2014-06-13, 21:44
Medlem
Fjantors avatar
Alltså är det bara jag som lagt märke till detta?

Men man sitter och pratar med en tjej och så halkar man in på vad man jobbar med..

och tamefan.. 9/10 tjejer jobbar inom vården...

Oftast på nått servicehem eller äldreboende....

Helt sjukt..:
Kan inte vara en slump
Citera
2014-06-13, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fjantor
Alltså är det bara jag som lagt märke till detta?

Men man sitter och pratar med en tjej och så halkar man in på vad man jobbar med..

och tamefan.. 9/10 tjejer jobbar inom vården...

Oftast på nått servicehem eller äldreboende....

Helt sjukt..:
Kan inte vara en slump

Noterade detta i tråden ett par sidor bak.
Citera
2014-06-13, 22:49
Medlem
sjukt många anonyma som loggar in på mitt konto. VIlka töntar till brudar.
Citera
2014-06-14, 13:28
Medlem
Att ni ens bryr er om betygen på era foton? Jag kollar aldrig på betygen eller vad jag har. Ser jag en snygg tjej så skiter jag väl om hon har en tia eller en etta.

Alla gillar olika, häng inte upp er på det där. Fixa en schysst bild där du ser snygg och trygg ut. Tjejer gillar trygghet och speciellt på nätet där ni är främlingar.

Ett leende ger väldigt mycket trygghet, istället för att ha ett kort på eran vältränade kroppar. Ganska tråkig personlighet med en spännis bild.

Snygga bilder på sin kropp skickar man sen när ni har fått bra kontakt. Då känns det normalt och tjejerna blir överaskade när man hade en sån fin kropp under kläderna och att man valde att inte visa upp den för alla som en manshora.

Se inte tjejerna som ett sexobjekt även om ni bara är ite efter att knulla. Var trevliga och ha en strategi.

Till er som blir besvikna när tjejen ni skrivit med slutar att svara. Hon hittade en kille som hon fick känslor för och slutade skriva med alla andra vilket är normalt. Hon tyckte säkert om er men tyckte mest om den andra, inget att vara ledsen över utan se det som ni var med i matchen iaf!
Citera
2014-06-17, 02:47
Medlem
Måste bara fråga om de flesta tjejerna är riktiga torrbollar inne på badoo? Har fått grym respons från tjejerna på HP så tänkte att jag skulle testa badoo också. Och den första tjejen som jag ger exakt samma skämt till skriver ett kort "va?" Jämfört med tjejerna på HP som gett långa och glada svar på det skämtet.

Funderar dock på om det kan ha varit en kille kanske?
Citera
2014-06-17, 11:14
Medlem
Klappasäftens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sailrace
Måste bara fråga om de flesta tjejerna är riktiga torrbollar inne på badoo? Har fått grym respons från tjejerna på HP så tänkte att jag skulle testa badoo också. Och den första tjejen som jag ger exakt samma skämt till skriver ett kort "va?" Jämfört med tjejerna på HP som gett långa och glada svar på det skämtet.

Skriv det roliga skämtet här eller pm:a!
Citera
2014-06-17, 14:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sailrace

Exakt min betraktelse! Badoo och HP är som natt och dag. Men sen är nog Badoo till större del full med människor som ser sidan mer som ett slags community än en dejtingsida, och klientelen blir därefter.
Citera
2014-06-17, 14:42
Medlem
brattalattas avatar
Är det någon åldersgräns? Hittat flera tjejer som är 13 år i min stad.
Citera
2014-06-17, 18:07
Medlem
Longiness avatar
Skaffade Badoo för någon dag sedan, la upp 2 bilder och fyllde i lite info men gjorde inget mer.
Nu har jag fått flera meddelanden som säger "Xxxx Xxxx vill chatta!" är det random utskick eller vill människorna i fråga verkligen chatta?
Lite otydlig fråga, men hoppas ni förstår.
Mvh
Citera
2014-06-17, 18:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Longines
Skaffade Badoo för någon dag sedan, la upp 2 bilder och fyllde i lite info men gjorde inget mer.
Nu har jag fått flera meddelanden som säger "Xxxx Xxxx vill chatta!" är det random utskick eller vill människorna i fråga verkligen chatta?
Lite otydlig fråga, men hoppas ni förstår.
Mvh

Random utskick för att du ska tro att en massa tjejer vill snacka med dig.
Citera
2014-06-17, 18:54
Medlem
Longiness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stukatj
Random utskick för att du ska tro att en massa tjejer vill snacka med dig.
Kändes väl som att det var lite väl många på endast ett dygn.
Fattar inte hur folk orkar med dejtingsidor/appar. Vad är det för fel med att ragga på krogen?
Citera
2014-06-18, 14:48
Medlem
COLORADOSUNRISEs avatar
Alla tjejer känns så defensiva och majoriteten har ju en jävla pinne i röven. Tycker det är kul att driva med dem eftersom de alltid tror att man är seriös.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in