2014-05-14, 11:12
Medlem
hembränts avatar
Fan också. Dog, lv 58 DH. Sjukt skönt gear och det flöt fruktansvärt bra! Dog för att datorn helt plötsligt får för sig att hänga sig, totalt. Och inte vart som helst heller. Precis när dom där förbannade jävlarna spawnar i The Doom in Wortham - questet... Fan.
Citera
2014-05-14, 11:20
Medlem
Yamals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hembränt
Fan också. Dog, lv 58 DH. Sjukt skönt gear och det flöt fruktansvärt bra! Dog för att datorn helt plötsligt får för sig att hänga sig, totalt. Och inte vart som helst heller. Precis när dom där förbannade jävlarna spawnar i The Doom in Wortham - questet... Fan.
Och där har vi anledningen till att jag ALDRIG skulle spela hardcore, för många faktorer som kan få en att dö, strömavbrott, internetkick.. fan kanske börjar brinna! Hade jag dött pga något annat än mitt eget fel efter X antal hundra timmar hade jag förstört allt i min väg IRL. Sorry for your loss!
Citera
2014-05-14, 12:04
Medlem
Firewaias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hembränt
lvl 58 paragon menar du? Om du dog på en lvl 58 så kan jag boosta dig till samma nivå på en timme. Kolla upp boosting-communitys om du vill tillbaka till samma nivå snabbt.
Citera
2014-05-14, 13:47
Medlem
Chrisess avatar
Har någon koll på vad som gäller crusaders efter patchen? Känns som att blessed shield åkte på en liten nerf, så antar att det är en annan spell som gäller nu?

edit: Är det t2 bounties som gäller nu för farmande av act 1 bounties? Skall vara högre droprate om jag inte missminner mig?
Senast redigerad av Chrises 2014-05-14 kl. 13:52.
Citera
2014-05-14, 16:22
Medlem
Lanoos avatar
vilken karaktär skulle ni säga sitter på den absolut bästa/effektivaste fire-builden?
Har magefist, firewalkers, haunt of vaxo med mera med bra rolls. så kan byta ut intel/str/dex till vad som passar sig
Citera
2014-05-14, 16:32
Medlem
Moffins avatar
Funderar på hur man ska göra med shards nu när man kan få set delar från kadala. Har ett par "okej" wyrd ward shoulders och har kört gloves _länge_ nu för att få frostburn. Funderar på om jag ska gå tillbaka till shoulders för att eventuellt få marauders. Tror ni det är värt eller är det infernaliskt liten chans och lika bra att skita i det?
Citera
2014-05-14, 16:35
Medlem
Lanoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moffin
Funderar på hur man ska göra med shards nu när man kan få set delar från kadala. Har ett par "okej" wyrd ward shoulders och har kört gloves _länge_ nu för att få frostburn. Funderar på om jag ska gå tillbaka till shoulders för att eventuellt få marauders. Tror ni det är värt eller är det infernaliskt liten chans och lika bra att skita i det?

brände +500 shards idag på lunchen. fick inte ett skit.. Nu är iofs det inte många nog för att kunna göra en avgörelse på något sätt alls. Men fick ingenting utöver det gamla vanliga från henne.
Så som du säger är chansen säkert überliten för att få något vettigt från bitchen... tyvärr
Citera
2014-05-14, 16:58
Medlem
Moffins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lanoo
brände +500 shards idag på lunchen. fick inte ett skit.. Nu är iofs det inte många nog för att kunna göra en avgörelse på något sätt alls. Men fick ingenting utöver det gamla vanliga från henne.
Så som du säger är chansen säkert überliten för att få något vettigt från bitchen... tyvärr

Jo chansen är ju liten men jag tänkte mest på om set items har en liknande dropchans/delar loottable med legendaries nu eller om man nu har typ 0.00001% chans att få ett grönt item typ..
Citera
2014-05-14, 17:15
Medlem
boonies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalimist8
Helvete jag dog! arcaine, jailer, waller.. 92 paragon WD, om samma situation hade kommit efter patchen idag hade jag överlevt. GG. ALL JÄVLA GEAR!!!!

RIP
Citera
2014-05-14, 19:18
Medlem
Darre08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lanoo

fick firebirds pants. på 250 shards. haft riktigt "tur" med legends men 99 % är totalt värdelösa. Börja bli uttråkad med wizard, spelar lite DH nu.
Citera
2014-05-14, 20:22
Medlem
Secondss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yamal
Och där har vi anledningen till att jag ALDRIG skulle spela hardcore, för många faktorer som kan få en att dö, strömavbrott, internetkick.. fan kanske börjar brinna! Hade jag dött pga något annat än mitt eget fel efter X antal hundra timmar hade jag förstört allt i min väg IRL. Sorry for your loss!

Hade tyckt det var väldigt trist om jag själv dött p.g.a en dc eller dylikt på min wizard med 500h played. Men egentligen kvittar det, har haft väldigt kul, galet mycker mer kul än om jag lirat softcore, vilket är oändligt trist. Och tid spenderad på nått man tycker är kul är aldrig tid förlorad!
Citera
2014-05-14, 21:48
Medlem
ImWorthlesss avatar
Själva grejen jag tror med att dö i HC är inte tiden man lägger ner utan all gear som går förlorad

Folk sitter o nöter HC o letar en specifik build och får den, sen dör pga en DC eller nåt annat skit och allt är borta..
Går att utan bekymmer lägga samma tiden igen, men att få samma gear är snudd på omöjligt då.

Men av egen personlig åsikt med om HC så är det nåt jag aldrig skulle köra då man som andra sagt, kan dö och dör av så otroligt många saker man själv inte kan påverka.
Dvs DC, datorn fryser osv osv

Sen att gnälla på HC spelare eller SC spelare är bara en grov omognad hos folk som saknar respekt emot varandra
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in