2014-06-12, 17:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sprstr
Man undrar ju om det är DID eller alla jävla piller hon petar i sig som gör att hon 'inte minns'. Undrar hur många diagnoser som skulle försvinna om både hon och berny fimpade övermedicinering och missbruk..

Särskilt när de tar mediciner för diagnoser de inte ens har!
Senast redigerad av lajlakusikov 2014-06-12 kl. 17:41. Anledning: missade en bokstav
Citera
2014-06-12, 17:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lajlakusikov
Särskilt när de ta mediciner för diagnoser de inte ens har!

Ja, det gör mig jävligt upprörd att folk fan har mage att fejka sjukdomar när det är svårt att få psykiatrisk hjälp som det är, känns som det sabbar för så många som har verkliga problem. Fattar inte heller grejen att göra psykisk ohälsa till sin enda identitet, det är fan skitjobbigt att ha psykiska problem men det verkar vara dessa människors högsta dröm att vara så sjuka som möjligt för att vinna sympati från totala främlingar. Med tanke på Emmas "jobb" verkar hon vara en extremt uppmärksamhetskåt person och ser detta som en ny arena att fiska på. Så otroligt märkligt.
Citera
2014-06-12, 17:49
Medlem
Citat:
Ja, det gör mig jävligt upprörd att folk fan har mage att fejka sjukdomar när det är svårt att få psykiatrisk hjälp som det är, känns som det sabbar för så många som har verkliga problem. Fattar inte heller grejen att göra psykisk ohälsa till sin enda identitet, det är fan skitjobbigt att ha psykiska problem men det verkar vara dessa människors högsta dröm att vara så sjuka som möjligt för att vinna sympati från totala främlingar. Med tanke på Emmas "jobb" verkar hon vara en extremt uppmärksamhetskåt person och ser detta som en ny arena att fiska på. Så otroligt märkligt.

Mycket bra sagt.

Det finns många Berny-kopior ute i bloggsfären vars enda skäl för att finnas på internet är att berätta hur sjuka de är och hur många diagnoser de har. Jag fattar inte syftet med det. Jag fattar inte varför man vill sträva efter att vara så sjuk som möjligt i andras ögon. Vilket gör att de förmodligen inte är så sjuka egentligen.

Emma orkar jag inte ens diskutera djupare, pinsam människa med en ny hobby, i stället för att visa röven på varenda bild, är det nu skärsår och mediciner. Jag blir så jävla arg att jag får lust att hacka hennes skitblogg.
Citera
2014-06-12, 19:04
Medlem
Kardnialvokals avatar
Hyper:

Har inga problem att vidareutveckla. Tycker hon ser smutsig ut, skitit hår, ringar under ögonen i kombination med ett askfat i sängen och sunkiga kläder som ser en storlek för små ut. Sen att man vet att bilden är tagen av hennes 20+ år äldre sugardaddy gör inte helhetsintrycket bättre.
Citera
2014-06-12, 21:31
Medlem
Nu skriver Berny på fejjan att hon är orolig för Theus för att han ratar en bit fetaost,
är det inte dags att en gång för alla lämna bort den stackars hunden?
Citera
2014-06-12, 21:46
Medlem
Denosynliges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nijichou
Nu skriver Berny på fejjan att hon är orolig för Theus för att han ratar en bit fetaost,
är det inte dags att en gång för alla lämna bort den stackars hunden?

Jävla popcorn. Man ger inte sånt till hunden. Hundar är laktos intoleranta. Hade han ätit den hade han förmodligen fått rännskita. Han dör inte men va fan är det inte jävligt onödigt att ge hunden något som han kommer må dåligt av, man gör dem bara en otjänst genom att ge dem med människo mat. Sen behöver det inte vara något fel på hunden bara för att han inte äter allt hon ger honom. Hon har ju sagt förr att han är kräsen so whats the surprise?

Frågan är om Berny ens vet att hundar är laktosintoleranta? Eller ger hon honom fetaost trots att hon vet om det? Eller är hon bara allmänt bränd i skallen?
Citera
2014-06-12, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Denosynlige
Jävla popcorn. Man ger inte sånt till hunden. Hundar är laktos intoleranta. Hade han ätit den hade han förmodligen fått rännskita. Han dör inte men va fan är det inte jävligt onödigt att ge hunden något som han kommer må dåligt av, man gör dem bara en otjänst genom att ge dem med människo mat. Sen behöver det inte vara något fel på hunden bara för att han inte äter allt hon ger honom. Hon har ju sagt förr att han är kräsen so whats the surprise?

Frågan är om Berny ens vet att hundar är laktosintoleranta? Eller ger hon honom fetaost trots att hon vet om det? Eller är hon bara allmänt bränd i skallen?

Tror mest på din senare teori. Tror inte det finns mycket att hämta inuti Björnys huvud.
Citera
2014-06-13, 01:37
Medlem
Miss-Kittys avatar
Ursäkta OT men vem är denna Emma och har hon någon egen blog?.
Citera
2014-06-13, 05:35
Medlem
Jag kan inte komma över hur Berny förvandlats från fjortisskabb till så pass nedgången som hon är nu. Ser hon själv inte hur sliten och det faktum att hon ser ut att vara tio år äldre ut än vad hon är?
Citera
2014-06-13, 08:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miss-Kitty
Ursäkta OT men vem är denna Emma och har hon någon egen blog?.

Bernys ex, "modell" alltså har en blogg där snuskgubbar får betala för att runka till hennes bilder och efter hennes och Bernys uppbrott har hon blivit skrämmande lik Berny för några år sedan.

Blogg: http://www.sinnergirls.com/blogs/emma
Instagram: http://instagram.com/emmasinners
Citera
2014-06-13, 12:00
Medlem
Usch, Berny ser verkligen psykiskt sjuk ut på riktigt på de senaste bilderna
Citera
2014-06-13, 13:43
Avslutad
Citat:
Ja, det gör mig jävligt upprörd att folk fan har mage att fejka sjukdomar när det är svårt att få psykiatrisk hjälp som det är, känns som det sabbar för så många som har verkliga problem.

Menar du att Berny är frisk?!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in