2014-06-23, 20:05
Medlem
Himla röta, sitter och betalar mina biljetter nu. Thank u Tomorrowland Waitinglist, norpade 4 st biljetter till Weekend 1.
Citera
2014-06-23, 20:11
Medlem
Fallmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Konnoj
Himla röta, sitter och betalar mina biljetter nu. Thank u Tomorrowland Waitinglist, norpade 4 st biljetter till Weekend 1.

Gratulerar! skön känsla!
Citera
2014-06-23, 20:11
Medlem
kantoos avatar
Citat:

Grattis!!
Citera
2014-06-23, 20:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fallman
Gratulerar! skön känsla!

Citat:
Ursprungligen postat av kantoo
Grattis!!

Tackar. Verkligen
Det sjuka var att jag fick 4 st och min kompis 4 st så från 0 st hade vi idag helt plötsigt 8 st biljetter, ibland är det skönt att få ha lite medvind också
Citera
2014-06-24, 09:12
Medlem
Layss avatar
Citat:
Tackar. Verkligen
Det sjuka var att jag fick 4 st och min kompis 4 st så från 0 st hade vi idag helt plötsigt 8 st biljetter, ibland är det skönt att få ha lite medvind också

Hade hoppats på lite tur via waintlisten jag också. Men verkar inte som så.. Du fick ett mail om det antar jag?
Citera
2014-06-24, 14:43
Medlem
Första gången jag drar till tomorroland och jag längtar sjuuukt mycket! Dock en fråga, har läst på TL FAQ på deras hemsida men kan inte se någon information om dreamville easy tent! Står att tältet kommer vara uppe vid ankomst men jag vet ingenting om ligg underlag(madrass,sovsäck? Och sånna grejer), eller kommer det oxo att finnas alltså?
Citera
2014-06-24, 15:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trekommafjorton
Första gången jag drar till tomorroland och jag längtar sjuuukt mycket! Dock en fråga, har läst på TL FAQ på deras hemsida men kan inte se någon information om dreamville easy tent! Står att tältet kommer vara uppe vid ankomst men jag vet ingenting om ligg underlag(madrass,sovsäck? Och sånna grejer), eller kommer det oxo att finnas alltså?

Inte så svårt att hitta:

Easy Tent
Do you like to spend your nights in the enchanting atmosphere of DreamVille but you don’t want to carry around a lot of luggage? Come to DreamVille in a relaxed way without your tent… We install your limited edition Tomorrowland tent with inflatable mattress and cover and a little light to make it cozy. This package is for 2 or 4 persons. The Easy Pack’ is valid per tent.

This pack includes

Access to the DreamVille Easy Tent Community
Limited edition Tomorrowland tent
DreamVille airbed
Night Light
Mattress Cover
Access to DreamVille – 5 days
Access to Tomorrowland (Regular or Comfort) – 3 days
Access to the Gathering
Access to DreamVille marketplaces
Access to separate Easy Tent facilities

Källa: http://www.tomorrowland.com/en/dreamville/easy-tent
Citera
2014-06-24, 16:21
Medlem
hehe

Citat:
Ursprungligen postat av Lays
Hade hoppats på lite tur via waintlisten jag också. Men verkar inte som så.. Du fick ett mail om det antar jag?

Synd ja det fick jag!
Senast redigerad av Konnoj 2014-06-24 kl. 16:26. Anledning: ot
Citera
2014-06-25, 19:20
Medlem
Frozzzts avatar
Efter att jag inte fick biljetter trots enorma ansträngningar bland mig och mina polare vid biljettsläppet så har jag bojkottat denna tråden i ren bitterhet.

Men så trillade det in ett mail som från ovan här om dagern och nu blir det TL 2014! FUCK YEAH
Citera
2014-06-25, 23:09
Medlem
TurtleMikes avatar
Hur många er ska äta tabletter?
Citera
2014-06-25, 23:20
Medlem
Tagga Inte Långt Kvar!
Senast redigerad av Catziie 2014-06-26 kl. 00:18.
Citera
2014-06-26, 18:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frozzzt
Efter att jag inte fick biljetter trots enorma ansträngningar bland mig och mina polare vid biljettsläppet så har jag bojkottat denna tråden i ren bitterhet.

Men så trillade det in ett mail som från ovan här om dagern och nu blir det TL 2014! FUCK YEAH

Så värt!

Weekend 1 ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in