Citat:
Ursprungligen postat av
Hull
När de äkta Etter-Nerkingarna är registrerade och klara för inlägg kommer vi nog få klarhet i vad som hänt. Tack vare olika PM och sammanställning av verifikationer har jag en ganska klar bild av vad som hänt ( inbillar jag mig ) men får tyvärr inte säga något förrän det släpps offentligt så det är liksom ingen mening med det då.
Det är riktigt spännande kan jag avslöja och väldigt otäckt med en underliggande tragik. Det absolut viktigaste här är hur JH kände sig veckorna före, under och efter brottet.
Brasklapp för att det inte kommer från källan utan från polisens utredning, så det kan tillkomma och ändras saker utifrån vad JH vågar erkänna. Jag vet inte allt, men vissa saker vet jag nu.
Du får alltså pm här på flashback och beläggs med yppandeförbud, tillåt mig skratta.

Jag skulle vilja säga att det är ingen mening med att du harplar ur dig att du vet något som du inte vet är sant och dessutom inte får berätta vad du tror dig veta.
Varför är det viktigt hur JH känner sig nu? Jag skulle vilja påstå att det är det mest oviktiga i hela den här sörjan, vem fan bryr sig förutom hennes anhöriga tror du?
Jag vet inte heller allt, men en sak vet jag, det är att du är ett stort jäkla skämt i mina ögon. Har du inget att tillföra tråden kan du väl lika gärna titta på Vem vet mest eller liknande, går säkert en repris nu.