Citat:
Ursprungligen postat av
tyse
MEN VAD ÄR DET NI INTE FATTAR? JAG HATAR ATT LEVLA, DET ÄR SKITROLIGT NÄR MAN VÄL ÄR LEVEL 70.
Levla legit på två dagar finns inte i min bok då jag inte kan, vill eller har tid att sitta 2 dagar i sträck och spela i så många timmar.
Men vadå ska Blizzard tuna sitt spel efter dina behov eller varför sitter du här och gapar?
Spel tunas ju redan efter din attityd, alla ska kunna ha allting och det ska gå relativt fort. Det finns knappt någon progression känsla kvar i spel som D3 eftersom det ska just gå så fort för allt och alla.
Visst jag förstår dig att du inte gillar att lvla och gräset är grönare på 70. Men hela grejjen med diablo är ju att det är en grind, att du ska komma dit du vill genom att spela, få bättre saker och utveckla din karaktär. Spelet blir helt värdelöst som det är nu när man tar 70 (PÅ EN DAG "LEGIT") och kan springa t3 på hc efter 3-4 dagar.
Och det är ju enbart för att folk som du skriker att det är helt ORIMLIGT att man måste lägga ner tid på spelet för att få en bra gubbe?
Och sist men inte minst varför inte bara fixa lite boost om du nu tycker det är så jävla jobbigt att levla så slipper du ju sitta på FB och gnälla om att du inte vill spela fast du vill spela och livet är så jobbigt för dig just nu.