Det kan vara värt att påpeka att intervjun med Robin var över en timme lång när den gjordes, och de har således klippt och klistrat ganska friskt i den. Lite kuriosa sådär för den som vill veta hur det går till.
Citat:
Ursprungligen postat av
Ui
Haha, en livs levande karikatyr.
Hade gjort allt för att mörda honom innan jag lämnat från mig ett sådant DNA-test?
Nej det hade du inte.
Citat:
Ursprungligen postat av
adventualthorizon
Jag känner till att svp är extremt, men hur långt är ni villiga att gå? Det du beskriver här innebär iprincip inbördes krig. Är ni realistiska? Har ni tänkt igenom detta ordentligt?
Extrema hit och extrema dit, vi måste vara villiga att göra allt vi kan för att säkra vårt folks överlevnad, självständighet och frihet. Ur ett historiskt perspektiv är det vi som är normala och alla sinnessjuka rasrelativister, etnomasochister, mångkulturalister och annat slödder som är onormala.
Det finns liksom inga alternativ vi kan inte sluta kämpa för vårt folks överlevnad för att de makter som är har stämplat vår kamp som "extremistisk".
Idag är det uppenbarligen extremt att ens erkänna att det finns ett svenskt folk och ännu mer extremt att kämpa för dess överlevnad. Så kan vi givetvis inte ha det.