2014-05-29, 00:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pogba
Men är en jävla smakfråga... Köp båda två och testa dig fram vad DU tycker om.
så jävla bra sagt ! ^^ fick hem fyra cans montana black som jag ska testa xD och en fin fin marker
Citera
2014-06-14, 02:09
Medlem
UERATZs avatar
Mågon som har tips på billga burkar ifrån "svensson" affärer te.x ica, okq8, coop o.s.v
Citera
2014-06-14, 03:16
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av UERATZ
Mågon som har tips på billga burkar ifrån "svensson" affärer te.x ica, okq8, coop o.s.v

Ja titta runt efter hagmans, eller multona(Mekonomen)!
Citera
2014-06-14, 10:47
Medlem
graffdatshits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kun6Size
Ja titta runt efter hagmans, eller multona(Mekonomen)!

Dessa är ju inte billiga om man inte rackar dom! Biltema är väl typ billigast! Dock skitdyra och keffa som fan!
Citera
2014-06-14, 11:17
Medlem
UERATZs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av graffdatshit
Dessa är ju inte billiga om man inte rackar dom! Biltema är väl typ billigast! Dock skitdyra och keffa som fan!
Duger i krig
Citera
2014-06-14, 12:51
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av graffdatshit

Jo visst, men alla cans ligger ju runt 80 spänn i vilket fall i sånna här butiker ju?
Citera
2014-06-15, 04:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UERATZ

Ut och leta krävs inte mycket tankekraft för att hitta.. Speciellt när alla affärer har hemsidor som visar vad de har t.ex carosol (Hagmans) vilket är mycket bra burkar. Du kan även se lagerstatus i olika varuhus.. Amazing huh? Antar att du ska racka.
Citera
2014-06-15, 13:47
Medlem
UERATZs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pogba
Ut och leta krävs inte mycket tankekraft för att hitta.. Speciellt när alla affärer har hemsidor som visar vad de har t.ex carosol (Hagmans) vilket är mycket bra burkar. Du kan även se lagerstatus i olika varuhus.. Amazing huh? Antar att du ska racka.
Vad jag menade med frågan lite också. Var vilka som var värda att köpa! och inte är skit!
Citera
2014-06-15, 15:49
Medlem
pyro860s avatar
Biltemas hobbylack är ren och skär skit, kromen duger dock.

Men det är väl Hagmans och Multona du ska hålla ögonen efter, Quick också om du har tur men den är ovanlig här nowadays.

Längesen jag höll i en Quickburk nu, det måste vara över 10 år sen. Någon som vet någon som säljer dessa i Skåne?
Citera
2014-06-16, 16:57
Medlem
Rainingbombzs avatar
ÖoB har riktigt bra kråm och helt okej svart. Fast dom är dyra så jag rekommenderar att racka!
Citera
2014-06-16, 19:47
Medlem
falafelnummeretts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pyro860
Biltemas hobbylack är ren och skär skit, kromen duger dock.

Men det är väl Hagmans och Multona du ska hålla ögonen efter, Quick också om du har tur men den är ovanlig här nowadays.

Längesen jag höll i en Quickburk nu, det måste vara över 10 år sen. Någon som vet någon som säljer dessa i Skåne?

Quick. Ögonen tåras bara jag tänker på dem! Högtäckande klara färger och låg output.
Citera
2014-06-17, 10:48
Medlem
graffdatshits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av falafelnummerett
Quick. Ögonen tåras bara jag tänker på dem! Högtäckande klara färger och låg output.

Quick är tvärsköna ju! Vart finns dessa att inskaffa i dagens läge?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in