Citat:
Ursprungligen postat av
Babianen
Jag behöver inte hänvisa till vetenskaplig forskning för sånt som är uppenbart.
Nej, det är inte uppenbart, och just därför har du tomma händer och inget att visa på bordet. Patetiskt.
Citat:
Ursprungligen postat av
Babianen
Jo så är det. För det känns likadant att bli penetrerad vid vanligt sex och vid våldtäkt. Så om en kvinna gillar vanligt sex då gillar hon också våldtäkt.
Finns liksom ingen logik i detta resonemang som du så desperat hasplar ur dig 20 gånger per dag. Det hjälps inte att du rapar upp det som ett mantra. Den enkla skillnaden som ett barn förstår, är att det är skillnad på att frivilligt vilja något och tvingas till något. Jag gillar att köra bil, jag gillar inte att köra bil under vapenhot av en psykopat som när som helt kan skjuta skallen av mig. Simple as that.
Citat:
Ursprungligen postat av
Babianen
Det tror jag inte på.
Behöver du inte heller, eftersom jag vet.
Citat:
Ursprungligen postat av
Babianen
Ja, du ljuger. Du är väl kvinna?
Ingen har hävdat att det inte är vanligt med våldtäktsfantasier. Det är inte ens speciellt ovanligt med rape-play. Det du verkar ha svårt förstå att fantasier är fantasier, och rape-play är frivilligt
Citat:
Ursprungligen postat av
Babianen
Det är irrelevant för att det är orealistisk för kvinnor som lever i Sverige.
Fortfarande relevant, eftersom det är teoretiskt exempel, inte ens det klarar du av, värdelöst.
Citat:
Ursprungligen postat av
Babianen
Nej för män konsumerar inte böcker. Det visar att erotiska böcker är typiskt för kvinnor därför att det är skrivet av kvinnor för kvinnor. [/QUOTE
Här är ett exempel,
(FB) Leder porr till sexuella övergrepp?
Här är 10 exempel till,
(FB) Leder porr till sexuella övergrepp? ,
(FB) Leder porr till sexuella övergrepp?
Du hittar långt mer större storsäljare som innefattar dominans istället för våldtäkt. Ta Fifthy Shades, som har miljontals kvinnliga läsare, som lämnar dina referenser miltals bakom i popularitet. Men javisst, tänkte inte på det sa Babianen

. Oj miljontals kvinnor som inte är som Babianen! What a shocker!
Citat:
Ursprungligen postat av
Babianen
Kvinnor tittar inte på female friendly.
Ha ha jo, det finns en hel marknad för det, dra ut huvudet ur arslet och kom in i matchen. Sluta blanda ihop Babianen och andra kvinnor, blir lättare för dig då ska du se.
Får bli mitt sista inlägg till dig, du är tragikomiskt långsam och repetitiv, har stött på roligare troll som faktiskt kan argumentera mer än "alla tycker om jordgubbar för jag tycker om jordgubbar"-argument.
Bye bye!