Citat:
Ursprungligen postat av
MrsMagoo
Och du tänkte inte så långt att man visste att ingen kom till skada vid denna insatsen? Hur dum i huvudet är du egentligen? Har du inte fattat att pedofiler hatas av gemene man? Då vet du det nu och du vet numera att man gör tillslag på dom som laddar ner barnporr. Oj, vad mitt inlägg bet på dig. Den satt alltså så bra att du brusar upp. Då kan man konstatera att du presenterat dig bra här.
Det du anser vara normalt är olagligt och man tar allt och alla man kan då det gäller barnporr.
Och det känner du till menar du eller? Skitprat bilderna är fortfarande olagliga. Begriper du inte det?
Så lite du vet egentligen. Och jag anser att det är helt korrekt att insatsstyrkan slår till på nedladdare.-
Det märks att du är ett fruntimmer. Du är antagligen feminist också? Ok ska inte gå OT, utan besvara ditt förbannade vidriga skitsnack.
Nej, jag tror att insatsstyrkan skiter fullständigt i om personen har djur hemma, katt eller hund, om man väljer att ta in dom. Det begriper du väl själv? Vet du inte ens vad insatsstyrkan pysslar med din förbannade jävla feministfitta?
http://sv.wikipedia.org/wiki/Nationella_insatsstyrkan
Där har du en länk på vad Nationella Insatsstyrkan pysslar med, och när dom dras in.
Vart någonstans anser jag att det är
normalt att ladda ner barnporr? Det är olagligt och dessa som pysslar med det ska gripas självklart. Men när man kallar in NI så handlar det antagligen om något förbannat stort, då man verkligen inte vill att människan ska stänga ner datorn handlar det inte om någon blekfet jävel som sitter och tankar ner lite barnporr då och då utan att ingå i något större nätverk.
Du är helt jävla sjuk i huvudet om du anser att insatsstyrkan ska slå till mot alla som laddar ned barnporr, oavsett mängd och oavsett kontakter. Fattar du ens resurserna som krävs för det? Nej det gör du inte, för du har inte någon jävla koll i din feministfitteskalle. Du äcklar mig något fruktansvärt mycket i sättet du skriver på. Typiskt jävla feministfitta att inte kunna diskutera logiskt utan satsar 100% på känsloargument, pinsamt och vidrigt.