2014-06-11, 16:32
Medlem
JoliQuZs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av walle2343
Jag vill köra en test p kur i 8 veckor, är det Clomid eller nolva som gäller?

Måste du välja mellan nån av dem två? Kör båda.

Mvh
Citera
2014-06-11, 16:33
Medlem
JoliQuZs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skandinavi
Köpte oblandat HCG (2 st behållare med vatten och pulver för sig) för 3 veckor sedan för att ha efter avslutad kur.
Kom på mig själv nu att jag har bevarat dem i rumstempererad miljö (ca 18 grader).

Ska använda dem först om 3 veckor då min kur är färdig.

Min fråga: Är det obrukbart eller kan jag använda dem som vanligt?

Mvh

Är det oblandat så är det inga problem.

Mvh
Citera
2014-06-11, 18:01
Medlem
JoliQuZs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av killenmed0koll
Min fråga lyder. Om min letro kur mot gyno som uppstått krockar med min pct ska jag ändra doseringen något. Vill gärna köra klart kuren.

Kör 500mg test E e5d i 15 veckor och ska strax kliva av.
Pct är tänkt hcg 500iu i 2 veckor sen nolva tills återställd.

mvh

Kör inte HCG som pct... HCG använder du under kuren för att stimulera LH och FSH så dem inte behöver återupplivas helt. HCG stänger ner dig ytterligare.

Mvh
Citera
2014-06-11, 19:04
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xforce8
Behöver lite råd då det snurrar lite utöver hur jag ska gå vidare...

För ca 5 1/2 vecka sedan avslutade jag en ca 4 veckor lång superdrol kur, som jag i övrigt är fullt nöjd med nu när jag dietar. Kände egentligen inte av några bieffekter förutom någon acne och att bollarna krympt lite. Så jag hoppade som vanligt, enligt protokoll, på en PCT (nolva) där jag startade och körde 40mg/ed första veckan och nu ligger jag på 20mg/ed.

För att komma till saken; Jag tycker mig känna att jag inte är något nedstängd, bollarna är i princip tillbaka. Däremot har acnen ökat vilket påverkar mig psykiskt misstänker att det är nolvan....

Är jag så pass återställd att jag kan skippa nolvan eller "tror" jag bara det. Superdrol´s allvarligaste bieffekter är ju blodvärden och lever, något som inte nolvan hjälper till med.

Har kört någon tidigare kur, och alltid haft nolva som PCT, enda gången jag känt mig riktigt nedstängd var när jag gick på dboll. Annars tycker jag inte en PCT ger allt för mycket... Men det kanske bara är som jag tror som sagt?

På tyngre grejer, fler mixar, vilket oftast innebär högre dosering totalt sett, kanske det är annorlunda mot exempelvis en oral only?

Peace
Vill du verkligen veta måste du ta ett blodprov och kolla hormonvärdena, allt annat är spekulation. Generellt skulle jag säga att du ska köra 1 månad PCT på den kuren, alltså fortsätta med 20mg nolva ED tills det gått runt 30 dagar och sedan vänta minst 4 månader innan du hoppar på en ny kur, helst ännu längre uppehåll.
Senast redigerad av NirvanA 2014-06-11 kl. 19:06.
Citera
2014-06-11, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JoliQuZ
Kör inte HCG som pct... HCG använder du under kuren för att stimulera LH och FSH så dem inte behöver återupplivas helt. HCG stänger ner dig ytterligare

Mvh

härligt att du svarar på min fråga sådär 4 veckor för sent.
Dock så vitt jag läst så ska hcg trigga igång din egna testoproduktion men kan ha fel. Dem flesta påstår ju att det ska vara kung för återhämtning av en lång kur.
Citera
2014-06-13, 07:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Vill du verkligen veta måste du ta ett blodprov och kolla hormonvärdena, allt annat är spekulation. Generellt skulle jag säga att du ska köra 1 månad PCT på den kuren, alltså fortsätta med 20mg nolva ED tills det gått runt 30 dagar och sedan vänta minst 4 månader innan du hoppar på en ny kur, helst ännu längre uppehåll.

Jo det är väl så jag tänkte också även om det "känns" bra... men vill ju inte förlora mina GAAAIINS p g a det

Blir nog som det var planerat från början, alltså en fyra veckors PCT 40/20/20/20.
Citera
2014-06-13, 08:06
Medlem
Spliffmeisters avatar
Citat:
Hur lägger du upp pctn med adex?

mvh

Om jag kör en 10 veckors kur på testo så sätter jag HCG 1000 IE E3D vecka 9 & 10. Börjar ta 0,5 Adex EOD i samband med första sticket HCG.. Sedan fortsätter jag med Adex 0,5 EOD en vecka efter.

Alltså kör jag HCG i 2 veckor och Adex 3 veckor.

Sen är det klart Återställd och fin!
Citera
2014-06-15, 10:45
Medlem
JoliQuZs avatar
Citat:
härligt att du svarar på min fråga sådär 4 veckor för sent.
Dock så vitt jag läst så ska hcg trigga igång din egna testoproduktion men kan ha fel. Dem flesta påstår ju att det ska vara kung för återhämtning av en lång kur.

Det är en kung om man använder det under kuren, senast i slutet av en kur. Man kör inte HCG under en PCT. Nu har du iaf lärt dig av dina misstag.

Mvh
Citera
2014-06-15, 10:50
Avslutad
Fått möjligheten att plocka ut godis genom en läkare, vad bör jag rimligtvis ta ; Letro, Arimidex, aromasin, HCG?
Citera
2014-06-15, 10:53
Medlem
JoliQuZs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tony_Tedeschi
Fått möjligheten att plocka ut godis genom en läkare, vad bör jag rimligtvis ta ; Letro, Arimidex, aromasin, HCG?

Vad behöver du för eget bruk eller vad säljs dyrt och enkelt?

Mvh
Citera
2014-06-15, 10:58
Avslutad
Citat:
Vad behöver du för eget bruk eller vad säljs dyrt och enkelt?

Mvh

Eget bruk, låter väl rätt otroligt att en läkare skulle skicka ut 10x paket av vardera?

Ska höra efter även om det känns lite stört.
Citera
2014-06-15, 16:02
Medlem
Citat:
Det är en kung om man använder det under kuren, senast i slutet av en kur. Man kör inte HCG under en PCT. Nu har du iaf lärt dig av dina misstag.

Mvh

jahopp. Nu vet jag det tills nästa gång iaf.

Började köra hcg 5 dagar efter sista sticket testo...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in