2014-06-07, 13:38
Medlem
Geres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av simba_rock
Tyckte Soran gjorde bra ifrån sig på nationaldagen. 'Man behöver inte välja bara en sida. Man kan faktiskt tycka om flera saker samtidigt' typ. I dagens diskussioner så är det alltid bara en linje som gäller. Man skall välja en linje och sedan bli aggresiv på allt som inte följer linjen.

Håller med i princip, men jag tycker inte om hans hatiskhet mot det som är svenskt, även om han inte visade sitt svenskhat just på nationaldagen.

Han tillhör de personer som jag skulle vilja säga "passar inte galoscherna så kan du flytta till något annat land" till.
Citera
2014-06-07, 13:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Condottieri
"Sparkar inte in öppna dörrar"? Ismail predikar sin kurdisk-triviala juderövslickande PK-propaganda. Vad är detta om inte just "öppna dörrar"?

Helt osaklig i kritiken.
Citera
2014-06-07, 19:21
Medlem
Condottieris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Theholyfather
Helt osaklig i kritiken.
Att påstå att kritik är "osaklig" utan minsta tillstymmelse till motivering, det är osakligt. Att påstå att Ismail är liten och ful är dock inte osakligt, utan ett kallt konstaterande. Det må visserligen vara ett subjektivt konstaterande, men ändå ett konstaterande. Att han slickar PK-juderöv är däremot ett objektivt konstaterande. Så vad menar du är "osakligt" med det?
Senast redigerad av Condottieri 2014-06-07 kl. 19:32.
Citera
2014-06-29, 12:17
Medlem
romanov01s avatar
Jag tycker hon här rätt het.

https://twitter.com/Kapolain/status/482931727359553536/photo/1
Citera
2014-07-12, 05:14
Medlem
TheBurdens avatar
Babben Soran Ismail får fint kulturpris:
Citat:
Soran Ismail, 26, belönades så sent förra månaden med den kulturmarxistiska organisationen Svenska FN-förbundets nya pris för "mänskliga rättigheter". Nu är det dags igen – den ständigt mediehyllade komikern tilldelas Cloettas kulturpris Voice of the Year.
http://www.friatider.se/soran-ismail-f-r-kulturpris
Citera
2014-07-12, 11:30
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheBurden
Babben Soran Ismail får fint kulturpris:

http://www.friatider.se/soran-ismail-f-r-kulturpris
Då var det slut med att "Ta det rätta"

"Även mångmiljonären Robert Aschberg var nominerad till kulturpriset för sitt förnedrings-tv-program "Trolljägarna" i TV3" samt att förra årets vinnare var Jonas Gardell ger en unken bismak av att inta något som producerats av Cloetta. Blääää! Aldrig mer.
Citera
2014-07-12, 12:36
Medlem
Geres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Då var det slut med att "Ta det rätta"

"Även mångmiljonären Robert Aschberg var nominerad till kulturpriset för sitt förnedrings-tv-program "Trolljägarna" i TV3" samt att förra årets vinnare var Jonas Gardell ger en unken bismak av att inta något som producerats av Cloetta. Blääää! Aldrig mer.

Det är väl typiskt att detta pris delas ut av Svenska FN-förbundet, med sossen Aleksander Gabelic som ordförande. En organisation som inte har ett dyft med FN att göra, och som har statliga bidrag och tiggeri som enda inkomstkällor.
Citera
2014-07-12, 14:54
Medlem
NyanNyans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hirvi
Jag gillar honom, han sparkar inte in öppna dörrar. Han är saklig i sin kritik och han är nyanserad nog även om han kunnat få mer lättköpta poänger på andra håll.

Allt engagemang jag har för att försvara yttrandefriheten får sig en törn i kanten av alla idioter i trådar dom denna som inte ens kan hata utan att blanda in pubertala stenåldersuttryck i varannan mening.
Han är kurdisk etnonationalist och hycklare, du är för ointelligent och hjärntvättad för att se saker i sin kontext.

Citat:
Ursprungligen postat av Hirvi
Höj nivån för fan.
Gör det själv och sluta försvara en svenskfientlig hycklare som vill ha ett eget land för etniska kurder.
Citera
2014-07-17, 01:14
Medlem
Oliveiras avatar
Nu har Caroline börjat skriva om hot och ultimatum på Twitter. Kanske ligger det något i snacket ändå?
Citera
2014-07-17, 07:34
Medlem
Dr.Krankentots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oliveira
Nu har Caroline börjat skriva om hot och ultimatum på Twitter. Kanske ligger det något i snacket ändå?

Den där bergsturken har hotat och djävlats förr, så det låter troligt.
Citera
2014-07-17, 10:13
Bannlyst
Eller äh, jag fattade nog fel...nvm..
Citera
2014-07-17, 10:15
Medlem
distraktions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AndersJoh
https://twitter.com/Kapolain/status/489666474316136448

Jag tyckte hon såg jävligt gravid ut, men jag sa ju redan från början att jag misstänkte att hon ljög, och nu känner jag mig än mer övertygad.

Hon talar om tidigare missfall.
Du verkar mer än måttligt trög.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in