Att ni ens bryr er om betygen på era foton? Jag kollar aldrig på betygen eller vad jag har. Ser jag en snygg tjej så skiter jag väl om hon har en tia eller en etta.
Alla gillar olika, häng inte upp er på det där. Fixa en schysst bild där du ser snygg och trygg ut. Tjejer gillar trygghet och speciellt på nätet där ni är främlingar.
Ett leende ger väldigt mycket trygghet, istället för att ha ett kort på eran vältränade kroppar. Ganska tråkig personlighet med en spännis bild.
Snygga bilder på sin kropp skickar man sen när ni har fått bra kontakt. Då känns det normalt och tjejerna blir överaskade när man hade en sån fin kropp under kläderna och att man valde att inte visa upp den för alla som en manshora.
Se inte tjejerna som ett sexobjekt även om ni bara är ite efter att knulla. Var trevliga och ha en strategi.
Till er som blir besvikna när tjejen ni skrivit med slutar att svara. Hon hittade en kille som hon fick känslor för och slutade skriva med alla andra vilket är normalt. Hon tyckte säkert om er men tyckte mest om den andra, inget att vara ledsen över utan se det som ni var med i matchen iaf!