2014-06-14, 21:44
Medlem
Militants avatar
Har förlorat flera månaders lön(om jag ens hade ett jobb) senaste dagarna

Jag hoppas och tror att det är mestadels uppsida härifrån
Citera
2014-06-14, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Militant
Har förlorat flera månaders lön(om jag ens hade ett jobb) senaste dagarna

Jag hoppas och tror att det är mestadels uppsida härifrån

Synd, nu är det inte så att jag har förlorat lika mycket som dig men det känns ändå surt att ha köpt BTC bara 5 dagar innan den gick ned :P...

Även jag tror på att den kommer stiga...
Citera
2014-06-14, 23:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheSuper
Synd, nu är det inte så att jag har förlorat lika mycket som dig men det känns ändå surt att ha köpt BTC bara 5 dagar innan den gick ned :P...

Även jag tror på att den kommer stiga...
Så du tror att det är bättre att ha lite is i magen och casha ut lite senare än att casha ut nu innan det rasar ännu mer. Kan inte sitta och vänta hur länge som helst innan kursen kommer håller sig på en ok nivå.
Citera
2014-06-14, 23:56
Medlem
MontyBurnss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spyk
Så du tror att det är bättre att ha lite is i magen och casha ut lite senare än att casha ut nu innan det rasar ännu mer. Kan inte sitta och vänta hur länge som helst innan kursen kommer håller sig på en ok nivå.
Jag gick igenom samma resa som er efter april 2013 bubblan, ha is i magen och ligg lång om ni inte behöver pengarna. Fast om ni behövde dem så skulle ni väl inte lagt dem i den extremt för tillfället volatila valutan BTC.
Citera
2014-06-15, 04:25
Medlem
zaaph1s avatar
Läge att investera eller ska man vänta och se om det går ner ännu mer?
Citera
2014-06-15, 09:25
Medlem
Saken är väl den att det är en långsiktig investering och de större företagen kommer att börja implementera bitcoin i framtiden, exempelvis har Yahoo och Google börjat visa BTC/USD kursen i sina tjänster. Företag som Ebay och Paypal har börjat intressera sig av bitcoin, typ. Långsiktigt tror jag att det kommer vara extremt svårt att få tag på 1 BTC men detta är endast spekulationer och vad jag tror.
Citera
2014-06-19, 15:39
Medlem
Hur kommer det sig att BTCX är så sjuuukt dyra? På fybse köper man för 4050kr och på btcx 4302kr....

Mvh
Citera
2014-06-19, 15:43
Medlem
nutkjells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NationalTreasure
Hur kommer det sig att BTCX är så sjuuukt dyra? På fybse köper man för 4050kr och på btcx 4302kr....

Mvh

Tillgång och efterfrågan.
Citera
2014-06-19, 15:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NationalTreasure

Mvh
BTCX är en växlingstjänst som säljer sina egna bitcoins till dig med viss marginal, ungefär som när du växlar utländska valutor hos Forex. Fybse är en marknad som förmedlar en affär mellan dig och tredje man och tar viss kommission för detta.
Två olika affärsmodeller helt enkelt.
Citera
2014-06-19, 23:44
Medlem
Finns det fler bettingsidor för bitcoin där man bettar mot andra användare som man gör på betmoose.com?
Citera
2014-06-20, 15:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HaakanBrolin
Finns det fler bettingsidor för bitcoin där man bettar mot andra användare som man gör på betmoose.com?

Störst är väl http://bitbet.us/ tror jag
Citera
2014-06-21, 22:26
Medlem
Mattematikens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klondiker
Säg åt honom att sluta tramsa och istället köpa bitcoin för fiat. Vi står på randen till nästa bubbla.

Han svarade att BTC kommer krascha enligt honom när som helst, det är för att det är ostabilt och blir bara ostabilare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in