2014-06-11, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nijichou
Kul att någon här nämnde att hon inte självskadade sig lika extremt som hon påstod,
och nu har hon lagt upp nya bilder med färska skärsår.
Menar inte att hon var/är så extrem som hon själv vill påskina, men man undrar ju
om hon gjort nya sår eftersom det också diskuterats härinne?
(Menar inte att anklaga någon härinne heller för den delen, att självskada är endast ens eget val)

Men, stackars 14-åriga Börny som måste lipa och skära när ingen tar hennes "grava självskadebeteende" på allvar.

Nä men, hon måste alltid vara värst, ingen får ha skurit mer än Berny, eller mått sämre.

För övrigt är det ju samma sak som när folk härinne diskuterade hur mycket ansvar Berny har gentemot de som skurit sig efter att ha läst hennes böcker. Nada vill säga. Samma sak med hennes cutting nu.
Senast redigerad av lajlakusikov 2014-06-11 kl. 23:04.
Citera
2014-06-11, 23:00
Medlem
Citat:
Kul att någon här nämnde att hon inte självskadade sig lika extremt som hon påstod,
Menar inte att hon var/är så extrem som hon själv vill påskina, men man undrar ju
(Menar inte att anklaga någon härinne heller för den delen, att självskada är endast ens eget val)

fast de är läkta sen rätt länge. det är inga sår, bara röda ärr.
Citera
2014-06-11, 23:00
Medlem
Citat:

Citera
2014-06-11, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av whatifgodseesyou

Ja, alltså menade inte att de var öppna som i färska,
men såg ut som att de ändå var rätt så nya,
så såg mina ut efter någon vecka eller två när jag höll på
med sånt. Menar bara att de inte fanns där senast hon lade ut bilder på sig
själv.
Citera
2014-06-11, 23:32
Medlem
"Janne har lagat god mat idag. Nu ligger vi och snackar och busar i sängen. Nu tar han mig på fittan och jag sparkar honom halvägs till kina. Han delar sig i två och kommer tillbaka från vänster. Jag bara fnittrar ikväll."

Tittat i vinflaskan?
Citera
2014-06-12, 07:30
Medlem
Ganska skönt med lite omväxling från hennes diagnossnack.
Och kul antar jag att hon blir pillad på i musslan, hon måste ju tycka det med tanke på att hon skriver det. Synd bara att några direkt på hennes blogg började snacka om hennes armar, för nu kommer det väl bli långa haranger om att hon mår dåååligt och en massa snack om nya skärsår nu resten av sommaren.
Näpp, nu ska denna Pastorn ta och antingen tvåla in ögonen eller slita ut dem, för den bilden hon lagt upp på sig själv är verkligen inget jag vill ha på min näthinna! Såg ut som att hon saknade tänder på kortet...
Citera
2014-06-12, 10:18
Medlem
Denosynliges avatar
Intressant, under Emmas senaste skärsårsbild skriver hon att det måste ha hänt under en "dissosiation"... Någon bild före det visar hon upp sina nya tiara...
Citera
2014-06-12, 13:11
Medlem
Kardnialvokals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Denosynlige
Intressant, under Emmas senaste skärsårsbild skriver hon att det måste ha hänt under en "dissosiation"... Någon bild före det visar hon upp sina nya tiara...

OT:
Emma är så bisarrt tragisk att jag hoppas hon tar en oavsiktlig överdos och dör i sömnen. Liksom gliiiider in i medvetslösheten. Inget våldsamt alls.

ONT:
Senaste bilden på Berny i bloggen är helt ofattbart äcklig.

Citera
2014-06-12, 15:07
Medlem
sinfons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kardnialvokal
Senaste bilden på Berny i bloggen är helt ofattbart äcklig.

Den under är också himla fräsch. Ser ut som om hon bor i sängen typ, knöliga håriga lakan och ett fat med äckliga fimpar. Och som vanligt ser man i bakgrunden hur hon verkar sträva efter att leva på en soptipp eller något. Är alltid skitig disk, smutstvätt och skräp på varenda ledig yta.
Citera
2014-06-12, 15:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sinfon
Den under är också himla fräsch. Ser ut som om hon bor i sängen typ, knöliga håriga lakan och ett fat med äckliga fimpar. Och som vanligt ser man i bakgrunden hur hon verkar sträva efter att leva på en soptipp eller något. Är alltid skitig disk, smutstvätt och skräp på varenda ledig yta.

Jag minns från dokumentären, bara pizza- kebab- pommeskartonger nära soffan. Och alltid dessa klädhögar överallt. Hunden med all sin päls kan inte må bra i dammet och ciggröken.
Citera
2014-06-12, 15:37
Medlem
Jag har inte fattat varför hon inte tar om hand om sin hund bättre. Hon har skrivit otaliga inlägg hur hon alltid har önskat sig en hund, hennes enda dröm var att äga en hund. Men hon struntar ju i honom. Alla som skaffar hund älskar ju hundar, men hon gör så STOR grej av det och tjatar om det ständigt, då undrar i alla fall jag varför hon inte sköter honom eller ens tänker på hans välbefinnande och omplacerar honom när hon mongar sig.

Det är faktiskt ingen människa som du kan förklara dina dåliga beslut för och motivera varför du gör som du gör, det är en oskyldig hund som du har ett ansvar, inte så mycket för, utan gentemot, ur en ren moralisk och etisk synvinkel.
Citera
2014-06-12, 16:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Denosynlige

Man undrar ju om det är DID eller alla jävla piller hon petar i sig som gör att hon 'inte minns'. Undrar hur många diagnoser som skulle försvinna om både hon och berny fimpade övermedicinering och missbruk..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in