Citat:
Ursprungligen postat av
alienDNA
Uhm ok.
Argumentet funkar inte riktigt då de alla har massa defensiva skills. Annars hade jag kanske köpt resonemanget.
Men vi säger så de blir nog bra i vilket fall ska du se
Sen paragon argumentet köper jag inte de minsta de handlar ju bara om hur mkt man spelar. Gearet kan man ha tur med.
Men men. Ni får tro va ni vill så tror jag va ja vill så blir de bra

)
Ps va e de för fel på witching o visage?? Ja har letat länge efter dom. O ja tänker inte ha dom för att skryta. Det är ju helt löjligt att nån skulle skryta om sin Diablo char lolo
Ps2 o att spelet går ut på att döda snabbt visste ja inte ja trodde de gick ut på att ha kul o spela en build man tycker e rolig hellre än en tråkig build som e mer effektiv

men men man ser ju tydligt vilken typ av spelare du är.. Elitist Hardcore spelare säkert me minst 500 para lol. Som verkar se ner på folk me witching o visage. Bara för de kanske inte e optimalt
Men men

Jag säger inte att om man har witching hour eller visage så är man en dprogress show-off, jag säger att om du kollar på dessa karaktärer så ser man tydligt tecken på att dom är byggda för rankings.
Jag gick på hela karaktären, inte ett enstaka item, och vad spelar passive skills för roll på dprogress, dom ger inte rank dps? Och visst paragon har med speltid och göra, men man kan också bygga smart och vara snabbare än andra, och dessa builds du länkat är inte att bygga smart och effektivt.
Defensive passives eller toughness gör dom inte automatiskt till effektiva, utan resource management (aka perm akkarat, vilket ingen på rankings skulle överväga att ha), samt effektiva active skills spelar också in. De med högst real dps är inte på den delen utav diabloprogress, utan på paragon ladder, om du inte förstår det så har du inte spelat Reaper of souls tillräckligt. Det var annorlunda i vanilla, då var diabloprogress mer imponerande.
Citat:
Ursprungligen postat av
alienDNA
Uhm ok.
Ps2 o att spelet går ut på att döda snabbt visste ja inte ja trodde de gick ut på att ha kul o spela en build man tycker e rolig hellre än en tråkig build som e mer effektiv

men men man ser ju tydligt vilken typ av spelare du är.. Elitist Hardcore spelare säkert me minst 500 para lol. Som verkar se ner på folk me witching o visage. Bara för de kanske inte e optimalt
Men men

Ps2 Trodde vi snackade om diabloprogress? Och jag ser inte ner på folk med visage... jag gick bara med i diskussionen om diabloprogress rankings och förklarade för dig att elemental elite inte bevisar någonting.