2014-06-23, 14:48
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skotittare
Babianen. hur förklarar du alla dessa kvinnor som inte klarar av att vara sexuellt nära män efter att de varit våldtagna?
Jag har träffat flera stycken nämligen. Tjejer som vill ha sex med mig men klarar inte av det pga minnen av överfallet. Istället för sex har jag fått hålla om de medan de skakar av panikångest.

Allt du skriver är ett hån mot alla dessa kvinnor.

En del kvinnor har penis-rädsla alltså att de är rädda för att bli penetrerade. Det har ingenting med våldtäkt att göra, sannolikt har de inte ens blivit våldtagna, utan de är rädda att det ska göra ont, de tycker det är förnedrande, de vill inte känna sig undergivna mannen, de vill ha något i utbyte mot sex, med mera.

Du kan se här att våldtäkt känns som vanligt sex, (FB) Kvinnor njuter av att bli våldtagna! därför blir kvinnor inte traumatiserade av våldtäkt.
Citera
2014-06-23, 15:12
Medlem
skotittares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
En del kvinnor har penis-rädsla alltså att de är rädda för att bli penetrerade. Det har ingenting med våldtäkt att göra, sannolikt har de inte ens blivit våldtagna, utan de är rädda att det ska göra ont, de tycker det är förnedrande, de vill inte känna sig undergivna mannen, de vill ha något i utbyte mot sex, med mera.

Du kan se här att våldtäkt känns som vanligt sex, (FB) Kvinnor njuter av att bli våldtagna! därför blir kvinnor inte traumatiserade av våldtäkt.

Det här handlar alltså om kvinnor som innan har haft helt "normalt" sexliv. Och som absolut kan njuta av sex. Men där dessa minnen ibland kommer tillbaka och hemsöker dom.

Bara för att du har en helt sjuk syn på sex betyder inte det att alla andra kvinnor har det.

Och jag förstår att du tycker att det är jätteroligt att provocera men jag tror även att du är så omogen att du inte förstår att du just nu hånar en oerhörd mängd kvinnors känslor.

Bara för att du är empatistörs så är alla andra inte det.
Citera
2014-06-23, 15:18
Medlem
Citat:
Jag behöver inte hänvisa till vetenskaplig forskning för sånt som är uppenbart.
Nej, det är inte uppenbart, och just därför har du tomma händer och inget att visa på bordet. Patetiskt.

Citat:
Jo så är det. För det känns likadant att bli penetrerad vid vanligt sex och vid våldtäkt. Så om en kvinna gillar vanligt sex då gillar hon också våldtäkt.
Finns liksom ingen logik i detta resonemang som du så desperat hasplar ur dig 20 gånger per dag. Det hjälps inte att du rapar upp det som ett mantra. Den enkla skillnaden som ett barn förstår, är att det är skillnad på att frivilligt vilja något och tvingas till något. Jag gillar att köra bil, jag gillar inte att köra bil under vapenhot av en psykopat som när som helt kan skjuta skallen av mig. Simple as that.

Citat:
Det tror jag inte på.
Behöver du inte heller, eftersom jag vet.

Citat:
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/19085605

Kvinnor ljuger.
Ja, du ljuger. Du är väl kvinna?

Ingen har hävdat att det inte är vanligt med våldtäktsfantasier. Det är inte ens speciellt ovanligt med rape-play. Det du verkar ha svårt förstå att fantasier är fantasier, och rape-play är frivilligt

Citat:
Det är irrelevant för att det är orealistisk för kvinnor som lever i Sverige.
Fortfarande relevant, eftersom det är teoretiskt exempel, inte ens det klarar du av, värdelöst.

Citat:
Nej för män konsumerar inte böcker. Det visar att erotiska böcker är typiskt för kvinnor därför att det är skrivet av kvinnor för kvinnor. [/QUOTE

Här är ett exempel, (FB) Leder porr till sexuella övergrepp?

Här är 10 exempel till, (FB) Leder porr till sexuella övergrepp? , (FB) Leder porr till sexuella övergrepp?

Du hittar långt mer större storsäljare som innefattar dominans istället för våldtäkt. Ta Fifthy Shades, som har miljontals kvinnliga läsare, som lämnar dina referenser miltals bakom i popularitet. Men javisst, tänkte inte på det sa Babianen . Oj miljontals kvinnor som inte är som Babianen! What a shocker!

Citat:
Kvinnor tittar inte på female friendly.
Ha ha jo, det finns en hel marknad för det, dra ut huvudet ur arslet och kom in i matchen. Sluta blanda ihop Babianen och andra kvinnor, blir lättare för dig då ska du se.

Får bli mitt sista inlägg till dig, du är tragikomiskt långsam och repetitiv, har stött på roligare troll som faktiskt kan argumentera mer än "alla tycker om jordgubbar för jag tycker om jordgubbar"-argument.

Bye bye!
Citera
2014-06-23, 15:20
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Det här handlar alltså om kvinnor som innan har haft helt "normalt" sexliv. Och som absolut kan njuta av sex. Men där dessa minnen ibland kommer tillbaka och hemsöker dom.

Nej det finns inte. Antingen hittar du på eller så har du träffat kvinnor som hittar på.

Citat:
Bara för att du har en helt sjuk syn på sex betyder inte det att alla andra kvinnor har det.

Alla kvinnor tänker som jag de bara inte det högt.

Citat:
Och jag förstår att du tycker att det är jätteroligt att provocera men jag tror även att du är så omogen att du inte förstår att du just nu hånar en oerhörd mängd kvinnors känslor.

Nej de enda som bryr sig är incels och manginas.

Citat:
Bara för att du är empatistörs så är alla andra inte det.

Ser du några kvinnor som argumenterar emot mig? Nej för de vet att det jag säger är sant.
Senast redigerad av Babianen 2014-06-23 kl. 15:40.
Citera
2014-06-23, 15:30
Medlem
skotittares avatar
Citat:
Ser du några kvinnor som argumenterar emot mig? Nej för de vet att det jag säger är sant.

Ja, jag har i tråden sett ett stort antal tjejer som argumenterat emot dig.

Här senast var det t.ex. Kicks. Det är hittills ingen som har hållit med dig. Det säger ju en hel del.
Citera
2014-06-23, 15:37
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CatoHectorian
Nej, det är inte uppenbart, och just därför har du tomma händer och inget att visa på bordet. Patetiskt.

Jo det är uppenbart att kvinnor som inte gillade att bli penetrerade sorterades bort av evolutionen.

Citat:
Finns liksom ingen logik i detta resonemang som du så desperat hasplar ur dig 20 gånger per dag. Det hjälps inte att du rapar upp det som ett mantra. Den enkla skillnaden som ett barn förstår, är att det är skillnad på att frivilligt vilja något och tvingas till något. Jag gillar att köra bil, jag gillar inte att köra bil under vapenhot av en psykopat som när som helt kan skjuta skallen av mig. Simple as that.

Jag har postat belägg för det här, (FB) Kvinnor njuter av att bli våldtagna!

Citat:
but the sex portion of the rape she saif fely like normal sex

Citat:
The intercourse itself is typically not "painful" per se

Citat:
It really just feels like sex, that's all.

Citat:
If the vagina is lubricated enough that penetration is not painful and there aren't tears and injuries resulting from the penetration and the rapist is not otherwise trying to hurt her, then it is possible that she will feel pleasurable sensations during the rape.

Du kan se att våldtäkt känns likadant som vanligt sex, vem gillar inte sex?

Citat:
Ja, du ljuger. Du är väl kvinna?

Ingen har hävdat att det inte är vanligt med våldtäktsfantasier. Det är inte ens speciellt ovanligt med rape-play. Det du verkar ha svårt förstå att fantasier är fantasier, och rape-play är frivilligt

När kvinnor säger att de fantiserar om något betyder det att de vill att det ska hända på riktigt.

Citat:
Fortfarande relevant, eftersom det är teoretiskt exempel, inte ens det klarar du av, värdelöst.

Det finns inga sumo-brottare i Sverige.

Citat:
Du hittar långt mer större storsäljare som innefattar dominans istället för våldtäkt. Ta Fifthy Shades, som har miljontals kvinnliga läsare, som lämnar dina referenser miltals bakom i popularitet. Men javisst, tänkte inte på det sa Babianen . Oj miljontals kvinnor som inte är som Babianen! What a shocker!

Fifthy Shades är bara en variant på våldtäkt, i det fallet att kvnnan blir manipulerad till sex.

Citat:
Ha ha jo, det finns en hel marknad för det, dra ut huvudet ur arslet och kom in i matchen. Sluta blanda ihop Babianen och andra kvinnor, blir lättare för dig då ska du se.

Får bli mitt sista inlägg till dig, du är tragikomiskt långsam och repetitiv, har stött på roligare troll som faktiskt kan argumentera mer än "alla tycker om jordgubbar för jag tycker om jordgubbar"-argument.

Bye bye!

Nej ingen kvinna tycker om female choice.

Citat:
Ja, jag har i tråden sett ett stort antal tjejer som argumenterat emot dig.

Här senast var det t.ex. Kicks. Det är hittills ingen som har hållit med dig. Det säger ju en hel del.

Nej de säger saker om "jag håller inte med" men de svarar inte på mina argument. Om det var så att jag har fel skulle det vara lätt för dem att visa det.
Senast redigerad av Babianen 2014-06-23 kl. 15:39.
Citera
2014-06-23, 15:41
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Nej det finns inte. Antingen hittar du på eller så har du träffat kvinnor om hittar på.

Alla kvinnor tänker som jag de bara inte det högt.

Nej de enda som bryr sig är incels och manginas.

Jag har försökt att argumentera emot dig, men har gett upp då du vägrar inse att folk tycker olika och det faktum att alla kvinnor inte uppskattar att bli våldtagna.

Att vilja ha rape-play med sin partner är inte likställt med att vilja bli våldtagen på väg hem från krogen. Jag gillar att bli penetrerad, jag uppskattar inte då nått jävla äckel på krogen tar mig mellan benen eller då nån går efter en och frågar ifall man ska ha sex och tafsar.
Citera
2014-06-23, 15:52
Medlem
skotittares avatar
Citat:

Nej de säger saker om "jag håller inte med" men de svarar inte på mina argument. Om det var så att jag har fel skulle det vara lätt för dem att visa det.

Varenda person som argumenterat mot dig i tråden har motbevisat dig och gjort det väldigt tydligt. Det är tyvärr bara du själv som inte ser det.

Är det inte lite ledsamt att vara så ensam...
Citera
2014-06-23, 15:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av testpiloten
nä precis. alla får klä sig som de vill. ingen ska ta ifrån dig den rätten så du kan slappna av.
Tycker snarare att män som vill uppfostra kvinnor till hur ska klä sig som ska slappna av.
Citera
2014-06-23, 15:59
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Jag har försökt att argumentera emot dig, men har gett upp då du vägrar inse att folk tycker olika och det faktum att alla kvinnor inte uppskattar att bli våldtagna.

Att vilja ha rape-play med sin partner är inte likställt med att vilja bli våldtagen på väg hem från krogen. Jag gillar att bli penetrerad, jag uppskattar inte då nått jävla äckel på krogen tar mig mellan benen eller då nån går efter en och frågar ifall man ska ha sex och tafsar.

Om du gillar att bli penetrerad vad gör det för skillnad vem som penetrerar dig? Eller om det är frivilligt eller mot din vilja? Det är ungefär samma sak.

Du lever bara i förnekelse.

Citat:
Varenda person som argumenterat mot dig i tråden har motbevisat dig och gjort det väldigt tydligt. Det är tyvärr bara du själv som inte ser det.

Är det inte lite ledsamt att vara så ensam...

Nej ingen har motbevisat mig hittills.

Jag vet att alla andra kvinnor tycker som jag så nej.
Citera
2014-06-23, 16:01
Medlem
skotittares avatar
Citat:
Nej ingen har motbevisat mig hittills.

Jag vet att alla andra kvinnor tycker som jag så nej.

Och jag vet att du är en extrem minoritet, så nej.
Citera
2014-06-23, 16:01
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Och jag vet att du är en extrem minoritet, så nej.

Hur vet du det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in