2015-12-31, 18:18
Medlem
White.Sauces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sonofamustangford
Vet enligt en säker källa att han och hans föräldrar ville att hon skulle konvertera till Islam.
Hon vägrade o då gick det som det gick.

Finns det en uns av sanning i detta? Fan rätt allvarligt, det är en helt annan inställning än den han predikar.
Citera
2016-02-29, 08:58
Medlem
Henguss avatar
Soran hade sex med en polare till mig igår som är på 17 bast.
Citera
2016-02-29, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hengus

Wtf, om det du säger är sant börjar man ju tvivla lite på hur jävla feministisk han är...
Citera
2016-03-01, 00:16
Medlem
Oliveiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Matrixyo
Wtf, om det du säger är sant börjar man ju tvivla lite på hur jävla feministisk han är...

Vad har det med feminism att göra? Kan inte en sjuttonåring ha sex?
Senast redigerad av Oliveira 2016-03-01 kl. 01:15.
Citera
2016-03-01, 01:04
Medlem
karlsoons avatar
Sedan har ju kända kopplingar vill IS, och även SD fientlig. Sveriges Radio stängde bland annat av honom efter att ha bedrivit extremism propaganda.
Citera
2016-03-01, 06:53
Medlem
sajebiss avatar
Citat:

Måste bara ställa frågan, vilket kön var det på sjuttonåringen?
Citera
2016-03-01, 10:19
Medlem
Henguss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sajebis
Måste bara ställa frågan, vilket kön var det på sjuttonåringen?
Citat:
Ursprungligen postat av Matrixyo

Tjej. Enligt henne sa han rätt grova saker under samlaget som t.ex. "Jag ska förstöra din tighta tonårsfitta" och annat som jag inte ville veta.
Det mest underhållande var att hon behövde gå igenom Sorans dotters rum där dottern sov för att sedan komma in till Sorans rum.
Citera
2016-03-01, 19:24
Medlem
Oliveiras avatar
Citat:
Tjej. Enligt henne sa han rätt grova saker under samlaget som t.ex. "Jag ska förstöra din tighta tonårsfitta" och annat som jag inte ville veta.
Det mest underhållande var att hon behövde gå igenom Sorans dotters rum där dottern sov för att sedan komma in till Sorans rum.

Är det ens han som har hand om dottern? Är det inte mamman?
Citera
2016-03-01, 19:42
Medlem
emma80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oliveira
Skulle tro det.

Som jag har förstått det så verkar inte Soran vilja veta av varken barnet eller dess mor. Han drog väl när hon var gravid. Tveksamt om han inreder ett rum i bostaden åt ungen och dessutom har barnet boendes där, när han har tigit ihjäl saken tidigare och verkar vilja förtränga alltihop.

Såvida ingen här inne vet något annat konkret.
Citera
2016-03-02, 00:15
Medlem
Citat:

Låt mig gissa, han kallade henne för hora och tvingade henne till saker, ville ta henne i tvåan. Förvarar smutstvätt i hans dotters säng och chipspåsar framför tv:en. Gissar bara.
Citera
2016-03-02, 08:56
Medlem
Henguss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emma80
Skulle tro det.

Som jag har förstått det så verkar inte Soran vilja veta av varken barnet eller dess mor. Han drog väl när hon var gravid. Tveksamt om han inreder ett rum i bostaden åt ungen och dessutom har barnet boendes där, när han har tigit ihjäl saken tidigare och verkar vilja förtränga alltihop.

Såvida ingen här inne vet något annat konkret.
Inte tveksamt, imo. Tycker inte det är konstigt att dottern tillbringar någon helg eller en vecka eller fan det nu kan vara hos sin pappa bara för att det är hennes förälder liksom. Sen kanske mamman ska på semester eller vad som helst och behövde att Soran tog hand om barnet eller något likt. Sen behöver det inte vara ett "barn rum" utan det var endast ett rum där dottern sov. Kan tänka mig att det var rätt mörkt för att se något mer än det.
Citat:
Ursprungligen postat av Oliveira
Inte den blekaste. Uppenbarligen inte, kanske var dottern hos sin pappa över helgen eller något?
Citat:
Ursprungligen postat av Newfiken
Och sen visade det sig att han hade en liten omskuren 15-centimetare.
Vet ej, skulle kunna fråga men vet ej om jag vill veta svaret på det själv.
Citera
2016-03-02, 12:48
Medlem
Barnets mamma har iaf blivit av med mobilen utomlands för inte så länge sedan, alltså kan faktiskt vara att S hade sin unge hos sig för första gången. Sjukt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in