Citat:
Ursprungligen postat av
Skidaddle
Jag diggar stället. Det ser skitkul ut, men jag tror man skulle bli less redan efter ett par veckor i en sån miljö. Påminner lite om den där wannabe-Pantoninredningen från Helsingborg som vi såg tidigare i vår. Notera också höjden av kitsch, en fejkad öppen spis som står lutad mot vardagsrumsväggen. Framför golvsockeln. Mellanrummet mellan spis och vägg förtar ju lite av illusionen...
Kan nog gå ännu fortare... Det är ju väldigt aggressiva kulörer. Särskilt det lila och det blir väldigt övermatchat med stolarna och tapeterna i köket. Det ser exklusivt ut att förvaringen är inbyggd och att färgen går ända ut till hörnen. Skotskrutigt gillar jag i princip, och färg, men detta blir för mycket.
De hade i alla fall modet, det måste man ge dem men inte riktigt "känslan" vad gäller färgerna. Men om man lackar om det kan det lite kan det nog bli riktigt snyggt! (Och kör över kökstapeten). Det ser ut som en bra grund med mycket förvaring.
Det bruna rummet ser också lite jobbigt ut. För breda ränder kanske? Tror det gör rummet mindre. Skulle behålla det rutiga och välja mildare/lämpligare kulörer till resten.
Är det fakeugn, wtf. Kanske de eldar med sån där olja...