Resultat: Ska man se riktiga filmer på Youtube?
Ja
50,00%
16 röster
Nej
50,00%
16 röster
2014-06-02, 21:51
Medlem
Vad är skillnaden på Google+ page och Google+ profile?
Citera
2014-06-03, 19:41
Bannlyst
Vlken videosida är näst kändast istället för Youtube?
Citera
2014-06-05, 16:33
Medlem
SeMeNoMores avatar
Hur gör man för att få bort "populära kanaler som kanske passar dig"? Hela skärmjäveln är täckt av en massa tolvåringar som sitter och kladdar i ansiktet med fingerfärg och kallar det för "tutorials".

Klickar jag på "dölj dom här klippen" så ersätts dom bara av nya likadana kanaler. Ska man behöva klicka i all evighet till att tjafset helt enkelt tar slut??

Jag vill inte se tramset!
Citera
2014-06-06, 12:32
Medlem
mrfusks avatar
Jag gör spelfilmer som jag sedan lägger upp på youtube.
Det har inte varit nåt problem tidigare att ladda upp dom och dom två första jag laddade upp för ca en vecka sedan gick som vanligt men sen börja den ficka ur.
Den börja ladda jätte segt och avbröt efter en stund och skylde på internet. Nu hanvänder jag opera för det var den enda som inte strula men det tar ändå typ en halv dag att ladda upp en film på 13 minuter.

Varför?
Har nån annan haft samma problem?
Citera
2014-06-06, 15:18
Medlem
Sheps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrfusk
Jag gör spelfilmer som jag sedan lägger upp på youtube.
Det har inte varit nåt problem tidigare att ladda upp dom och dom två första jag laddade upp för ca en vecka sedan gick som vanligt men sen börja den ficka ur.
Den börja ladda jätte segt och avbröt efter en stund och skylde på internet. Nu hanvänder jag opera för det var den enda som inte strula men det tar ändå typ en halv dag att ladda upp en film på 13 minuter.

Varför?
Har nån annan haft samma problem?

Beror på vilken storlek filen har, vilket format du sparat filmen i osv.
Läs mer här https://support.google.com/youtube/topic/2888648?hl=en-GB
Citera
2014-06-07, 09:35
Medlem
ZTs avatar
Varför kan jag inte se alla alternativ för de olika storlekarna på spelaren? (firefox)
Jag kan välja standardstorlek (fast det är inte den minsta utan den större), och centrera videospelaren.
Jag vill ha den MINSTA, men vart finns det alternativet?

I chrome så har jag den minsta och större, men inte alternativet centrera videospelaren.
Citera
2014-06-10, 12:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZT
Varför kan jag inte se alla alternativ för de olika storlekarna på spelaren? (firefox)
Jag kan välja standardstorlek (fast det är inte den minsta utan den större), och centrera videospelaren.
Jag vill ha den MINSTA, men vart finns det alternativet?

I chrome så har jag den minsta och större, men inte alternativet centrera videospelaren.

Har exakt samma problem, kan bara se i fullscreen eller i large men inte den minsta skärmen. Hur fan ska man göra?
Citera
2014-06-10, 14:53
Medlem
Slingshots avatar
Fan måste man ha pisset Google+ för att lägga till favoriter numera? Får det inte att funka annars.
Senast redigerad av Slingshot 2014-06-10 kl. 14:56.
Citera
2014-06-11, 16:24
Medlem
Thab3sts avatar
Hej. Jag har nu startat upp en Youtubekanal här ser ni den: https://www.youtube.com/channel/UCzNWulP9EvTuA0N32gyBaAA
Och mina frågor nu är
1. Vad ska jag köpa för recorder ska man köpa en Elgato eller ska man köpa en Hauppage vad är skillnaden mellan dom?
2. Vad ska jag köpa för mic är det snowball som gäller?
3. Om vi säger att jag köper en snowball isåfall hur kopplar jag den så att jag kan ha micen för ps4 och xbox360?
4. Vad ska man köpa för lurar till?
Obs jag kommer att spela in på Ps4 och Xbox360 när jag spelar bland annat Gta, blackops, killzone watchdogs och fifa.
Vill även ha hjälp med intro om någon kan hjälpa till eftersom att ni ser på min kanal så är mitt nuvarande intro kasst och jag har till och med stavat fel.
Citera
2014-06-11, 19:47
Medlem
apskafts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SeMeNoMore
Hur gör man för att få bort "populära kanaler som kanske passar dig"? Hela skärmjäveln är täckt av en massa tolvåringar som sitter och kladdar i ansiktet med fingerfärg och kallar det för "tutorials".

Klickar jag på "dölj dom här klippen" så ersätts dom bara av nya likadana kanaler. Ska man behöva klicka i all evighet till att tjafset helt enkelt tar slut??

Jag vill inte se tramset!
Sluta titta på sådant trams då. YT rekommenderar liknande kanaler som du brukar titta på.
Citera
2014-06-12, 14:21
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
Fan måste man ha pisset Google+ för att lägga till favoriter numera? Får det inte att funka annars.

BUMP!
Citera
2014-06-12, 20:56
Medlem
Varför står det ibland "logga in igen för att kommentera", och hur i helvete stoppar man det? Jag är ju för fan inloggad. Helvete vad Youtube ska krångla hela tiden, hatar skiten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in