2014-06-23, 20:23
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skotittare
Nej, kvinnor ljuger inte. Inte om våldtäkt. Det är bara i dina sjuka fantasier som de gör det.

Förstår du att vanligt sex och våldtäkt känns likadant? Om en kvinna säger att hon inte gillade att bli våldtagen så ljuger hon för det är samma sak som om hon hade haft vanligt sex med sin man.

Citat:
Det är däremot väldigt vanligt med kvinnor som fantiserar om våldtäkt. Det är dock inte samma sak som att vilja bli våldtagen. Men det där verkar du ha det lite svårt med att få ihop i ditt huvud.

För kvinnor är det samma sak. Jag är kvinna så jag vet att det är samma sak.
Citera
2014-06-23, 20:31
Medlem
skotittares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
Förstår du att vanligt sex och våldtäkt känns likadant? Om en kvinna säger att hon inte gillade att bli våldtagen så ljuger hon för det är samma sak som om hon hade haft vanligt sex med sin man.

För kvinnor är det samma sak. Jag är kvinna så jag vet att det är samma sak.

Grejen är den att våldtäkt och vanligt sex inte känns likadant.

Precis i början av våldtäkten är kvinnan oftast inte våt och då är det jäkligt obehagligt. Det är även obehagligt att bli tagen och smekt av någon som man inte vill bli tagen av.

Jag har själv blivit tagen blivit smekt av människor som jag inte vill ska smeka mig. Jag har då enbart känt obehag. Om någon jag gillade gjorde exakt samma handling så hade jag dock velat att den skulle fortsätta.

Så är det för de flesta människor. Jag vet detta, för jag är människa.
Citera
2014-06-23, 20:34
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Grejen är den att våldtäkt och vanligt sex inte känns likadant.

Jo penetrationen känns likadant oavsett.

Citat:
Precis i början av våldtäkten är kvinnan oftast inte våt och då är det jäkligt obehagligt. Det är även obehagligt att bli tagen och smekt av någon som man inte vill bli tagen av.

1) Man blir våt nästan omedelbart när man blir penetrerad.

2) Varför skulle det vara obehagligt när det känns skönt?

Citat:
Jag har själv blivit tagen blivit smekt av människor som jag inte vill ska smeka mig. Jag har då enbart känt obehag. Om någon jag gillade gjorde exakt samma handling så hade jag dock velat att den skulle fortsätta.

Så är det för de flesta människor. Jag vet detta, för jag är människa.

Då är det något fel på dig. För kvinnor är det inte så det spelar inte så stor roll vem man har sex med så länge sexet är bra.
Citera
2014-06-23, 20:36
Medlem
skotittares avatar
Citat:

Då är det något fel på dig. För kvinnor är det inte så det spelar inte så stor roll vem man har sex med så länge sexet är bra.

Nej, det är så för dig. Det är inte så för alla! Punkt.
Citera
2014-06-23, 20:38
Bannlyst
Citat:

Om penetrationen känns likadan så är ju allt mentalt och inte fysiskt som du skrev innan. Kvinnor går alltså igång på att det är tvång eftersom det är skönt att inte ta ansvar för sexet.
Citera
2014-06-23, 20:41
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Nej, det är så för dig. Det är inte så för alla! Punkt.

Jo det är så för alla. Se den här länken, (FB) Kvinnor njuter av att bli våldtagna!

Varför skulle det vara annorlunda för andra kvinnor?
Citera
2014-06-23, 20:44
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av landt81
Om penetrationen känns likadan så är ju allt mentalt och inte fysiskt som du skrev innan. Kvinnor går alltså igång på att det är tvång eftersom det är skönt att inte ta ansvar för sexet.

Nej det är fysiskt för att det är skönt att bli penetrerad. Även om man inte är upphetsad mentalt så är det fortfarande skönt med penetration.

För en del kvinnor är det att de inte behöver ta ansvar för sexet men för de flesta är det känslan av att bli dominerad av en man som de blir upphetsade av. Om en kvinna har samtyckande sex då känner hon sig inte dominerad därför är det avtändande för kvinnor.
Citera
2014-06-23, 20:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av tverskoy
Det är så här, om en kvinna har en kjol som är kort upp till fittan och en tröja som sitter tight så att tuttarna syns som fan då ska kvinnan faaaan inte klaga om hon blir våldtagen. Håller ni med? (om ni inte gör det då är ni idioter, speciellt ni som är föräldrar till en dotter)

nej åker du på stryk kommer jag inte tycka synd om dig

folk ska inte behöva begränsa sina val för att en idiot tro sig ha rätten att våldta dem annars
Citera
2014-06-23, 20:45
Medlem
skotittares avatar
Citat:
Jo det är så för alla. Se den här länken, (FB) Kvinnor njuter av att bli våldtagna!

Varför skulle det vara annorlunda för andra kvinnor?

Och de där svaren är inte alla! Och de är inte representativa för kvinnor i allmänhet.

Det är ju inte särskilt svårt att hitta historier som säger direkt motsatsen till allt som du säger.
Citera
2014-06-23, 20:45
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Renardi
nej åker du på stryk kommer jag inte tycka synd om dig

folk ska inte behöva begränsa sina val för att en idiot tro sig ha rätten att våldta dem annars

Men det är ju kvinnorna som vill bli våldtagna. Hur svårt kan det vara att typ inte gå på fest med främmande män och supa sig full?
Citera
2014-06-23, 20:46
Medlem
skotittares avatar
Citat:
Nej det är fysiskt för att det är skönt att bli penetrerad. Även om man inte är upphetsad mentalt så är det fortfarande skönt med penetration.

Jag vet många kvinnor som tycker att det är obehagligt med penetration om de inte är tillräckligt upphetsade. Så där har du fel igen.
Citera
2014-06-23, 20:47
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Och de där svaren är inte alla! Och de är inte representativa för kvinnor i allmänhet.

Det är ju inte särskilt svårt att hitta historier som säger direkt motsatsen till allt som du säger.

Alla kvinnor blir våta när de blir penetrerade det är så den kvinnliga anatomin fungerar. Alla kvinnor tycker om känslan av att bli penetrerade det är liksom det kvinnor är till för. Så vad exakt skulle vara annorlunda?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in