2014-06-15, 13:08
Medlem
Nedomanskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kruz
Är du helt felkalibrerad?

Omkretsen mäter man där det är som tjockast.

Om ollonet är grövre än skaftet en sk svampkuk, var mäter man då?
Citera
2014-06-15, 15:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ass-burgers
Min penis är 29 cm längd och 19 cm omkrets. Det är ganska jobbigt att ha sån stor. Jag tycker att det känns lite som ett handikapp.

Ja det är verkligen jättejobbigt.

Citat:
Ursprungligen postat av Kruz
Är du helt felkalibrerad?

Omkretsen mäter man där det är som tjockast.

Säger vem? Det är ungefär som att säga att man ska mäta penisar som är böjda nedåt med ett måttband, fusk!

Citat:
Ursprungligen postat av Nedomansky

Fortfarande mitt på skaftet.
Senast redigerad av Troett 2014-06-15 kl. 15:49.
Citera
2014-06-15, 15:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Troett

Fortfarande mitt på skaftet.

Varför det?

Om kuken är timglasformad är det smalast på mitten. Du får tänka lite logiskt åtminstone och mäta där det är tjockast.

Fattar fan inte hur du resonerar.
Citera
2014-06-15, 16:50
Medlem
Kruzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nedomansky

Faktiskt en bra fråga. Oftast är det ju kukskaftets omkrets man pratar om, men om ollonet är större än skaftet då antar jag att man ändå utgår från skaftet, eller?

Citat:
Ursprungligen postat av landt81
Varför det?

Om kuken är timglasformad är det smalast på mitten. Du får tänka lite logiskt åtminstone och mäta där det är tjockast.

Precis.
Citera
2014-06-15, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ninjutsu
Ja den fungerar säkert ypperligt för reproduktion men när vi talar om optimal njutning så kan vi väl istället använda ord som medioker och medelmåttig, för det är ju just vad en medelpenis är.
Den normala penisen ger optimal njutning enligt majoriteten av tjejer. Ju längre ifrån medel man är desto svårare blir det att ha vaginalt sex. Att du tror att storleken på penisen har något med hur bra sex man har är fel och visar på att du har en riktigt trist syn på sex, alla tjejer som läser detta håller säkert med. 15,2 cm funktionell längd och 12 cm runtom tycker jag är perfekt och jag skulle inte vilja ha större eller mindre.
Citera
2014-06-15, 17:10
Medlem
Citat:
Varför det?

Min kuk är 27cm lång och 21cm tjock på mitten fast 25cm vid roten som aldrig används vid penetration. Frågan är hur du tänker.

Kuken kan vara morotsformad vilket jag lovar dig är mera vanligt än timglasformad, 17cm precis längst ned vid roten, 14cm mitt på och 12cm runt ollonet.. Att man då påstår att man har en omkrets på 17cm är lurendrejeri.

Citat:
Ursprungligen postat av Enkel-Man
Den normala penisen ger optimal njutning enligt majoriteten av tjejer. Ju längre ifrån medel man är desto svårare blir det att ha vaginalt sex. Att du tror att storleken på penisen har något med hur bra sex man har är fel och visar på att du har en riktigt trist syn på sex, alla tjejer som läser detta håller säkert med. 15,2 cm funktionell längd och 12 cm runtom tycker jag är perfekt och jag skulle inte vilja ha större eller mindre.

Denna tråden är sjukt cringe, tror mest att tjejer sitter och facepalmar om dom råkar snubbla in på den här tråden.

Extremt pinsam men ack så underhållande.
Senast redigerad av Troett 2014-06-15 kl. 17:17.
Citera
2014-06-15, 17:11
Medlem
janssonkarls avatar
Hörde om en rolig grej på p3 någon sorts historia dem körde

En kille träffade på något sett en ande eller befriade en ande och då fick han tre önskningar killen var väl mellan 16-20 han första önskning var en större kuk, och anden fixade en större kuk

och han andra önskning var en ännu större kuk och anden fixade det med

och till sista önskningen så önskade han sig ännu en större kuk, men då sa anden nej och för då fanns det risk att det inte gick tillräckligt mycket blod till hjärnan.

så då sa killen men bättre självkänsla då och det fixade anden och då sa killen kan du ta bort mina 2 första önskningar?

Tänk på det ni!

MVH JK
Citera
2014-06-15, 17:36
Bannlyst
Citat:
Min kuk är 27cm lång och 21cm tjock på mitten fast 25cm vid roten som aldrig används vid penetration. Frågan är hur du tänker.

Kuken kan vara morotsformad vilket jag lovar dig är mera vanligt än timglasformad, 17cm precis längst ned vid roten, 14cm mitt på och 12cm runt ollonet.. Att man då påstår att man har en omkrets på 17cm är lurendrejeri.

Denna tråden är sjukt cringe, tror mest att tjejer sitter och facepalmar om dom råkar snubbla in på den här tråden.

Du är sjukt pinsam. Tur att du inte är ingenjör för brokonstruktioner, du hade inte klarat av att dimensionera balken efter den svagaste länken.

Kriterierna är att där det är tjockast är där det också kommer göra mest nytta för tjejen. Jag talar för döva öron men jag vill hjälpa dig så du inte gör bort dig i fortsättningen.

Man mäter där det är tjockast.
Citera
2014-06-15, 18:11
Medlem
ninjutsus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enkel-Man
Först säger du att medelmått ger optimal njutning, och sedan anklagar du mig för att påstå att "storleken avgör hur bra sex man har"? Det är ju du som tjatar om att du har optimala mått så du behöver inte förskjuta över dina tankegångar på mig. I slutändan handlar det självklart om hur bra älskare man är, men jag tog för givet att alla redan förstod det..

Om vi då bortser från faktorer om hur skicklig var man är på att hantera sin apparat så kommer majoriteten av kvinnor antagligen föredra en omkrets på 14cm snarare än 10cm, även att båda är lika långt ifrån 12cm som du menar är medel.
Citera
2014-06-15, 19:25
Medlem
Citat:

I sådana fall är det åt dem som tror att de är sexgudar bara för att de har en viss storlek.
Citera
2014-06-15, 19:31
Medlem
Citat:
Du är sjukt pinsam. Tur att du inte är ingenjör för brokonstruktioner, du hade inte klarat av att dimensionera balken efter den svagaste länken.

Kriterierna är att där det är tjockast är där det också kommer göra mest nytta för tjejen. Jag talar för döva öron men jag vill hjälpa dig så du inte gör bort dig i fortsättningen.

Man mäter där det är tjockast.

Ja, jag är den enda i denna tråden som är pinsam.
Vilken självinsikt.
Citera
2014-06-15, 19:42
Medlem
Såhär är det grabbar:
Många kvinnor gillar en stor kuk ja, det är en upphöjare men absolut ingen nödvändighet. Det är lite som att gilla glass med strössel på, men om strösslet är slut så kommer du ju inte tänka "OH MY GOD DET HÄR GÅR INTE" och låta bli att äta glassen för det. Glassen kommer vara otroligt god ändå, strösslet kanske inte hade smakat bra på just den här glassen ändå..

Dom flesta brudarna väljer fina ögon, ett snyggt léende eller ett sixpack framför en större kuk alla dagar i veckan. Garanterat.

Detta är min sista post i den här tråden. Till er som vill fortsätta att jämföra och prata om snoppar hela dagarna så rekommenderar jag LPSG. Just denna tråden kommer nog inte så mycket längre.
Senast redigerad av Troett 2014-06-15 kl. 19:46.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in