2014-06-05, 13:48
Medlem
habilgerbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pingubengt
Helt utan anledning va? PKK säger dig ingenting?

Är du dum på riktigt eller? Ja, PKK är av många klassade som terrororganisation och det är åt helvete såklart, men turkarnas förtryck och förnekande av kurderna har en bra mycket längre och smutsigare historia än de ~30 år PKK verkat.
Citera
2014-06-05, 14:03
Medlem
Oliveiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av habilgerbil
Är du dum på riktigt eller? Ja, PKK är av många klassade som terrororganisation och det är åt helvete såklart, men turkarnas förtryck och förnekande av kurderna har en bra mycket längre och smutsigare historia än de ~30 år PKK verkat.

Ja PKK är såklart snarare en frukt av hur turkarna behandlat kurderna. Sedan är de ju en urspårad terrororganisation, men det är ju en annan sak.
Citera
2014-06-05, 15:48
Medlem
thefisks avatar
Citat:

Fast varför kan dom inte bara vara turkar för istället? Eller varför är inte alla svenskar för istället? Eller bäst av allt, varför kan vi alla inte bara vara människor för...

Eller är det bara när man är på "annans mark", som det där med gränser och nationalitet osv inte spelar någon större roll?
Citera
2014-06-05, 18:39
Medlem
Nej nej Soran, du är inte en svenne. Däremot har du gjort en svenska gravid och försökt pressa henne att göra abort och det är ju något att vara stolt över.
Citera
2014-06-06, 08:52
Medlem
Varför blir Soran arg över att vara bergsturk? Är det för nån slags gorillakomplex? Känner många turkar som också kallar honom för bergsturk.
Citera
2014-06-06, 10:24
Medlem
Condottieris avatar
Ismail är en liten äcklig råtta. Det räcker att se på fanskapet för att bli förbannad.
Citat:
Ursprungligen postat av Taggen85
Ge mig ett bra jävla exempel på när han hatar och hånar Sverige, tack.
Att kräket ens har mage att kalla sig svensk räcker.
http://www.svd.se/nyheter/inrikes/soran-ismail-jag-ar-inte-halvsvensk_3628430.svd
Senast redigerad av Condottieri 2014-06-06 kl. 10:32.
Citera
2014-06-06, 15:26
Medlem
Hirvis avatar
Jag gillar honom, han sparkar inte in öppna dörrar. Han är saklig i sin kritik och han är nyanserad nog även om han kunnat få mer lättköpta poänger på andra håll.

Allt engagemang jag har för att försvara yttrandefriheten får sig en törn i kanten av alla idioter i trådar dom denna som inte ens kan hata utan att blanda in pubertala stenåldersuttryck i varannan mening.

Höj nivån för fan.
Citera
2014-06-06, 22:30
Medlem
Condottieris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hirvi
Jag gillar honom, han sparkar inte in öppna dörrar. Han är saklig i sin kritik och han är nyanserad nog även om han kunnat få mer lättköpta poänger på andra håll.

Allt engagemang jag har för att försvara yttrandefriheten får sig en törn i kanten av alla idioter i trådar dom denna som inte ens kan hata utan att blanda in pubertala stenåldersuttryck i varannan mening.

Höj nivån för fan.
"Sparkar inte in öppna dörrar"? Ismail predikar sin kurdisk-triviala juderövslickande PK-propaganda. Vad är detta om inte just "öppna dörrar"?
Citera
2014-06-07, 00:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oliveira
Ja PKK är såklart snarare en frukt av hur turkarna behandlat kurderna. Sedan är de ju en urspårad terrororganisation, men det är ju en annan sak.

Du menar att sådana organisationer är ok? Under vilka premisser? Och varför har turkarna
"behandlat" kurderna som de gjort? Kanske de är värda den behandlingen? Kanske det är dags att svenskar behandlar kurder på samma sätt. De har ju gjort sig förtjänta av lite våld med tanke på all skit som har påtvingat oss den korta tid de funnits här. Man kan ju bara gissa hur mycket smörja de påtvingat turkar. Men personligen skiter jag väl i vilken sorts turk sort de är, bergs, träsk eller stepp. Jag ogillar dem alla. Du ser, jag gör ingen skillnad över dem, typ som du gör. Djävla rasist.
Senast redigerad av Pingubengt 2014-06-07 kl. 00:13.
Citera
2014-06-07, 00:10
Medlem
Citat:

ALLA förnekar kurder. De har aldrig funnit och kommer aldrig finnas. Turkarnas "förtryck" är ett svar på er inavlade beteende helt enkelt. Ni är ovälkommet ogräs i alla de områden som ni betraktar som ert naturliga habitat och ni är än mindre välkomna här. .
Citera
2014-06-07, 00:44
Medlem
Oliveiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pingubengt
Du menar att sådana organisationer är ok? Under vilka premisser? Och varför har turkarna
"behandlat" kurderna som de gjort? Kanske de är värda den behandlingen? Kanske det är dags att svenskar behandlar kurder på samma sätt. De har ju gjort sig förtjänta av lite våld med tanke på all skit som har påtvingat oss den korta tid de funnits här. Man kan ju bara gissa hur mycket smörja de påtvingat turkar. Men personligen skiter jag väl i vilken sorts turk sort de är, bergs, träsk eller stepp. Jag ogillar dem alla. Du ser, jag gör ingen skillnad över dem, typ som du gör. Djävla rasist.

Du menar att när jag kallar dem en urspårad terrororganisation så menar jag att de är ok?

Resten av din smörja är inte värd att bemöta och glider en smula bort från Soran.
Citera
2014-06-07, 13:21
Bannlyst
Tyckte Soran gjorde bra ifrån sig på nationaldagen. 'Man behöver inte välja bara en sida. Man kan faktiskt tycka om flera saker samtidigt' typ. I dagens diskussioner så är det alltid bara en linje som gäller. Man skall välja en linje och sedan bli aggresiv på allt som inte följer linjen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in