Resultat: Valet 2018
SvP får min röst
0%
0 röster
SvP får inte min röst
0%
0 röster
2013-10-21, 22:35
Bannlyst
Det kan vara värt att påpeka att intervjun med Robin var över en timme lång när den gjordes, och de har således klippt och klistrat ganska friskt i den. Lite kuriosa sådär för den som vill veta hur det går till.

Citat:
Ursprungligen postat av Ui
Haha, en livs levande karikatyr.

Hade gjort allt för att mörda honom innan jag lämnat från mig ett sådant DNA-test?
Nej det hade du inte.

Citat:
Ursprungligen postat av adventualthorizon
Jag känner till att svp är extremt, men hur långt är ni villiga att gå? Det du beskriver här innebär iprincip inbördes krig. Är ni realistiska? Har ni tänkt igenom detta ordentligt?

Extrema hit och extrema dit, vi måste vara villiga att göra allt vi kan för att säkra vårt folks överlevnad, självständighet och frihet. Ur ett historiskt perspektiv är det vi som är normala och alla sinnessjuka rasrelativister, etnomasochister, mångkulturalister och annat slödder som är onormala.

Det finns liksom inga alternativ vi kan inte sluta kämpa för vårt folks överlevnad för att de makter som är har stämplat vår kamp som "extremistisk".

Idag är det uppenbarligen extremt att ens erkänna att det finns ett svenskt folk och ännu mer extremt att kämpa för dess överlevnad. Så kan vi givetvis inte ha det.
Citera
2013-10-21, 22:40
Medlem
SoWhattups avatar
Ärligt talat är jag ganska kluven när det kommer till allt sånt här... Jag är uppvuxen med invandrare, mina bästa vänner är invandre och hela förortskulturen är på gott och ont inpräntad i mig. MEN det är samma invandrarvänner som hatar rasister (som ofta är hjärnspöken) som lärt mig att tänka nationalistiskt/etno-centriskt.
Jag har märkt att när det väl kommer till kritan så håller man sig till sina egna, Vare sig det gäller politik, giftermål, eller vänner. När man är ung hänger alla med alla, blir det knas så backar man vänner oavsett härkomst.
MEN när man växer upp, glider dom flesta ifrån och gifter sig med en från sitt eget folk och umgås med sina egna.
Även om jag inte har något hat mot någon speciell ser jag inte fram emot en framtid med svenskar som relativ majoritet och en majoritet av invandrare som backar varandra i egenskap av ickesvenskar. Är också rädd för när vi når en kritisk massa av muslimer som kommer starta problem som i sin tur kommer få back up av sunniextremister från hela världen a la syrien... detta ser jag på horisonten medans vi monterar ner vårt försvar, har undermålig gränskontroll och bjuder in våra framtida fiender.

Dom enda jag räknar med till 100 % i framtiden ät syrianer , serber och kroater.
Citera
2013-10-21, 22:43
Medlem
Citat:
Haha, en livs levande karikatyr.

Hade gjort allt för att mörda honom innan jag lämnat från mig ett sådant DNA-test även om jag garanterat skulle få stanna i Sverige (nåja beror väl på var de skulle dra gränsen, men man får ju tydligen inte vara för svensk heller - som en Same t.ex).

Knappast. Med SvPs politik skulle du bli deporterad likförbannat till nått fängelse i nått blatteland då du istället blir en mördare. SvP är inga postmoderna fjollor likt 98.9% utav resterande politiker i det här jävla självhatande skitlandet och att begå brott skulle inte likt idag belönas med öppet vuxendagis i 2 månader, suga på batikhäxesocionomtutte och få ditt brott ursäktat med genustermer och dylik pksyntax. Då kan du ju sitta där och suga av dina blattefränder som du gillar så mycket o ha skoj. Jag gissar att du inte satt med ditt internet ute i Rosengård och skrev ditt inlägg heller din hycklare.
Citera
2013-10-21, 22:48
Medlem
Vad det gäller det där med DNA test så låter det värre än vad det är. Det som framgår enligt partistadgarna är att Sverige är de etnisk vita svenskarnas land. Dvs Sverige är till för genetiskt vita västerlänningar av europeiskt ursprung som har en kulturell koppling till Sverige. Det här tramset folk gapar om att partiet skulle utvisa norrmän, finnar, engelsmän, polacker eller annan här i landet bosatt ryss eller grek stämmer alltså inte. Däremot är ett antal afrikaner, araber eller asiater ej önskvärda då de på sikt hotar att tränga undan våra folk inte bara från Sverige utan också från Europa. Invandringen av icke europeer accelererar och de som finns här redan förökar sig i en rasande takt medans den europeiska ursprungsbefolkningen trängs undan. Vi nationalister anser att Sverige är svenskarnas land samtidigt som kina är kinesernas land och Kongo kongolesernas land. Ingen vid sina sinnens fulla bruk kan ju påstå att en europeisk svensk som flyttar till Japan blir en etnisk japan. Tydligen kan dock vilken neger som helst bli vit svensk vilket skulle varit en fullständigt extrem idé bara för 50 år sedan. Svenskarnas parti arbetar alltså för att säkra vårt folks existens i den delen av världen som rättmätigen tillhör oss då det är vi som byggt upp landet sten för sten precis som japanerna gjort med japan osv. Nu ska Sverige förvandlas till hela världens socialbyrå vilket vi ej kommer att gå med på utan vi verkar för en återvandringsprocess för de icke västerlänningar som uppehåller sig i landet. Målet är på sikt att återskapa ett tryggt svenskt folkhem åt våra familjer, nära och kära utan folksplittring, kaos och inre mångkulturella stridigheter. Det där med DNA test kommer alltså endast tillämpas på individer av obestämbar etnicitet dvs i extremt svårbestämda fall. Alla kan ju till i 99,9% av fallen se vem som är en vit västerländsk svensk europé och vem som inte är det. Till er multikultivurmare där ute så kan jag bara säga att vi växer och blir fler för var dag som går. Sverige är vårt och medvetenheten om den etniska problematiken växer för var dag som invasionen av ickesvenskar fortgår. Antingen vänder vi skutan nu eller så slutar det på samma sätt som det gjorde för Jugoslavien på 90 talet
Citera
2013-10-21, 22:50
Medlem
Jag kommer aldrig fatta vad det är för fel på folket som tycker det vore så fel om vi skulle införa SvPs politik med en lika stor makt som sjuklövern haft hittils.

Det kommer fortfarande finnas 9.5miljarder icke-vita på planeten i sina egna hemländer ni kan gulla med. Det SvP motsätter sig är att man utrotar den extremt sköra svenska särarten i sitt eget land och ersätter den med dussinorcher utav dessa 10 miljarder. Ni kommer kunna åka till era blattepolare ni vuxit upp med när dessa skickats hem till sina egna hemländer oh hälsa på. Dom dör inte bara dom lämnar svensk mark. Utav allt man får lösa o höra utav media vore det väl snarare mkt bättre för dom då Svenskarna tydligen är världens mest rasistiska folk som säljer lampskärmar gjorda på blattehud på IKEA.
Citera
2013-10-21, 22:52
Bannlyst
Citat:
Källa? Eller är du en bara en vanlig lögnare där man inte ska lita på något eller ta något på allvar som kommer ur din mun?
Av din inläggshistorik att döma så tycks dina huvudsakliga intressen bestå utav droger, tv-spel och tv-tittande och att köra rattfull förstås. Jag tror inte att fysiskt våld riktigt är din grej, även om jag förstås kan ha fel.
Citera
2013-10-21, 22:59
Medlem
gavlips avatar
Istället för att snacka om DNA test så skulle man kunna säga att man i gränsfall tittar på om individen har varit en produktiv, laglydig medborgare utan missbruksproblem o.s.v. det hade låtit mycket bättre än DNA-test, vilket låter helt verklighetsfrämmande i de flesta människor öron.
Citera
2013-10-21, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kommunistfittan
Jag tror inte att lapparna själva skulle uppskatta att bli kallade "ursvenskar". Ursprungsbefolkningen är de däremot i vissa delar av landet. Dock inte i de betydelsefulla delarna, dvs. Svealand och Götaland.

Samerna är inte ursprungsbefolkning någonstans i Sverige. Om folk nu inte tror mej så rådfråga en arkeolog med koll på fornfynd. De första människorna som dök upp i Sverige dvs våra europeiska förfäder vandrade in söderifrån i takt med att inlandsisen drog sig tillbaka norröver. Samernas förfäder dök upp typ 1000 år senare då norra Sverige var täckt av is och snö och tämligen obeboeligt när de första människorna vandrade in i norden. Det finns helelr inga samiska fornfynd annat än i norr och med C14
Citera
2013-10-21, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kommunistfittan
Jag tror inte att lapparna själva skulle uppskatta att bli kallade "ursvenskar". Ursprungsbefolkningen är de däremot i vissa delar av landet. Dock inte i de betydelsefulla delarna, dvs. Svealand och Götaland.

Samerna är inte ursprungsbefolkning någonstans i Sverige. Om folk nu inte tror mej så rådfråga en arkeolog med koll på fornfynd. De första människorna som dök upp i Sverige dvs våra europeiska förfäder vandrade in söderifrån i takt med att inlandsisen drog sig tillbaka norröver. Samernas förfäder dök upp typ 1000 år senare då norra Sverige var täckt av is och snö och tämligen obeboeligt när de första människorna vandrade in i norden. Det finns heller inga samiska fornfynd annat än i norr och med C14 metoden har det konstaterats att de är yngre än de fornfynd man funnit efter våra europeiska förfäder i söder så där sprack den myten Möjligtvis kan man argumentera för att de är någon form av halvmodernt naturfolk men knappast en ursprungsbefolkning. Förövrigt har jag själv inga som helst problem med en mindre samisk minoritet i norr då samer knappast är kända för någon omfattande kriminalitet eller att lägga sig i våra angelägenheter då de för det mesta håller sig på sin kant. Däremot ska de fråntas monopolet på rennäring och alla andra särrättigheter som de idag åtnjuter pga positiv särbehandling.
Senast redigerad av WhiskeyTango84 2013-10-21 kl. 23:05.
Citera
2013-10-21, 23:09
Medlem
Behövs väl inget DNA test för att få en indikation för vem som ska slängas ut ur landet. Ett utdrag ur belastningsregistret räcker.

"3 domar för misshandel, en dom för stöld och en dom för att ha kört berusad"

Sedan om han heter Muhammed eller Erik känns ungefär lika väsentligt som färgen på pappret det är tryckt på.
Citera
2013-10-21, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adventualthorizon
Svenskarna behöver du nog inte vara orolig för dom kommer att överleva. Men det sker en naturlig selektion och tyvärr är det så att dom som inte har vad som krävs kommer heller inte överleva. Är det dessa få individer som är eran målgrupp? Tror du en medelsvensson vill att du ska kämpa för hans överlevnad? Sabba status quo och sätta samhället i gungning och därmed riskera hans välbefinnande/överlevnad? Av någon anledning så har ni fått för er att ni är alla svenskars hjältar, ni borde slappna av lite gran.

Nja nu är det ju så att det blåser skönt nationella vindar över Sverige min vän. även om vi långtifrån håller med om Sverigedemokraternas politik så är det ju en rätt skön framgång i sig att svenska folket numera åtminstone är så pass medvetet att de har ca 10% av väljarna i ryggen om det vore val idag. Både du och jag vet dessutom att flertalet av dessa är betydligt radikalare än Jimmie Åkessons och hans skitpolare som för tillfället styr det där partiet. Intresset för SvP ökar också sakta men säkert bland etniska svenskar. Det tog SD 20 år att nå dit de är idag så vår tid kommer det behöver du ej vara orolig för. I takt med att samhället faller samman pga den etniska konflikt som finns och eskalerar i takt med massinvandringen så tröttnar fler och fler. Acceptansen för oss och vår politik är större än någonsin, det är idag inget större problem att vara öppen nationalist och prata politik på jobbet, i skolan eller med vänner på samma sätt som för säg 15 år sedan. Vi har mer sympati än vad folk kanske tycks tro även om alla inte håller med oss till 100% i dagsläget är det förvånansvärt många som faktiskt delar vår världssyn och fler ska det bli
Citera
2013-10-21, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Joan-Duchemin
Behövs väl inget DNA test för att få en indikation för vem som ska slängas ut ur landet. Ett utdrag ur belastningsregistret räcker.

"3 domar för misshandel, en dom för stöld och en dom för att ha kört berusad"

Sedan om han heter Muhammed eller Erik känns ungefär lika väsentligt som färgen på pappret det är tryckt på.
Exakt, kasta ut folk som missköter sig är ju det många är ok med.
Men det är ju det som är den stora skillnaden, denna snubben vill kasta ut Muhammed som jobbat och skattat hela sitt liv på samma grunder som Ali som försörjt sig på att misshandla kontantfyllda pensionärer - och samtidigt misstänkliggöra hela svenska folket för samma sak.

Att kasta ut Svensson-Erik blir nog svårt dock i ditt exempel, om inte staten vill börja med människosmuggling.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in