Behöver lite råd då det snurrar lite utöver hur jag ska gå vidare...
För ca 5 1/2 vecka sedan avslutade jag en ca 4 veckor lång superdrol kur, som jag i övrigt är fullt nöjd med nu när jag dietar. Kände egentligen inte av några bieffekter förutom någon acne och att bollarna krympt lite. Så jag hoppade som vanligt, enligt protokoll, på en PCT (nolva) där jag startade och körde 40mg/ed första veckan och nu ligger jag på 20mg/ed.
För att komma till saken; Jag tycker mig känna att jag inte är något nedstängd, bollarna är i princip tillbaka. Däremot har acnen ökat vilket påverkar mig psykiskt

misstänker att det är nolvan....
Är jag så pass återställd att jag kan skippa nolvan eller "tror" jag bara det. Superdrol´s allvarligaste bieffekter är ju blodvärden och lever, något som inte nolvan hjälper till med.
Har kört någon tidigare kur, och alltid haft nolva som PCT, enda gången jag känt mig riktigt nedstängd var när jag gick på dboll. Annars tycker jag inte en PCT ger allt för mycket... Men det kanske bara är som jag tror som sagt?
På tyngre grejer, fler mixar, vilket oftast innebär högre dosering totalt sett, kanske det är annorlunda mot exempelvis en oral only?
Peace