Citat:
Ursprungligen postat av
Denosynlige
Det är Berny, inget förvånar oss längre för inget är heligt för henne, inte ens det hon påstår vara heligt för henne är det. Så som barn och djur. Ändå ska hon ha en hund som hon missköter (tack och lov för Miia!) och ändå kan hon inte ens se till att ha preventivmedel när hon prostituerar sig och håller på. Hur svårt är det att gå och ta en p-spruta så är hon good to go för ett år? Då kan dom ju vaccinera henne också när dom ändå är igång... Hon har ju varit sprutnarkoman så det är väl ingen biggie. Eller för all del p-piller, hon har ju ändå aldrig haft problem med att poppa piller. Kondomer verkar då inte vara någon prio, men hon har ju redan hep c så hur farligt kan lite könssjukdomar vara på en skala? Usch jag vill inte ens veta hur många torskar hon haft oskyddat sex med. Det är Berny i ett nötskal det.
Haha vad intressant att Bernys frågestund handlar om precis det jag skrev om ovan.
Berny - "Jag tar visst hand om Theus"
Jahaaaa, det är därför du röker i sängen? Bitch please. Hur går det med att bli hundinstruktör Berny?? Du som är så aktiv och tar så väl hand om din hund har han vunnit något pris? Inte? Går du ens någon kurs med honom? Gör du över huvud taget någonting utöver de sedvanliga promenaderna? Tror jag sett ett inlägg där du är på en lätt utrustad agility bana i mörkret. Tala om för mig vilket händelserikt och uppfyllande liv han lever med sin psyksjuke hep c smittade fd hora, missbrukande husse i eran LSS lägenhet i centrala malmö. En promenad längs kanalen är väl så händelserikt som det blir för honom. En riktigt bra dag kanske han får leka med lite andra hundar. Berny, man väljer inte Collie för att ha dem som sällskapshund! Det är en hund som klarar av att arbeta från gryning till skymning men istället sitter han i en rökig LSS lägenhet med dig! Att du lägger ner nästan all vaken tid på honom är så uppenbart bullshit att jag vet inte var jag ska börja.
Och sen vill du att vi ska tro på att du har "killkompisar" som du har oskyddat sex med men du ser alltid till att använda skydd när du är med en torsk för du är en så ansvarsfull hora....eeeeh?? Du är ju uppenbarligen oförmögen till att ta ansvar. Jag har aldrig någonsin sett dig Berny faktiskt på allvar ta ansvar över något.
Hoppas dom tar Theus ifrån dig och spärrar in dig på rättspsyk där du hör hemma. Enligt vissa har du ju så mycket impulser att du varken vet ut eller in eller bak och fram. Hon har ju så mycket impulser att hon inte har kontroll över någonting hon är ju så omedveten, hon går på dissociativ, psykopatisk, antisocial autopilot psykos. Ungefär så sjuk är du enligt Hyperex iaf. Det är ju knappt hon kommer ihåg vad hon själv säger och gör. Säger hon och gör saker på riktigt? Existrerar hon i verkligheten hmmm.. jadu