Citat:
Ursprungligen postat av
Man.down
Köpte en kukring som man kan dra åt och göra större. Red sling heter den. Vid största läget så har jag problem att få på den. Måste trycka ihop kuken allt eftersom för att få ner den till roten. Min kuk är 16,5 cm i omkrets och 5,5-6 cm bred, beroende på om jag mäter över ollonet eller över skaftet. Så det var 99 kr åt helvete.
Ehhm, bara för att klargöra: Kukringen ska på INNAN erektionen.
Eller ja, det är betydligt lättare då. Och har du så grov vid slakt tillstånd att du ändå inte får på dig kukringen så är du antingen textbook case av en "shower" eller så har du en alldeles för liten kukring och skulle riskera skada om du använde den.
Finns ju ett exempel från programledaren av programmet "Embarassing bodies" där han säger att det konstigaste han sett nog var en som stoppat in sin snorre i en sån där vanlig 50cl läskflaska i plast och sedan blivit hård.
http://i.imgur.com/kzcylHW.png
Som du ser så är flaskan oerhört mycket mindre än hans kuk och tydligen fungerade den oerhört bra som kukring. Såpass bra att han inte fick ner ståndet utan fick söka akut hjälp.
Alltså, trä på den medan du är slak och var inte en idiot som använder en för liten kukring.