Resultat: Valet 2018
SvP får min röst
0%
0 röster
SvP får inte min röst
0%
0 röster
2014-05-27, 22:19
Medlem
trtrtrtrs avatar
Ny video från Vice om bland annat SvP:

https://news.vice.com/video/swedens-war-on-fascists
Citera
2014-05-27, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av M.Saxlind
Det är ju Nationell.nu:s plan, den får ni inte sno av dem!

http://www.nationell.nu/2013/01/13/goran-rosenberg-nationell-nu-vill-skjuta-ut-judarna-i-rymden/
http://www.nationell.nu/2014/04/22/finns-det-judar-pa-andra-planeter/

OnT:

Tanken med flyktingar är ju att de tillfälligt ska fly och sedan flytta hem när oroligheterna är över, inte att de ska kolonisera Sverige. Så kommuner borde ju kunna hjälpa flyktingar att återvandra med någon sorts återvandringsbidrag, typ pengar till en resa och en klase bananer som fika längs vägen.
Fast jag hade den idén i åtanke innan jag läste dessa artiklar. Vet ej om det räknas som att "stjäla" idén då.
Citera
2014-05-27, 22:36
Medlem
felias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beardz
Vad är problemet? Ingen har sagt att Stefan ska styra Sverige. Vi är inte som rikdagspartierna som sätter pariledare högsta ministerposter.

Röstade du på Svenkarnas parti?
Citera
2014-05-27, 22:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av trtrtrtr
Ny video från Vice om bland annat SvP:

https://news.vice.com/video/swedens-war-on-fascists
En massa bullshittande, ungefär vad man väntade sig.
Citera
2014-05-27, 22:53
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kakafonisk
När är alla handskrivna röster färdigräknade så att man kan gå igenom dem allesammans?

I slutet av denna veckan förstod jag det som. Det är väldigt många röster kvar som ska räknas.
Citera
2014-05-27, 22:55
Medlem
Superlistigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av felia
Röstade du på Svenkarnas parti?

OT: Är inte svenkarnas parti kända som starka rasblandningsförespråkare?

OnT:Hur kan så många oberoende av varandra göra exakt samma fel?
Citera
2014-05-27, 23:21
Medlem
Cognitive Dissidents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
Sex personer har stavat partinamnet fel genom att råka utelämna en bokstav, verkligen jättekul.

Ja, det är om inte kul så i alla fall lite intressant. Just att de har utelämnat samma bokstav.
Det känns inte som ett misstag som borde vara så vanligt. Jag kan förstå det lite bättre när det gäller kristina värdepartiet, det är ju i alla fall ett annat ord.

I Uppsala verkar de sex röster partiet fått (inte färdigräknat men två tredjedelar eller mer är räknade) alla vara rättstavade, är det ett utslag av stadens akademiska prägel?
Vore lustigt ifall alla röster på svenkarnas parti kom från samma geografiska område.
Senast redigerad av Cognitive Dissident 2014-05-27 kl. 23:31.
Citera
2014-05-27, 23:31
Medlem
felias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Superlistig
OT: Är inte svenkarnas parti kända som starka rasblandningsförespråkare?

OnT:Hur kan så många oberoende av varandra göra exakt samma fel?

Fråga Jan Björklund i judiska Folkpartiet.
Citera
2014-05-27, 23:39
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cognitive Dissident
Ja, det är om inte kul så i alla fall lite intressant. Just att de har utelämnat samma bokstav.
Det känns inte som ett misstag som borde vara så vanligt. Jag kan förstå det lite bättre när det gäller kristina värdepartiet, det är ju i alla fall ett annat ord.

I Uppsala verkar de sex röster partiet fått (inte färdigräknat men två tredjedelar eller mer är räknade) alla vara rättstavade, är det ett utslag av stadens akademiska prägel?
Vore lustigt ifall alla röster på svenkarnas parti kom från samma geografiska område.

Det kan bero på dyslexi, slarv, svårtolkad handstil eller på att valarbetarna som nedtecknat det som stod på lapparna skrivit fel (medvetet eller omedvetet).
Citera
2014-05-27, 23:39
Medlem
praeles avatar
Citat:

Det är väl sex personer från samma område som kommit överens om att göra det för att skoja lite med nazisterna. Roligare hade ju varit om de stavat svenskarna fel, typ Svensskarnas parti
Citera
2014-05-27, 23:44
Medlem
felias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av praele
Det är väl sex personer från samma område som kommit överens om att göra det för att skoja lite med nazisterna. Roligare hade ju varit om de stavat svenskarna fel, typ Svensskarnas parti

Vilka nazister? SMR ställde väl inte upp i valet.
Citera
2014-05-27, 23:46
Avslutad
Citat:

Måste bero på "ful" handstil eller liknande.

Citat:

Jodå, finns en "Svenkarnas parti" (konstigt jävla stavfel alltså ) och en "Svenskarnas Parti" utöver de 6 rättskrivna. Förresten är det ju sanslöst hur sega de är på att uppdatera de handskrivna rösterna. De tal som visas nu uppdaterades då 22 handskrivna röster hade räknats, och nu ligger det på 84. Nåja, det här lär väl ta ett tag...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in