2014-06-23, 20:48
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skotittare
Jag vet många kvinnor som tycker att det är obehagligt med penetration om de inte är tillräckligt upphetsade. Så där har du fel igen.

Nej det är något du hittar på. Eller så har kvinnorna ljugit för dig. När man är torr och blir penetrerad så gör det lite ont, det är upphetsande och gör att man blir våt nästan på en gång.
Citera
2014-06-23, 20:49
Medlem
skotittares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
Alla kvinnor blir våta när de blir penetrerade det är så den kvinnliga anatomin fungerar. Alla kvinnor tycker om känslan av att bli penetrerade det är liksom det kvinnor är till för. Så vad exakt skulle vara annorlunda?

Och där har du fel också. Alla kvinnor blir faktiskt inte våta när de blir penetrerade. För vissa så krävs det betydligt mer stimulans än så.
Citera
2014-06-23, 20:50
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Och där har du fel också. Alla kvinnor blir faktiskt inte våta när de blir penetrerade. För vissa så krävs det betydligt mer stimulans än så.

Nej alla kvinnor blir våta när de blir penetrerade det är en automatisk reaktion.
Citera
2014-06-23, 20:51
Bannlyst
Citat:
Men det är ju kvinnorna som vill bli våldtagna. Hur svårt kan det vara att typ inte gå på fest med främmande män och supa sig full?

babianen du vet att jag ändå inte tar dig på allvar, så sitt ner och knip igen, ditt trollande biter inte på mig och det vet du
Citera
2014-06-23, 20:53
Medlem
skotittares avatar
Citat:
Nej alla kvinnor blir våta när de blir penetrerade det är en automatisk reaktion.

Där har du fel. Och som Scott redan har påpekat, du verkar inte ha full koll på den kvinnliga anatomin. Så du är kanske inte så representativ för kvinnor ändå.
Citera
2014-06-23, 20:53
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Renardi
babianen du vet att jag ändå inte tar dig på allvar, så sitt ner och knip igen, ditt trollande biter inte på mig och det vet du

Använd sunt förnuft, om man inte vill bli våldtagen då går man inte till typ främmande mäns lägenheter, dricker sig full, blir kvar som den enda kvinnan det förstår en 5 åring. Så om en kvinna gör det ändå så gör hon inte det för att hon inte vet att hon kan bli våldtagen hon gör det precis för att hon hoppas bli våldtagen.
Citera
2014-06-23, 20:56
Bannlyst
Citat:
Använd sunt förnuft, om man inte vill bli våldtagen då går man inte till typ främmande mäns lägenheter, dricker sig full, blir kvar som den enda kvinnan det förstår en 5 åring. Så om en kvinna gör det ändå så gör hon inte det för att hon inte vet att hon kan bli våldtagen hon gör det precis för att hon hoppas bli våldtagen.

tyst nu Babianen, cred till dig som ändå lyckas få till mycket uppmärksamhet
Citera
2014-06-23, 20:57
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Där har du fel. Och som Scott redan har påpekat, du verkar inte ha full koll på den kvinnliga anatomin. Så du är kanske inte så representativ för kvinnor ändå.

Nej jag vet vad jag talar om här är belägg för det,

Citat:
Female genital response is an automatic reflex that is elicited by sexual stimuli and produces vaginal lubrication, even if the woman does not subjectively feel sexually aroused...Female genital response entails increased genital vasocongestion, necessary for the production of vaginal lubrication, and can, in turn, reduce discomfort and the possibility of injury during vaginal penetration. Ancestral women who did not show an automatic vaginal response to sexual cues may have been more likely to experience injuries that resulted in illness, infertility, or even death subsequent to unexpected or unwanted vaginal penetration, and thus would be less likely to have passed on this trait to their offspring....Reports of women's genital response and orgasm during sexual assaults suggests that genital responses do occur in women under conditions of sexual threat.

http://www.psychologytoday.com/blog/love-sex-and-babies/201105/why-do-women-get-physically-aroused-and-not-even-know-it

Även om kvinnan inte är upphetsad kommer hon att bli våt automatiskt.
Citera
2014-06-23, 20:58
Bannlyst
Babianjävel, häll käft och dränk dig själv och din familj NU.
Citera
2014-06-23, 21:00
Medlem
skotittares avatar
Citat:
Nej jag vet vad jag talar om här är belägg för det,

http://www.psychologytoday.com/blog/love-sex-and-babies/201105/why-do-women-get-physically-aroused-and-not-even-know-it

Även om kvinnan inte är upphetsad kommer hon att bli våt automatiskt.

Och för vissa behövs det en jävla tid för att den lubrikationen ska komma. Då kan till och med våldtäkten vara över.
Citera
2014-06-23, 21:03
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Och för vissa behövs det en jävla tid för att den lubrikationen ska komma. Då kan till och med våldtäkten vara över.

Nej det beror på hur hårt man blir penetrerad om det är hårt blir man våt nästan på en gång. Om det inte är hårt tar det längre tid.
Citera
2014-06-23, 21:04
Medlem
Zverkers avatar
Citat:
Nej det är fysiskt för att det är skönt att bli penetrerad. Även om man inte är upphetsad mentalt så är det fortfarande skönt med penetration.

Låt oss anta att du är en person som njuter av att äta kanelbullar ibland. Enligt din din logik borde du i så fall älska om jag skulle kasta mig över dig ute på stan för att därefter hålla fast dig med våld medan jag tryckte in kanelbullar i käften på dig och tvingade dig att svälja. De skulle ju smaka precis som vanligt och dessutom inte kosta dig ett öre, så varför skulle du inte njuta av det.
Senast redigerad av Zverker 2014-06-23 kl. 21:08.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in