2012-01-28, 16:47
Medlem
Xamples avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N4ugh7yb0Y
haha nej de är vanlig färg..hahaa men de hände igår så jävla pinsammt blev fett förvirrad råkade ta den rödgröna tunnflytande rostskydd man blir så jävla besviken på sig själv då som en kompis han var yberstekt och råkade racka 10 klarlack
Gula burkar som i 400ml roströd då eller? för de med gula 500ml?
http://img.skruvat.com/img/seab21035/seab21035_large_0.jpg? den är ju totalt värdelös. Transperant, om man nu inte gillar det.
Citera
2012-01-29, 10:37
Medlem
Bäver_s avatar
Allt går att köra med.
Citera
2012-01-30, 14:09
Medlem
N4ugh7yb0Ys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xample
Gula burkar som i 400ml roströd då eller? för de med gula 500ml?
http://img.skruvat.com/img/seab21035/seab21035_large_0.jpg? den är ju totalt värdelös. Transperant, om man nu inte gillar det.

de va sånna jag råka ta. den gula är vanlig blank gul de finns 3 nya corrostabil färger och den roströda corro är inte dålig nånstans
Citera
2012-01-30, 15:45
Medlem
Xamples avatar
Citat:
de va sånna jag råka ta. den gula är vanlig blank gul de finns 3 nya corrostabil färger och den roströda corro är inte dålig nånstans

Den jag syftar på är den på bild, dvs 500ml gul burk som det står hålrumsskydd på, den kan man lika gärna lämna på hyllan. Den roströda 400ml duger, men det är inget jag skulle gå in i syfte för att ta. De nya färgerna röd grön gul är ok, men likaså inget jag medvetet söker upp. Utan endast den klassiska gröna burken, rostskyddsfärg är den som jag anser vara värd besväret. Allt beror ju på vad man vill lägga ut i tid och pengar samt användningsområde. Så allt duger, frågan är bara till vad.
Citera
2012-01-30, 15:58
Medlem
N4ugh7yb0Ys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xample
Den jag syftar på är den på bild, dvs 500ml gul burk som det står hålrumsskydd på, den kan man lika gärna lämna på hyllan. Den roströda 400ml duger, men det är inget jag skulle gå in i syfte för att ta. De nya färgerna röd grön gul är ok, men likaså inget jag medvetet söker upp. Utan endast den klassiska gröna burken, rostskyddsfärg är den som jag anser vara värd besväret. Allt beror ju på vad man vill lägga ut i tid och pengar samt användningsområde. Så allt duger, frågan är bara till vad.

jodå ska man måla hyffsat aktiv kan man inte vara överdrivet kräsen
Citera
2012-01-30, 17:28
Medlem
Graffiti Inomhus

Tja!
Nu är det så att jag ska göra graffiti inomhus men den här gången i en lokal som det är folk i varje dag så nu ställer jag frågan om någon som vet hur jag ska göra med färg, kan jag använda vanliga montanas?
Citera
2012-01-30, 17:31
Medlem
Montanaburkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JakeMitchell
Tja!
Nu är det så att jag ska göra graffiti inomhus men den här gången i en lokal som det är folk i varje dag så nu ställer jag frågan om någon som vet hur jag ska göra med färg, kan jag använda vanliga montanas?
Jag körde med Montana Golds när jag körde i mitt rum, det funkade fint!
Citera
2012-01-30, 17:34
Medlem
myts avatar
Se till att du vädrar ifall rummet är litet. Använd mask
Citera
2012-01-30, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Montanaburken
Jag körde med Montana Golds när jag körde i mitt rum, det funkade fint!
Tack för snabbt svar
Citera
2012-01-30, 19:28
Medlem
swapzs avatar
Montana, belton same shit bara kvalitets färg så ska det gå hur bra som helst! Använd gasmask o vädra
Citera
2012-01-30, 20:01
Medlem
politins avatar
Tänk på att en sån här inte gör någon nytta mot gas.
Ska du göra fler "jobb" inomhus är det bättre att köpa en sån här, är rummet väldigt litet och dåligt ventilerat/inga fönster borde det gå bra att måla under längre tid och ta pauser då och då om du känner dig dåsig...

Om det inte är nåt olagligt, men då borde det gå rätt fort och inte va några problem. Men räknar med att det är något beställningsjobb eller liknande?
Citera
2012-01-30, 23:18
Medlem
Xamples avatar
Citat:
jodå ska man måla hyffsat aktiv kan man inte vara överdrivet kräsen
Varför plocka dåliga när man kan ta bra så som belton, multona, auto-k, turtlewax, dinitrol etc... Finns ju även dupli color som inte alltid är fy skam.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in