2016-05-07, 00:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GladPilskEkorre
Kör den mjukt i början sen tar hon gärna hela
Du menar förspel och den slags ovidkommande trams ? lol
Citera
2016-05-07, 00:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bacto
Du menar förspel och den slags ovidkommande trams ? lol

Du måste vara sämst i sänghalmen confirmed
Citera
2016-05-07, 00:43
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
SNär det börjar bli extremt 25 cm är det fysiska jobbigt.

Du har aldrig sett 25 cm. Jag är 100 % säker på det. En enda man per 25 000 har den stoleken. Hur många har du legat med?

http://www.mraverage.com/results.htm
Citera
2016-05-07, 00:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Du har aldrig sett 25 cm. Jag är 100 % säker på det. En enda man per 25 000 har den stoleken. Hur många har du legat med?

http://www.mraverage.com/results.htm

Med den idiotiska logiken har du aldrig sett en mördare o pedofiö eller låt säga en riktigt fet människa

Skitkälla

Du har alltså 18 o sitter o tror dog vara biiig. Facepalm

Äckliga cpskadade retard
Senast redigerad av GladPilskEkorre 2016-05-07 kl. 01:05.
Citera
2016-05-07, 01:06
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Med den idiotiska logiken har du aldrig sett en mördare o pedofiö eller låt säga en riktigt fet människa

Skitkälla

Du har alltså 18 o sitter o tror dog vara biiig. Facepalm

Äckliga cpskadade retard

Statistiskt faktum kvarstår. Att du ens sett en kuk som är 20+ är minimal.
Citera
2016-05-07, 02:00
Medlem
Ferdawoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Man.down
Köpte en kukring som man kan dra åt och göra större. Red sling heter den. Vid största läget så har jag problem att få på den. Måste trycka ihop kuken allt eftersom för att få ner den till roten. Min kuk är 16,5 cm i omkrets och 5,5-6 cm bred, beroende på om jag mäter över ollonet eller över skaftet. Så det var 99 kr åt helvete.
Ehhm, bara för att klargöra: Kukringen ska på INNAN erektionen.
Eller ja, det är betydligt lättare då. Och har du så grov vid slakt tillstånd att du ändå inte får på dig kukringen så är du antingen textbook case av en "shower" eller så har du en alldeles för liten kukring och skulle riskera skada om du använde den.

Finns ju ett exempel från programledaren av programmet "Embarassing bodies" där han säger att det konstigaste han sett nog var en som stoppat in sin snorre i en sån där vanlig 50cl läskflaska i plast och sedan blivit hård. http://i.imgur.com/kzcylHW.png
Som du ser så är flaskan oerhört mycket mindre än hans kuk och tydligen fungerade den oerhört bra som kukring. Såpass bra att han inte fick ner ståndet utan fick söka akut hjälp.

Alltså, trä på den medan du är slak och var inte en idiot som använder en för liten kukring.
Senast redigerad av Ferdawoon 2016-05-07 kl. 02:03.
Citera
2016-05-07, 10:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kastrullen666
Visa bild?! Blir typ lack på folk som säger sådär utan att lägga bild. Jag har en riktig grovis och snabbisar är typ helt uteslutet. Här är min kuk med ca 16cm omkrets. Boom!

http://postimg.org/image/rd9pgjn5t

http://imgur.com/vQiK80N

Blev väl snarare 15,8 cm när jag drog åt måttbandet fullt. Har nog större omkrets på ollonet dock. Fick på kukringen enklare efter ett tips av herren som skrev efter dig.
Citera
2016-05-07, 16:57
Medlem
norrlandsguldares avatar
Jag har aldrig gillat långa kukar. Det tar bara emot när de knullar en hårt, speciellt i doggy. Det är i sådana fall omkretsen som betyder något. Hellre en kort och tjock kuk än en lång och smal. En lång och smal kanske är finare, men en kortare med stor omkrets är skönare.
Citera
2016-05-07, 19:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av norrlandsguldare
Jag har aldrig gillat långa kukar. Det tar bara emot när de knullar en hårt, speciellt i doggy. Det är i sådana fall omkretsen som betyder något. Hellre en kort och tjock kuk än en lång och smal. En lång och smal kanske är finare, men en kortare med stor omkrets är skönare.

Det beror på anatomin mycket.

En riktigt stor fin en är underbart enligt mig. Doggy e sweet
Citera
2016-05-07, 19:43
Medlem
Hegernatarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -heng-med-lisa-
OBS SKRYTARE OCH SMÅKUKLÖGNARE UNDANBEDES!!!

Ni med stor kuk kan ni säga hur tjejen brukar reagera på att få se / uppleva er kuk? Det här är inte en sexuellt laddad fråga utan jag menar relationsmässigt. Blir hon helt överlycklig även om hon bara varit halvpå innan? Jag märker själv ingen skillnad på innan jag tar fram den och efter därför jag undrar
Tycker mest det är jobbigt att de hela tiden ska skrika när man stöter i livmoderhalsen. Men visst blir de mer upphetsade och villiga att ställa upp på saker de inte brukar göra. Den stora nackdelen med att ha stor kuk är egentligen att det inte är något man kan gå runt och stoltsera med, endast ett fåtal får ju veta det. De flesta andra gåvor här i livet kan man ju visa upp. Kanske därför folk blir blottare? Vem vet...

Nu ligger jag som tur är i den nedre delen av storkukskategorin. Tror det är mycket jobbigare för de som börjar överskrida 20 centimeter.
Senast redigerad av Hegernataren 2016-05-07 kl. 19:45.
Citera
2016-05-07, 20:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hegernataren
Tycker mest det är jobbigt att de hela tiden ska skrika när man stöter i livmoderhalsen. Men visst blir de mer upphetsade och villiga att ställa upp på saker de inte brukar göra. Den stora nackdelen med att ha stor kuk är egentligen att det inte är något man kan gå runt och stoltsera med, endast ett fåtal får ju veta det. De flesta andra gåvor här i livet kan man ju visa upp. Kanske därför folk blir blottare? Vem vet...

Nu ligger jag som tur är i den nedre delen av storkukskategorin. Tror det är mycket jobbigare för de som börjar överskrida 20 centimeter.

Tajta byxor
Citera
2016-05-07, 20:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hegernataren

Ha ha... det fetade; ni får väl köra med tighta jeans eller spandex.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in