Resultat: Valet 2018
SvP får min röst
0%
0 röster
SvP får inte min röst
0%
0 röster
2014-06-23, 21:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 420anonym
Jag har läst att SD är sionister, vad tycker ni som stödjer SvP om detta, stämmer det?
SD är ett parti som idag öppet stödjer israelisk/judisk nationalism, samtidigt som de tar avstånd från svensk nationalism. Kända judar och hedersjudar är högt uppsatta i partiet (Söder, Ekeroth, Bieler med flera).

Även judarna själva menar att SD håller på att gå om Folkpartiet som det mest pro-judiska partiet i landet, även om de såklart fortfarande ogillar att SD står upp för värdekonservatism och invandringskritik i viss mån. Samtidigt är de nog rätt så glada att SD agerar säkerhetsventil och att det folkliga missnöjet mot blattefieringen i samhället inte mynnar ut i något faktiskt motstånd mot de krafter som styr.
https://www.realisten.se/2014/05/13/judisk-lobbyist-sd-ar-det-mest-pro-judiska-partiet/

Citat:
Är även SvP sionister?
SvP är svenska nationalister som vill ha ett svenskt Sverige utan varken judar eller judiskt (eller annat etniskt främmande) inflytande. Jag vet inte om man officiellt har uttalat sig om den judiska och illegitima terrorstaten Israel, men även den bör man såklart vara motståndare till, inte bara för att den är uppbyggd av människooffer, utan för att den fungerar som en internationell bas för judarnas terroroperationer runt om i världen.

Exakt hur judenheten på internationell nivå bör bekämpas och tillintetgöras är ingenting som partiet har fokuserat på, utan man har lagt fokuset på förhållandena inom landet. Här på Flashback finns det dock många duktiga debattörer som har olika lösningar på hur man ska få bukt med detta parasitiska och destruktiva folk för alltid.

Citat:
Ursprungligen postat av RexNemorensis
Varför utseluts inte folk som propagerar för NWO och CIA-iscensatta statskupper? Det är ju trots allt något som är mycket farligare och gör större skada, något som är allvarligare än enskilda våldtäkter eller mord. Varför utesluts inte personer som öppet skryter om grov opolitisk brottslighet de har ägnat sig åt? Varför utesluts inte personer som aktivt kämpar för NWO och mot NWO:s fiender?! Att ha våldtäktsmän, rånare m.m. i partiet är ju såklart inte bra men det är mindre allvarligt än att ha NWO-propagandister och ZOG-krigare i partiet.
Jag har varken mandat eller kunskap att svara på dina frågor, utan det får du helt enkelt ta med partiledningen om du vill diskutera det djupare, om det handlar om offentliga företrädare som du anser agerar oförsvarligt på något sätt: https://www.svenskarnasparti.se/kontakt/

Åtminstone en av personerna som du pratar om har ju dock själv bekräftat att han inte har varit medlem i partiet sedan årsskiftet.
Senast redigerad av Kakafonisk 2014-06-23 kl. 21:18.
Citera
2014-06-23, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av M.Skillt
För att jag ogillar vad jag ser, en massa armenier, tjetjenier, uzbekistanier och annat skräp anfaller vita människor i Ukraina. Ja, en mycket stor del av seperatisterna är icke-vita, trots att Langéen med andra nötter gärna vill ha det till en vit folkresning

Fast det är ju "nationalister" från västra Ukraina som anfaller folket i östra Ukraina i första hand. Om dårarna från Lviv hade stannat hemma så hade ingen anfallit dem. Dessutom är det ju odiskutabelt så att du och din sida kämpar för NWO och att Högra Sektorn, "Azov" m.fl. enheter lyder direkt under judiska gangsteroligarker, en judisk gangsterpresident, en judisk premiärminister och en regim som styrs av CIA, USA, George Soros och andra NWO-aktörer. Vad spelar det för roll om gänget du hänger med är vita och några av motståndarna är kaukasier, om ni ändå kämpar för NWO och därmed kämpar emot den vita rasen i ett större perspektiv?

Det är ju helt klart bättre att som medveten vit nationalist kämpa tillsammans med negrer, mongoler och araber mot vita motståndare (om det nu skulle falla sig så), än att kämpa med vita mot icke-vita, om det första försvagar NWO och det andra gynnar NWO. Om vita allierar sig med NWO så är de fiender som bör bekämpas, helt enkelt.

Citat:
Sen är det aldrig fel att få den träning ett regelrätt krig ger, för den som tror att Sverige kommer vara fredligt under resten av vår livstid kommer bli gruvligt besviken.

Så är det förmodligen, men frågan är ju hur vettigt det är att kämpa för NWO och världsjudenhetens agenda och därmed försämra de vita folkens chanser till överlevnad. Om man åker till Afghanistan med svenska försvaret, eller med US Army, eller nåt liknande, så krigar man också i viss mån för NWO men inte på ett lika direkt sätt och inte i en lika viktig konflikt.
Citera
2014-06-23, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kakafonisk

Åtminstone en av personerna som du pratar om har ju dock själv bekräftat att han inte har varit medlem i partiet sedan årsskiftet.

Fast det är ju om det stämmer inte ett resultat av en uteslutning eller något annat agerande från partiets sida. Dessutom så rör det sig om den förmodligen minst viktiga aktören i sammanhanget. Att en enskild medlem åker och deltar i konflikter (på NWO:s sida) i främmande länder kanske leder till dålig PR men det är inget som partiet i sig kan styra över. Att framträdande medlemmar sprider desinformation och propaganda som vilseleder och förvirrar många nationalister inom såväl som utanför partiet, skapar splittring bland nationalister och negativ PR för partiet under ett viktigt valår och skadar den svenska nationalismens internationella relationer och framtida möjligheter är däremot väldigt allvarligt. Än mer allvarligt är det att partiet till synes inte visar någon vilja att göra något åt detta, vilket bara kan tolkas som att partiledningen antingen delar åsikterna och har samma omvärldsanalys och verklighetsbild, eller att man låter subkulturella kompisband och allmän sektmentalitet väga tyngre än politik, ideologi, framgångar i val och möjligheter att växa.
Citera
2014-06-23, 21:42
Medlem
Citat:
SvP är svenska nationalister som vill ha ett svenskt Sverige utan varken judar eller judiskt (eller annat etniskt främmande) inflytande. Jag vet inte om man officiellt har uttalat sig om den judiska och illegitima terrorstaten Israel, men även den bör man såklart vara motståndare till, inte bara för att den är uppbyggd av människooffer, utan för att den fungerar som en internationell bas för judarnas terroroperationer runt om i världen.

Jag håller med om nästan allt detta. Hur roligt det är är att tänka på Israels undergång så behövs det trots allt en plats där judarna rent fysiskt kan befinna sig i en framtida värld. Den redan existerande platsen Israel fungerar utmärkt för det syftet såvida du inte förespråkar att de ska bo här eller i andra redan existerande länder.
Citera
2014-06-23, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Joppeharald
De har väl redan annonser i alla politikforum tror jag mig ha lagt märke till. Kanske finns det även annonser i fler forum?
I aktuella brott finns det också. jag tycker bara det är konstigt att man annonserar i politik då så gott som alla som är där förmodligen känner till partiet sedan tidigare.
Citera
2014-06-23, 21:46
Medlem
Citat:
Än mer allvarligt är det att partiet till synes inte visar någon vilja att göra något åt detta, vilket bara kan tolkas som att partiledningen antingen delar åsikterna och har samma omvärldsanalys och verklighetsbild, eller att man låter subkulturella kompisband och allmän sektmentalitet väga tyngre än politik, ideologi, framgångar i val och möjligheter att växa.

Alltså som jag har skrivit tidigare - partiledningen har hela tiden stått bakom ukrainaspektaklet. Ytterst ansvarig är Stefan Jacobsson. Tycker du verkligen det vore klokt att sparka honom nu direkt inför valet?
Citera
2014-06-23, 21:47
Medlem
M.Skillts avatar
Citat:
Fast det är ju "nationalister" från västra Ukraina som anfaller folket i östra Ukraina i första hand. Om dårarna från Lviv hade stannat hemma så hade ingen anfallit dem. Dessutom är det ju odiskutabelt så att du och din sida kämpar för NWO och att Högra Sektorn, "Azov" m.fl. enheter lyder direkt under judiska gangsteroligarker, en judisk gangsterpresident, en judisk premiärminister och en regim som styrs av CIA, USA, George Soros och andra NWO-aktörer. Vad spelar det för roll om gänget du hänger med är vita och några av motståndarna är kaukasier, om ni ändå kämpar för NWO och därmed kämpar emot den vita rasen i ett större perspektiv?

Det är ju helt klart bättre att som medveten vit nationalist kämpa tillsammans med negrer, mongoler och araber mot vita motståndare (om det nu skulle falla sig så), än att kämpa med vita mot icke-vita, om det första försvagar NWO och det andra gynnar NWO. Om vita allierar sig med NWO så är de fiender som bör bekämpas, helt enkelt.

Så är det förmodligen, men frågan är ju hur vettigt det är att kämpa för NWO och världsjudenhetens agenda och därmed försämra de vita folkens chanser till överlevnad. Om man åker till Afghanistan med svenska försvaret, eller med US Army, eller nåt liknande, så krigar man också i viss mån för NWO men inte på ett lika direkt sätt och inte i en lika viktig konflikt.

Som vanligt far du med felaktig information, men jag börjar bli van. Azov lyder under inrikesministeriet, men den lilla detaljen missade du kanske Vilket även visar sig då vi för stunden har vapenvila med seperatisterna.

Kan du inte ge oss ett exempel på när Azov har kämpat för NWO, det skulle vara mycket intressant. Sedan är inte några av motståndarna rasbastarder utan en mycket stor andel, skulle t.o.m våga gå så långt som att säga att nästan hälften är icke-vita. Du kan ju gärna kika på de bilder som finns, men det skulle väl inte passa in i din världsbild misstänker jag.

Vidare så kanske du skulle lyfta rumpan från pojkrummet och kika på de nyheter som finns, du vet att seperatisterna endast är några tusen varav något hundratal valt att bära vapen, så den folkliga resning du snackar om existerar bara i dina fantasier.

Du får väl göra slag i saken och bekämpa mig när jag kommer hem, jag lovar att möta dig på valfri plats i Sverige

/Micke
Citera
2014-06-23, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Olepeter
I aktuella brott finns det också. jag tycker bara det är konstigt att man annonserar i politik då så gott som alla som är där förmodligen känner till partiet sedan tidigare.

Det är nog där man hittar de flesta missnöjda SDarna som tröttnat på att SD mesat till sig alltmer. Andra forum är väl mest en massa fåntrattar som snackar droger och porr typ?
Citera
2014-06-23, 21:51
Medlem
EliasAlucards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M.Skillt
För att jag ogillar vad jag ser, en massa armenier, tjetjenier, uzbekistanier och annat skräp anfaller vita människor i Ukraina. Ja, en mycket stor del av seperatisterna är icke-vita, trots att Langéen med andra nötter gärna vill ha det till en vit folkresning Sen är det aldrig fel att få den träning ett regelrätt krig ger, för den som tror att Sverige kommer vara fredligt under resten av vår livstid kommer bli gruvligt besviken.

/Micke
Nu är väl inte Wikipedia den bästa källan men jag kollade Ukraina's demografi:

http://en.wikipedia.org/wiki/Demographics_of_Ukraine

Och armenier verkar det inte finnas mycket av; jag har svårt att tro att cirkus 100,000 armenier av totalt 45 miljoner, utgör någon relevant stridande part i konflikten. Den absoluta majoriteten i Ukraina är etniska/genetiska slaver, och ukrainare är i stort sett genetiska ryssar med en lite annorlunda dialekt. Fanatisk språknationalism är förvisso populärt bland förvirrade människor men den här konflikten handlar betydligt mer om korruption och kass ekonomi/levnadsstandard bland vanliga ukrainare än svartmusk som attackerar vita människor

Hur är det med dig annars? Har du läkt ut efter misshandeln? Tror du att du kommer ta dig hem levande? Har du bra tillgång till mat, dusch osv därnere? Du verkar ju ha internet och möjlighet att sitta och posta på nätet i lugn och ro, så helt livsfarliga och kaotiska omständigheter verkar det inte vara.
Senast redigerad av EliasAlucard 2014-06-23 kl. 21:55.
Citera
2014-06-23, 21:55
Medlem
M.Skillts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EliasAlucard
Nu är väl inte Wikipedia den bästa källan men jag kollade Ukraina's demografi:

http://en.wikipedia.org/wiki/Demographics_of_Ukraine

Och armenier verkar det inte finnas mycket av; jag har svårt att tro att cirkus 100,000 armenier utgör någon relevant stridande part i konflikten. Den absoluta majoriteten i Ukraina är etniska/genetiska slaver, och ukrainare är i stort sett genetiska ryssar med en lite annorlunda dialekt. Fanatisk språknationalism är förvisso populärt bland förvirrade människor men den här konflikten handlar betydligt mer om korruption och kass ekonomi/levnadsstandard bland vanliga ukrainare än svartmusk som attackerar vita människor

Hur är det med dig annars? Har du läkt ut efter misshandeln? Tror du att du kommer ta dig hem levande? Har du bra tillgång till mat, dusch osv därnere? Du verkar ju ha internet och möjlighet att sitta lugnt och posta på nätet, så helt livsfarliga omständigheter verkar det inte vara.
Rent folkligt, så har du helt rätt, nu har jag iof inte rest runt så hiskiligt mycket. Men vad gäller seperatister så har de sökt sig till diverse grupper, det 30-tal vi gripit hittills har varit få ukrainare som jag skulle kalla vita.

Nu har vi vapenvila, så jag har kan ta det lugnt i datorrummet. Normalt sett så arbetar vi i skift dygnet runt. En del uppdrag är farliga andra är lite mindre farliga sedan har vi de regelrätta striderna de kan vara lite otäcka Personligen gillar jag de uppdragen då man arbetar i mindre grupper med att gripa seperatister i deras hem.

/Micke
Citera
2014-06-23, 22:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Skoll
Jag håller med om nästan allt detta. Hur roligt det är är att tänka på Israels undergång så behövs det trots allt en plats där judarna rent fysiskt kan befinna sig i en framtida värld. Den redan existerande platsen Israel fungerar utmärkt för det syftet såvida du inte förespråkar att de ska bo här eller i andra redan existerande länder.
Det är klart att det är så. Så länge det finns ett judiskt folk så måste de ju rent fysiskt (precis som du skriver) ha någonstans att vara. Helst ett isolat så långt bort från alla civilisation som möjligt. Samtidigt är ju dock Israel en väldigt farlig och destruktiv stat som hotar andra folk och på sikt hela planeten som vi känner den. Det är dock svårt att hitta någon optimal lösning utan att förespråka hemskheter och väldiga våldsamheter.

Det är alltså ganska rimligt att Svenskarnas parti fokuserar på att få bort det judiska inflytandet över Sverige och svenskarna primärt.
Citera
2014-06-23, 22:15
Medlem
Citat:
Det är klart att det är så. Så länge det finns ett judiskt folk så måste de ju rent fysiskt (precis som du skriver) ha någonstans att vara. Helst ett isolat så långt bort från alla civilisation som möjligt. Samtidigt är ju dock Israel en väldigt farlig och destruktiv stat som hotar andra folk och på sikt hela planeten som vi känner den. Det är dock svårt att hitta någon optimal lösning utan att förespråka hemskheter och väldiga våldsamheter.

Det är säkert sant att staten Israel är destruktiv och farlig men den är väl främst destruktiv och farlig mot sina grannländer och genom att den är en tillflyktsort och utgångspunkt för judiska aktörer i andra länder. Om man bara lyckas omöjliggöra den judiska makten i andra länder så återstår bara hotet mot sina grannländer, vilket för mig är ganska ointressant. Staten Israel kan, och bör alltså finnas kvar även i fortsättningen, sett utifrån våra intressen då det intressanta för oss är att göra oss fria från den judiska kontrollen av våra länder, inte att omöjliggöra den judiska närvaron i dagens Israel. Detta är kanske mindre roliga nyheter för palestinierna men personligen så gör inte detta mig så mycket.

Citat:
Det är alltså ganska rimligt att Svenskarnas parti fokuserar på att få bort det judiska inflytandet över Sverige och svenskarna primärt.

Detta är väl det enda realistiska som Svenskarnas Parti ensamt kan uppnå i bästa fall.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in