2014-06-16, 19:08
Medlem
neurogens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av reffi
Precis min tanke. Påverkas alla spelares skada så borde det vara mer snack om den tycker jag. 15% är rätt mycket när man har 2-3 miljoner dps.

mm. speciellt som andra skills uttryckligen skriver att de påverkar alla i partyt.
tex: Slow Time (Time Stretch) "....//time is sped up for all players//.."
Citera
2014-06-16, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av neurogen
vita och genomskinliga crafts? de tog bort kravet på vita vapen/armor för ett tag sedan. genomskinliga crafts vet jag inte vad det är för nåt

Common debris och Exquisite tror jag dom heter, genom vita vapen och genomskinliga vapen på låg level genererar dessa iaf, sedan är det klart att det använder man inte på lvl 70 dock
Citera
2014-06-16, 20:36
Medlem
neurogens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ixxen
Common debris och Exquisite tror jag dom heter, genom vita vapen och genomskinliga vapen på låg level genererar dessa iaf, sedan är det klart att det använder man inte på lvl 70 dock

jaha. jo dom används på lvl 70 också. de heter Reusable parts.

men var fick du genomskinliga ifrån? Vad är det som är genomskinligt? försöker verkligen förstå vad du menar.

exquisite essence är blått och på lvl 70 är de blåa matsen arcane dust.
Citera
2014-06-16, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av neurogen
jaha. jo dom används på lvl 70 också. de heter Reusable parts.

men var fick du genomskinliga ifrån? Vad är det som är genomskinligt? försöker verkligen förstå vad du menar.

exquisite essence är blått och på lvl 70 är de blåa matsen arcane dust.

Gear som ger normal crafting mats, är ju bara text på dom alltså ingen färg, genomskinlig va kanske är korkat ordval haha!
Citera
2014-06-16, 22:13
Medlem
Out-of-Steps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pf0llz0r
Sen att eliter gick enrage om du inte dödade dom nog snabbt och fick fullt hp om man inte attackerade dom nog snabbt efter man dog xD
Haha! Ja
Nä fy, kul var det inte då men nu så börjar man sakna det där. Att dö i flera timmar för att tillslut få två blåa skitprylar
Citera
2014-06-17, 00:36
Medlem
Någon som spelar på crusader på lite högre nivå? över T3? Vad kör ni för build?
Själv har jag gått in i väggen med en fire build baserad på piro skölden och shield bash. Otrolig burst, påminner om chargeadin i d2, men utan magefist och maximus är den begränsad.
Citera
2014-06-17, 07:59
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Henkko
Någon som spelar på crusader på lite högre nivå? över T3? Vad kör ni för build?
Själv har jag gått in i väggen med en fire build baserad på piro skölden och shield bash. Otrolig burst, påminner om chargeadin i d2, men utan magefist och maximus är den begränsad.

Jag kör T5 utan besvär, saknar fortfarande lite saker.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/eaz-2218/hero/39304508
Citera
2014-06-17, 10:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ^Eaz

Hehe, gudomlig gear!
Citera
2014-06-17, 10:38
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Henkko
Hehe, gudomlig gear!

Njae, vissa saker kan rolla bättre, t.ex Byxorna var jag tvungen att rolla 1 socket till 2 sockets och använder inte Justice så den är helt onödig, Skorna använder inte fist of the heaven's längre, så den effekten är också helt onödig.

Det är många saker som jag vill byta ut mot samma item fast bättre roll om man säger så.

Sen vill jag som jag skrivit tidigare ha Akarat's Awakening skölden. Effekten på den är 'Every successful block has a 20–25% chance to reduce all cooldowns by 1 second.' vilket borde kunna ge permanent Akarat's utan att behöva offra mer skada för CDR.

Edit: Testade T1 rift på min barb imorse innan jobbet och det var faceroll vilket var trevligt eftersom jag började equippa den i söndags

Hade faktiskt inte väntat mig att det skulle vara så enkelt.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Eaz-2218/hero/14540329

Fick en riktigt nice Reaper's Wraps på första försöker imorse när jag (äntligen) hade nog med blåa craft materials för att tillverka en.

Mitt "problem" med barben är att min follower inte har något gear... Enchantress har en blå level 10 staff liksom

Edit2
Ska fixa RRoG, mer IK delar och funderar på Firewalkers eftersom jag WW:ar igenom mobs.

Måste rerolla SoJ:en också till lightning
Senast redigerad av ^Eaz 2014-06-17 kl. 10:51.
Citera
2014-06-17, 12:06
Medlem
Citat:

Mitt "problem" med barben är att min follower inte har något gear... Enchantress har en blå level 10 staff liksom

Du har säkert redan provat men crafta ett par staff så brukar det ge rätt gött, och jag menar, du kan ju välja att crafta legstaff som inte påverkar dina souls om mdu går ner lite i level på craftsen, kan ju ge
Citera
2014-06-17, 12:17
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ixxen
Du har säkert redan provat men crafta ett par staff så brukar det ge rätt gött, och jag menar, du kan ju välja att crafta legstaff som inte påverkar dina souls om mdu går ner lite i level på craftsen, kan ju ge

Mjo, ska börja lite med det, annars kan jag ju alltid börja lira lite på min wiz också, hon behöver bättre gear (nu när crusadern nästan är klar och har fått sin Witching Hour, så är jag inte lika paranoid över att lira lite andra klasser )
Citera
2014-06-17, 15:21
Medlem
Besudlarens avatar
Citat:

Hur överlever du med 250k hp?
Skön gear annars.

Edit: aahh såg nu Renewal.

mvh B
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in