Citat:
Ursprungligen postat av
Babianen
Jag har lagt fram flera logiska argument, varför svarar du inte på dem,
a) Våldtäkt är fysiskt samma sak som vanligt sex. Om man inte tar livet av sig av vanligt sex då tar man inte livet av sig av våldtäkts-sex heller.
Nej våldtäkt är inte detsamma som ömsesidigt frivilligt sex. Var har du fått det ifrån?
Citat:
b) Ingen hävdar att män tar livet av sig om de blir våldtagna av kvinnor varför inte det? För att alla förstår att mannen hade tur som fick sex av en kvinna. Alla kvinnor förstår att kvinnan som blev våldtagen hade tur som fick sex av en man.
Uppenbarligen är du ganska ensam om den åsikten.
Citat:
Ska jag lägga fram vetenskapliga belägg för att män blir utskrattade om de klagar på att de blir tvingade till sex med en kvinna? Det är empiriskt sant jag behöver inte lägga fram vetenskapliga bevis för det.
Pladder. Våldtäkt kan vara olika sexuella akter. En man som råkar ut för ett sexuellt övergrepp mår förstås lika dåligt som en kvinna.
Citat:
Ja jag har jobbat på en kvinnlig arbetsplats i flera år. De andra kvinnorna pratade mest om hur missnöjda de var med sina män sexuellt.
Jaha?
Citat:
Tror du att kvinnor skulle berätta för dig att sex inte är en big deal för dem?
Vad vet du om de kvinnor jag känner?
Citat:
All porr för kvinnor handlar om våldtäkt.
Eh..nej. Möjligen anser sinnessjuka extremfeminister att varje gång en man penetrerar en kvinna så sker ett övergrepp men de är ju lika verklighetsförankrade som Foliehattarna som tror att världens ledande elit egentligen är ödlor från yttre rymden.
Citat:
Därför att kvinnor vill bli dominerade av mannen.
en del vill det definitivt, andra inte. Dominans och våldtäkt är inte samma sak.
Citat:
Kvinnor säger sånt hela tiden typ "våldtäkt är riktigt hemskt wink-wink nudge-nudge" "ja jag håller med... det vill man inte råka ut för..."
Jag har aldrig hört någon eller läst något skrivet av en kvinna som går ut på att de vill bli våldtagna. Du är rätt unik i det avséendet.
Citat:
Jag talar om Sverige. Det enda man som kvinna behöver göra att inte gå på fest med män och supa sig full. Om man inte klarar av det då är man ute efter att bli våldtagen.
Så kvinnor blir aldrig våldtagna om de inte går på fest och blir fulla? Är du på riktigt? Vet du hur många våldtäkter som begås i hemmen av offrets partner, släktingar, vänner, grannar, arbetskamrater osv? Känner du till överfallsvåldtäkter där offret är lika spiknykter som gärningsmannen?
Jag råkar vara nära bekant med en av de kvinnor som råkade ut för serievåldtäktsmannen som härjade i Stockholm för några år sen. Offren var inte onyktra festdeltagare. De låg hemma i sina egna sängar, gärningsmannen tog sin in genom fönstret eftersom offren bodde på bottenvåningen.
Vad säger du om människor som våldtar barn? Har barnen också gått runt och fantiserat om att bli påsatta av vuxna karlar eller smekta av vuxna kvinnor? Du är ju fullständigt verklighetsfrånvänd.
Citat:
Jo man blir automatiskt våt vid penetration. I would know.
Nej så fungerar det inte. Du kanske blir det men DU är inte representantiv för alla människor.