Citat:
Ursprungligen postat av
Babianen
De kvinnorna var hysteriska från början. Deras självmord hade ingenting med våldtäkt att göra. Det finns folk som tar livet av sig för att de förlorar jobbet har det också med våldtäkt att göra?
Vad vet du om det? Hur kan du sitta och påstå att självmord aldrig har med våldtäkt att göra? Du kan ju omöjligt sitta där och såga ned någon som blivit svårt traumatiserad efter en våldtäkt och tro att någon ska ta dig seriöst.
Det finns ju hur många exempel som helst på människor som skadats för livet i samband med våldtäkt och du sitter här och trivialiserar det. Det är fruktansvärt hån. Fy fan vilken vidrigt oempatisk stackare du är. Jag tycker faktiskt synd om dig. Du kan inte väcka vidare sympati hos folk om du vräker ur dig sån där dynga bland "vänner" och "kollegor". Jag förmodar att du inte pratar med någon om det här överhuvudtaget för ingen normalt funtad människa skulle kunna köpa dina åsikter i den här frågan.
Du har fortfarande missat
betydelsen av ordet våldtäkt. Våldtäkt innebär att någon har sex med dig mot din vilja. Det har ingenting med sexuella rollspel, "
hårda tag i sängen" eller "s/m att göra. Våldtäkt är någonting sexuellt som görs mot din vilja. Du kan fantisera om att bli våldtagen och du kan leva ut fantasierna i ett sexrollspel men säger du att du vill att en främmande man ska våldta dig tror jag att du ljuger. Varför ska han våldta dig om du är villig att ha sex med vilken man som helst om det nu är sex och inte makt det handlar om? Du kan ju bara gå ut och lägga upp dig för vem som helst och säga "Tjena grabbar. Alla som vill får knulla mig". Det är inte våldtäkt. Det är bara ett..eh..sexuellt vidlyftigt betéende.
Hela ditt resonemang är så ologiskt och du har inga vetenskapliga belägg som talar till din fördel. Våldtäktsoffer blir skadade för livet och det har alltid varit ett skamfyllt brott. Det finns ju en anledning till att det ens finns ett begrepp som heter våldtäkt och att det alltid setts som ett avskyvärt brott.