Såg Özz skälla ut någon som såg ut att komma från samma kulturella sfär, vid slussen häromdagen.
Vet inte vad konflikten handlade om, då jag inte är speciellt insatt i deras rotvälska.
Det sista jag såg innan jag avlägsnade min lekamen var hur de särades av några som uppenbarligen var deras landsmän, med Özz fortfarande visande sitt längsta finger.
Det här kan bli intressant, om det är något gammalt groll som ligger och pyr...
Senast redigerad av Rimbert 2014-03-31 kl. 14:41.
Jag antar att han bor i lägenhet med balkong, på våning fem eller högre?
årets republikan också! En blatte till som pissar på vårt kungahus Men visst man kan tacka på många sätt när man får ta del av Sverige och kommer från en skithåla som Kurdistan
Jag tycker illa om Özz Nujen av följande anledningar:
1. Han är så uppenbart falsk och ogenuin och stödjer t.ex. FI för att få mer (visserligen otvättad) batik-vagina.
2. Han är så tråkig och har ingen variation eller finess. Han kompenserar med ett feberaktigt tempo som han verkar tro ger sken av "humor".
3. Han kör bara etno-skämt.
4. Han är så uppenbart inkvoterad.
5. Han är obehaglig att titta på. Usch.
Läste precis om Özz på Wikipedia, det stod ingenting där om att han är Kurdisk separatist och vill att kurderna skall ha ett eget land.
Har jag fått detta om bakfoten?
Läste precis om Özz på Wikipedia, det stod ingenting där om att han är Kurdisk separatist och vill att kurderna skall ha ett eget land.
Har jag fått detta om bakfoten?
Han har ju själv sagt det flera gånger. En fråga han "brinner" för. Han tycker att alla svenskar är rasister men vill ha en kurdisk stat som endast ska få befolkas av kurder.
Säger det mesta om denna förståndshandikappade person.
Skrattade gott åt en bild av hen med lenrakad fejja. Hysteriskt komiskt med tokskäggiga kurder som rakar sig. De ser på pricken ut som apor då
I övrigt så verkar det vara en enfaldig herre. Ger man bort 100k till lede fi så måste det nog föreligga en hjärnskada. Alt. att han suktar efter sympatiknull med en genusfeminist. Men de flesta av dem är väl biffiga flator?