2014-06-15, 20:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Troett
Ja, jag är den enda i denna tråden som är pinsam.
Vilken självinsikt.

Du är ju riktigt knäpp, lämna tråden. Den kommer komma längre utan dig.
Citera
2014-06-15, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av landt81
Du är ju riktigt knäpp, lämna tråden. Den kommer komma längre utan dig.

Ja och du verkar jättefrisk.
Sluta citera mig.
Citera
2014-06-15, 20:46
Medlem
ninjutsus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enkel-Man
I sådana fall är det åt dem som tror att de är sexgudar bara för att de har en viss storlek.
Själv skrattade jag så jag nästan dog när du drog till med att modernatur hade arbetat i miljontals år för att konstruera den perfekta storleken som då representerade din egen penis. På tal om att inte lägga någon värdering vid storlek.. Kan nog va bland det roligaste hittills, förutom de användare som försöker maskera sin bittra avundsjuka när andra användare postar bilder på sina bjässar.
Citera
2014-06-15, 20:47
Bannlyst
Citat:
Ja och du verkar jättefrisk.
Sluta citera mig.
Din manlighet dog när BradS visade vad han hade. Du klarade inte av att acceptera eller ens tro att det var sant. Du whinar så sjukligt och gör allt för att tala ner deras storlek genom att avsiktligt säga att det är mitten som räknas.

Du är mentalt hela jävla deranged.

Sluta detronisera mig också, kolla in trollet:

http://www.bilddump.se/bilder/20140615204433-217.211.98.39.png
Citera
2014-06-15, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ninjutsu
Själv skrattade jag så jag nästan dog när du drog till med att modernatur hade arbetat i miljontals år för att konstruera den perfekta storleken som då representerade din egen penis. På tal om att inte lägga någon värdering vid storlek.. Kan nog va bland det roligaste hittills, förutom de användare som försöker maskera sin bittra avundsjuka när andra användare postar bilder på sina bjässar.
Ok, men menar du att det var roligt att jag trodde att någon tjej skulle kunna tycka att min storlek var perfekt eller bara sättet jag skrev det på?
Citera
2014-06-15, 21:03
Medlem
ninjutsus avatar
Citat:
Ok, men menar du att det var roligt att jag trodde att någon tjej skulle kunna tycka att min storlek var perfekt eller bara sättet jag skrev det på?
Sättet du skrev det på, som att just din penisstorlek var Guds perfekta gåva till kvinnan och att alla andra mått då inte är lika optimala.
Citera
2014-06-15, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ninjutsu
Sättet du skrev det på, som att just din penisstorlek var Guds perfekta gåva till kvinnan och att alla andra mått då inte är lika optimala.
Jag tar tillbaka det där om att min skulle vara perfekt, eller att det ens finns någon perfekt storlek.

Men jag är fortfarande övertygad att medelområdet är det som tjejer föredrar eftersom att bokstavligen varenda tjej på r/Askwomen säger att det är den bästa storleken, det finns en anledning till att det är just medel.

Men det är sak samma, jag skulle inte bry mig det minsta om det var något med min partners kropp som gjorde sex svårare, och många känner nog likadant.
Senast redigerad av Enkel-Man 2014-06-15 kl. 21:35.
Citera
2014-06-15, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av landt81
Din manlighet dog när BradS visade vad han hade. Du klarade inte av att acceptera eller ens tro att det var sant. Du whinar så sjukligt och gör allt för att tala ner deras storlek genom att avsiktligt säga att det är mitten som räknas.

Du är mentalt hela jävla deranged.

Sluta detronisera mig också, kolla in trollet:

http://www.bilddump.se/bilder/20140615204433-217.211.98.39.png

Dude, jag kan verkligen inte bry mig mindre efter allt porrmissbruk.

Ang. bilddumpen, vad är vitsen med den? Är det sympati du är ute efter?
Du buntar ihop alla dina komplex och fokuserar på kuken.. "Om jag ändå bara hade haft en stor kuk" ligger du säkert och tänker varje natt innan du somnar. Du lever i en så otroligt verklighetsfrånvänd värld om du verkligen tror att världen kretsar kring stora kukar. Majoriteten av alla män har en medelkuk och det fungerar alldeles utmärkt för dem ändå.. Skillnaden mellan dig och vanliga män är att du saknar cojones och beter dig som en liten pussy.

Ja du kommer att dö ensam om du inte ändrar din inställning.
Nu, sluta citera mig. Vill du mig något så tar vi det i PM framöver.
Citera
2014-06-15, 21:43
Medlem
Citat:
Jag tar tillbaka det där om att min skulle vara perfekt, eller att det ens finns någon perfekt storlek.

Men jag är fortfarande övertygad att medelområdet är det som tjejer föredrar eftersom att bokstavligen varenda tjej på r/Askwomen säger att det är den bästa storleken, det finns en anledning till att det är just medel.

Men det är sak samma, jag skulle inte bry mig det minsta om det var något med min partners kropp som gjorde sex svårare, och många känner nog likadant.

Visst hade vi kanske föredragit att våra fruntimmer hade stora fylliga bröst, en fast rumpa och vältränad kropp. Men i en relation och sex så är det ändå helheten som spelar roll.

Det är ju förfan inte fittans tajthet som avgör om tjejen i fråga är bra i sängen, visst fan är det en bonus men vadfan spelar det för roll när hon suger kuk som en gud och teasar och driver dig till vansinne.

Ingen idé att sitta här inne och försöka prata "vett" med folk, ge upp.
Citera
2014-06-15, 21:54
Medlem
Bish0pTh3Pimps avatar
landt81 & Co med liten kuk-syndromet borde fundera på att flytta till ett asiatiskt land där de hittar en kortvuxen och nätt kvinna att försörja. Visserligen kommer dessa personer få nya komplex likt "jag behöver en asiatisk kvinna för att någorlunda känna mig som en man", "alla tror jag lever med en barkvinna" eller "många tror säkert jag har pedofila tendenser eftersom min kvinna är så kort och nätt" men de behöver i alla fall inte oroa sig över att de har en minikuk eftersom det är just vad som passar deras asiatiska kvinna bäst.
Citera
2014-06-15, 22:01
Medlem
ninjutsus avatar
Citat:

Medel varierar dock från land till land så det borde betyda att japanskor gillar små penisar medan vissa negresser borde föredra större i förhållande till internationellt medelmått, generellt sett. Men ska vi tro den självutnämnde penisexperten Troett så verkar ju kvinnor generellt sett föredra en penis som är aningen större än medel, med tanke på vilken typ av dildosar de köper. Jag menar de köper dildosar som är 15-18 längd och 12-15 omkrets. Varför köper de inte 12-15 längd och 9-12 omkrets?
Citera
2014-06-15, 22:01
Medlem
Citat:
Visst hade vi kanske föredragit att våra fruntimmer hade stora fylliga bröst, en fast rumpa och vältränad kropp. Men i en relation och sex så är det ändå helheten som spelar roll.

Det är ju förfan inte fittans tajthet som avgör om tjejen i fråga är bra i sängen, visst fan är det en bonus men vadfan spelar det för roll när hon suger kuk som en gud och teasar och driver dig till vansinne.

Ingen idé att sitta här inne och försöka prata "vett" med folk, ge upp.
Exakt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in