Resultat: Valet 2018
SvP får min röst
0%
0 röster
SvP får inte min röst
0%
0 röster
2014-06-23, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Joppeharald
Alltså som jag har skrivit tidigare - partiledningen har hela tiden stått bakom ukrainaspektaklet. Ytterst ansvarig är Stefan Jacobsson. Tycker du verkligen det vore klokt att sparka honom nu direkt inför valet?

Nej, men åtminstone motgiftsgänget borde uteslutas.
Citera
2014-06-23, 22:38
Medlem
Dorniers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M.Skillt
Nu har vi vapenvila, så jag har kan ta det lugnt i datorrummet. Normalt sett så arbetar vi i skift dygnet runt. En del uppdrag är farliga andra är lite mindre farliga sedan har vi de regelrätta striderna de kan vara lite otäcka Personligen gillar jag de uppdragen då man arbetar i mindre grupper med att gripa seperatister i deras hem.

/Micke

Hur många har du dödat?

Har ni haft några förluster själva i din enhet, döda, skadade?

Vad har du i lön?

Finns det fler utlänningar i din enhet?

Hur funkar det med språket?
Citera
2014-06-23, 22:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Olepeter
I aktuella brott finns det också. jag tycker bara det är konstigt att man annonserar i politik då så gott som alla som är där förmodligen känner till partiet sedan tidigare.
Se där det har jag faktiskt missat. Där ser man.
Citera
2014-06-23, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RexNemorensis
Nej, men åtminstone motgiftsgänget borde uteslutas.

Varför ska de uteslutas? De har ju inte gjort något annat än att ha följt den partilinje i Ukrainafrågan som Stefan Jacobsson lagt fast. Det fattar du väl själv att man inte kan utesluta folk för att de följt partilinjen?

Igår skrev du att de som är ytterst ansvariga för ukrainaspektaklet bör sparkas ut. Det är ju Stefan Jacobsson i egenskap av partiledare som är ytterst ansvarig. Varför tycker du helt plötsligt inte att han ska sparkas ut?
Citera
2014-06-23, 23:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Skoll
Det är säkert sant att staten Israel är destruktiv och farlig men den är väl främst destruktiv och farlig mot sina grannländer och genom att den är en tillflyktsort och utgångspunkt för judiska aktörer i andra länder. Om man bara lyckas omöjliggöra den judiska makten i andra länder så återstår bara hotet mot sina grannländer, vilket för mig är ganska ointressant. Staten Israel kan, och bör alltså finnas kvar även i fortsättningen, sett utifrån våra intressen då det intressanta för oss är att göra oss fria från den judiska kontrollen av våra länder, inte att omöjliggöra den judiska närvaron i dagens Israel. Detta är kanske mindre roliga nyheter för palestinierna men personligen så gör inte detta mig så mycket.
.
Ja, som sagt, det finns ju inga andra lösningar som inte innehåller folkmord. Så det har du ju såklart rätt i. Samtidigt har ju judarna visat att de gång på gång nästlar sig in i länder och samhällen som de en gång blivit utkastade ur, så frågan är ju inte helt okomplicerad.

Om alla judar skickas hem till Israel och deras direkta inflytande över Väst försvinner, så måste man ju på något sätt garantera att de inte gör nya försök att ta över och förgöra världen. Det måste ju i så fall drivas en väldigt väldigt hård och antijudisk politik för att undvika att den judiska kontrollen återuppstår, eller hur tänker du där?

Varken jag, du eller SvP kan ju påverka detta så mycket, absolut inte i dagsläget, men det är ju ändå intressant att diskutera. Hur evig är egentligen den evige juden?
Citera
2014-06-23, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av M.Skillt
Som vanligt far du med felaktig information, men jag börjar bli van. Azov lyder under inrikesministeriet, men den lilla detaljen missade du kanske

Så det är inte sant att den judiske oligarken och guvernören Kolomoisky har satt upp och betalat för Azov? Vilka är det som styr inrikesministeriet tror du? Har du missat att både presidenten och premiärministern efter CIA-kuppen är judar och att CIA och amerikanska UD i praktiken styr den nya kuppregimen? Har du missat att världens kanske mest ökände internationelle jude George Soros nu gått ut öppet med sin inblandning? Du verkar leva i en helt alternativ verklighet.

Citat:
Kan du inte ge oss ett exempel på när Azov har kämpat för NWO, det skulle vara mycket intressant.

Hela tiden och alltid från dag ett? Begriper du verkligen inte det? Du är ju minst lika mycket "nyttig idiot" åt NWO som de islamistiska terroristerna i Syrien som tror att de kämpar för "Islam" när de i själva verket mestadels gynnar Israel, USA, världsjudenheten och NWO.

Citat:
Sedan är inte några av motståndarna rasbastarder utan en mycket stor andel, skulle t.o.m våga gå så långt som att säga att nästan hälften är icke-vita. Du kan ju gärna kika på de bilder som finns, men det skulle väl inte passa in i din världsbild misstänker jag.

Det spelar ingen roll om så alla "seperatisterna" hade varit negrer, de kämpar fortfarande emot NWO medan du och de ukrainska "nationalisterna" kämpar för NWO.

Citat:
Vidare så kanske du skulle lyfta rumpan från pojkrummet och kika på de nyheter som finns, du vet att seperatisterna endast är några tusen varav något hundratal valt att bära vapen, så den folkliga resning du snackar om existerar bara i dina fantasier.

Pojkrummet har jag lämnat för många år sedan och intressanta nyheter följer jag ganska mycket. Någon enorm folkresning under vapen har jag aldrig talat om, däremot är det helt klartlagt att folkmajoriteten där borta inte vill ha något med er judiska CIA-regim i Kiev att göra. De sektkatolska "nationalisterna" i västra Ukraina verkar inte heller ha något särskilt stort stöd ens i västra halvan av Ukraina, vilket är skälet till att man varit tvungen att förlita sig på kriminellt avskum, galningar, legosoldater, judiska blodspengar och utländska "rådgivare" för att bedriva terrorkriget i öst.

Citat:
Du får väl göra slag i saken och bekämpa mig när jag kommer hem, jag lovar att möta dig på valfri plats i Sverige

Jag har inte någon anledning att hysa något direkt personligt agg till dig. Det du gör är fel och rent principiellt så bör du liksom alla andra som kämpar för NWO betraktas som en fiende, även om du själv inte förstår vad du håller på med. Det finns dock ganska många som kämpar för NWO och som gör oändligt mycket mer skada. Du är i sammanhanget en ganska oviktig person. Att du gång på gång verkar "ställa till det" beror förmodligen på att du är en i grunden opolitisk person men samtidigt en person som är driven och gärna tar initiativ och vill stå i händelsernas centrum, vilket leder till mer eller mindre misslyckade politiska projekt, initiativ, upptåg och utspel.

Om du eller nån annan hade dragit ner till Afrika eller vart fan som helst och gått med i nån milis och krigat lite bara för skojs skulle så hade jag inte haft några större synpunkter på det. Rent geopolitiskt så är det du gör mer skadligt för de vita folkens överlevnadskamp än det de islamistiska terroristerna och jihadturisterna i Syrien gör, även om din individuella insats naturligtvis varken gör till eller från. Det är tragiskt att du inte förstår det. Eller så kanske du förstår det men skiter i vilket, eftersom du är en i grunden opolitisk person som förmodligen mest bara hoppade på en chans att få vara med om något häftigt och spännande.
Citera
2014-06-23, 23:01
Medlem
Naturochtraditions avatar
Jag hoppas innerligt att SvP nekar fortsatt medlemsskap åt Mikael Skillt!
Citera
2014-06-23, 23:06
Medlem
TheBurdens avatar
Realisten.se direktsänder Stefan Jacobssons tal i Almedalen:
Citat:
Lördagen den 28 juni håller Svenskarnas parti appellmöte i Almedalen i Visby. Du som inte har möjlighet att närvara på Gotland kan ändå ta del av årets mest intressanta almedalstal via direktsändning på Realisten.se.
https://www.realisten.se/2014/06/23/realisten-se-direktsander-stefan-jacobssons-tal-i-almedalen/
Citera
2014-06-23, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Joppeharald
Varför ska de uteslutas? De har ju inte gjort något annat än att ha följt den partilinje i Ukrainafrågan som Stefan Jacobsson lagt fast. Det fattar du väl själv att man inte kan utesluta folk för att de följt partilinjen?

Igår skrev du att de som är ytterst ansvariga för ukrainaspektaklet bör sparkas ut. Det är ju Stefan Jacobsson i egenskap av partiledare som är ytterst ansvarig. Varför tycker du helt plötsligt inte att han ska sparkas ut?

Jag är tämligen säker på att Jacobsson inte alls har varit drivande i Ukraina-vansinnet. Jacobsson har i mitt tycke och såvitt jag har kunnat se överlag skött sig bra sen han blev partiledare. Det man kan klandra honom för är att han och de andra i ledningen inte i ett tidigt skede och med kraft ingrep mot motgiftsgänget och eventuella andra stollar som spred konstig och vilseledande propaganda. Om man hade ingripit i ett tidigt skede så hade man kunnat kväva ormen i sin linda, innan den hade hunnit växa till sig till en stor drake. Vad som eventuellt har skett internt vet ju inte jag men som utomstående har vi inte kunnat se några åtgärder och en del av motgiftarna ångar ju tydligen på med snurrigheterna som om ingenting hade hänt.

Att du försöker driva denna märkliga vinkel får en att undra om du är ett troll.
Citera
2014-06-23, 23:16
Medlem
TheBurdens avatar
Veckans svenskpartist: Patrik Fridén:
Citat:
Det har blivit dags för fjärde delen i vår artikelserie Veckans svenskpartist. Denna gång har turen kommit till Patrik Fridén från Karlskoga som berättar lite om sina visioner, vilket samhälle han vill skapa och den lokala aktivismen i Karlskoga.
https://www.realisten.se/2014/06/18/veckans-svenskpartist-patrik-friden/
Citera
2014-06-23, 23:16
Medlem
TheBurdens avatar
Feministisk antirasist och HBT-lobbyist skrämd av Svenskarnas parti:
Citat:
Det är skrämmande att Svenskarnas parti kommer till politikerveckan i Almedalen. Det anser den feministiska och antirasistiska HBTQ-aktivisten Sissela Nordling Blanco, som också är en av tre talespersoner för Feministiskt Initiativ.
https://www.realisten.se/2014/06/21/feministisk-antirasist-och-hbt-lobbyist-skramd-av-svenskarnas-parti/
Citera
2014-06-23, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RexNemorensis
Jag är tämligen säker på att Jacobsson inte alls har varit drivande i Ukraina-vansinnet. Jacobsson har i mitt tycke och såvitt jag har kunnat se överlag skött sig bra sen han blev partiledare. Det man kan klandra honom för är att han och de andra i ledningen inte i ett tidigt skede och med kraft ingrep mot motgiftsgänget och eventuella andra stollar som spred konstig och vilseledande propaganda. Om man hade ingripit i ett tidigt skede så hade man kunnat kväva ormen i sin linda, innan den hade hunnit växa till sig till en stor drake. Vad som eventuellt har skett internt vet ju inte jag men som utomstående har vi inte kunnat se några åtgärder och en del av motgiftarna ångar ju tydligen på med snurrigheterna som om ingenting hade hänt.

Att du försöker driva denna märkliga vinkel får en att undra om du är ett troll.

Vad yrar du om? Partiet har ju självt i pressmeddelanden på sin hemsida spridit just denna konstiga och vilseledande propaganda om Ukraina. Har du missat det? Läs t ex detta pressmeddelande där man babblar om den hjältemodiga nationella kampen mot Janukovytjs folkfientliga övervåld och partiet officiellt ger sitt stöd till NWO/jude/CIA-lakejerna (din egen benämning) i Svoboda:

https://www.svenskarnasparti.se/2014/02/20/svenskarnas-parti-ger-sitt-stod-till-svoboda/

Det fattar du väl att det här officiella ställningstagandet från partiets sida inte görs utan Stefan Jacobssons godkännande?
Senast redigerad av Joppeharald 2014-06-23 kl. 23:25.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in