Tog ett bloss gräs på natten till söndag, fick göra ett muntest idag på jobbet (tisdag)
Väger 86kg 184cm, tränat två gånger efter de, svettats som en gris och druckit rikligt med vatten.
Vad tror ni? Är de safe?
Senast redigerad av varmkorvsaelskaren 2014-06-10 kl. 16:42.
Hej! tog några hinkar 5f-ab-144 igår och undrar om de finns chans att de syns på urinprov? de brukar kolla spice på mig men vet inte om denna sort syns eller ej, hittar inget tråd om det
Hej! tog några hinkar 5f-ab-144 igår och undrar om de finns chans att de syns på urinprov? de brukar kolla spice på mig men vet inte om denna sort syns eller ej, hittar inget tråd om det
När ska du lämna prov? För spice syns väl bara runt 2-3 dagar i urinen har jag för mig men är inte säker.
Om just den syns det vet jag inte faktiskt, kolla på sidor som säljer spice stickor där brukar det stå vad dom kan se.
försökt men inte hittat någon sida där det står vilka sorter testen hittar, får fortsätta googla lite, om någon har en fin länk får den gärna lägga ut den : )
försökt men inte hittat någon sida där det står vilka sorter testen hittar, får fortsätta googla lite, om någon har en fin länk får den gärna lägga ut den : )
Hej, blev tagen på ett oförberett på pisseprov där jag visade negativt på multisticka och någon annan sticka, men de skulle skicka det på labb. Undrar hur länge de kan synas på labb rökte cannabis för ca 3-4 veckor senast och spice för 4 dagar sen.
Hej, blev tagen på ett oförberett på pisseprov där jag visade negativt på multisticka och någon annan sticka, men de skulle skicka det på labb. Undrar hur länge de kan synas på labb rökte cannabis för ca 3-4 veckor senast och spice för 4 dagar sen.
Visade det inte på stickan så kan du vara lugn, fast spice vet jag inte men jag har hört att det går ut på 2-3 dagar
Behöver ta reda på exakt hur ett papper med urinanalys ser ut, menar alltså själva papperet man får efter att ha pissat, där alla värden för drogerna står. Någon som råkar ha ett sådant papper liggandes och har lust att lägga upp?