Citat:
Ursprungligen postat av
Lanoo
Är helt enig i det du skriver. Seasons känns inte aktuellt, spelar för lite för det. Trots att man plöjer nog med timmar i veckan egentligen.
Tycker det är smart av dem att alla behöver en key för att joina en rift. gör man splitbountys får man ju lite keys väldigt snabbt. Ser fram emot det här och ska bli kul att veta vad de gör med de olika charsen. blir det buff på babbe och wiz tro? blir det nerf på wd? den som lever får se
De bygger om Dex, från dodgechans till armor, kan nog vara bra eftersom dodge är så random.
Att de nerfar lifeglobes och buffar LoH + regen vet jag inte riktigt hur jag ställer mig till, som crusader (som trots allt är min main), så får jag mest heals från blockade attacker, men att de lägger in det för t.ex barben kan nog bli bra (kör redan nu para points in LoH).
Tänkte lite mer på RiF och tror faktiskt det inte alls kommer dö ut, tvärtom.
Alla kommer köra det, eftersom det bara kostar 1 nyckel per person att joina andra och få Rift Guardian för att dels få shards, chans på legendary crafting och nu även chans på Greater Rift Keys som du sen kan använda själv (eller i grupp med andra).
Det är faktiskt bara en fördel för RiF, de som har lite para points blir inte automatiskt tvingade att öppna alla rifts medans höglvlare spar sina nycklar.
Så har ändrat mig helt sen min förra post.
Edit: Allt jag skrev ovan om att RiF mår bra av detta är skitsnack, fick hjärnsläpp.