Citat:
Ursprungligen postat av
Henkko
Hehe, gudomlig gear!
Njae, vissa saker kan rolla bättre, t.ex Byxorna var jag tvungen att rolla 1 socket till 2 sockets och använder inte Justice så den är helt onödig, Skorna använder inte fist of the heaven's längre, så den effekten är också helt onödig.
Det är många saker som jag vill byta ut mot samma item fast bättre roll om man säger så.
Sen vill jag som jag skrivit tidigare ha Akarat's Awakening skölden. Effekten på den är 'Every successful block has a 20–25% chance to reduce all cooldowns by 1 second.' vilket borde kunna ge permanent Akarat's utan att behöva offra mer skada för CDR.
Edit: Testade T1 rift på min barb imorse innan jobbet och det var faceroll vilket var trevligt eftersom jag började equippa den i söndags
Hade faktiskt inte väntat mig att det skulle vara så enkelt.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Eaz-2218/hero/14540329
Fick en riktigt nice Reaper's Wraps på första försöker imorse när jag (äntligen) hade nog med blåa craft materials för att tillverka en.
Mitt "problem" med barben är att min follower inte har något gear... Enchantress har en blå level 10 staff liksom
Edit2
Ska fixa RRoG, mer IK delar och funderar på Firewalkers eftersom jag WW:ar igenom mobs.
Måste rerolla SoJ:en också till lightning