2014-06-14, 17:26
Medlem
Kardnialvokals avatar
Nu skriver Berny om graviditeten i dåtid;

Citat:
jag vet inte ens vem den blivande pappan var
Citera
2014-06-14, 17:35
Medlem
Hyperexiums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kardnialvokal
Nu skriver Berny om graviditeten i dåtid;

Citat:
jag vet inte ens vem den blivande pappan var
(facebook eller? jag har fobi för det stället så vill ej kolla)

Jag kan ju bara tolka detta som att barnet inte finns längre.
Citera
2014-06-14, 18:47
Medlem
Kardnialvokals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hyperexium
Jag kan ju bara tolka detta som att barnet inte finns längre.

Du har inte tänkt tanken att det aldrig funnits ett barn?
Citera
2014-06-14, 18:52
Medlem
Hyperexiums avatar
Citat:
Du har inte tänkt tanken att det aldrig funnits ett barn?

Jodå. Jag menar.. en sån där provsticka man kan köpa kan ju visa fel.. men du kanske menade att Berny skapade drama för dramats skull s a s.. mja... jag tippar mer på det första scenariot just ang detta! Men... "The truth is out there" *dramatisk musik*

EDIT (från blogg-frågorna):

Citat:
Jag har gjort abort. Jag vet inte vem som var pappan. Jag har flera olika killkompisar som jag har sex med ibland och med torskar skyddar jag mig alltid.

Tja.. vet inte vad jag ska tro men det finns ingen antydan till överdrivet drama här anser jag så det är nog sanning... IMO.
Senast redigerad av Hyperexium 2014-06-14 kl. 18:55.
Citera
2014-06-14, 19:05
Medlem
Kardnialvokals avatar
Citat:
Jag har gjort abort. Jag vet inte vem som var pappan. Jag har flera olika killkompisar som jag har sex med ibland och med torskar skyddar jag mig alltid.

HAHAHA RIGHT. Där fanns aldrig ett barn med andra ord, åh herregud vad genomskinligt. Jag visste det.
Citera
2014-06-14, 19:15
Medlem
Hyperexiums avatar
Citat:
HAHAHA RIGHT. Där fanns aldrig ett barn med andra ord, åh herregud vad genomskinligt. Jag visste det.

Du menar mao att du ser för mycket drama i sammanhanget som därmed pekar åt det hållet? Jag ser det dock inte men... det är ju jag det.
Citera
2014-06-14, 19:26
Medlem
Kardnialvokals avatar
Citat:
Du menar mao att du ser för mycket drama i sammanhanget som därmed pekar åt det hållet? Jag ser det dock inte men... det är ju jag det.

Nej, jag ser en psykiskt sjuk kvinna och narkoman som är desperat efter uppmärksamhet och bekräftelse. Skulle hon inte berätta för någon och gå iväg på egen hand till MAS och göra en abort utan att någon visste om det? Tror knappast det.
Citera
2014-06-14, 19:30
Medlem
Hyperexiums avatar
Citat:
Nej, jag ser en psykiskt sjuk kvinna och narkoman som är desperat efter uppmärksamhet och bekräftelse. Skulle hon inte berätta för någon och gå iväg på egen hand till MAS och göra en abort utan att någon visste om det? Tror knappast det.

Hm.. okey... känner inte till proceduren alls så... kan inte säga mycket.
Citera
2014-06-14, 19:32
Medlem
Kardnialvokals avatar
Citat:
Hm.. okey... känner inte till proceduren alls så... kan inte säga mycket.

Hon klarar ju inte av att laga mat och sist hon skulle till kvinnokliniken med Miia fick hon ju "panik" och avbokade. Och nu skulle hon tagit sig dit utan att säga ett ord till någon och göra en abort? Eftersom hon borde varit rätt långt gången om hon varit gravid så hade det dessutom krävts en tvåstegsabort där du föder ut fostret. Skulle hon gjort detta utan att skriva ett ord om det i bloggen? Du hör ju själv hur det låter...
Citera
2014-06-14, 19:35
Medlem
Hyperexiums avatar
Citat:
Skulle hon gjort detta utan att skriva ett ord om det i bloggen? Du hör ju själv hur det låter...

Hon kanske gick dit "hyfsat påverkad".. bara en tanke/gissning.
Citera
2014-06-14, 19:50
Medlem
Kardnialvokals avatar
Citat:
Hon kanske gick dit "hyfsat påverkad".. bara en tanke/gissning.

Hört talas om uttrycket "Om någonting verkar vara för bra för att vara sant, är det nog det också"?
Citera
2014-06-14, 19:52
Medlem
Hyperexiums avatar
Citat:
Hört talas om uttrycket "Om någonting verkar vara för bra för att vara sant, är det nog det också"?

Ja.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in