2014-06-03, 17:28
Medlem
Yamals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av neurogen
plånbok? psyke förstår jag haha men vad menar du med plånbok?
skulle också kunna ge en boost i SC.
adda mig (gäller er andra också om ni har lust inte bara för boost utan nån o lira me)

agentpewpew#2358
Min ADD hade kickat in rätt hårt om jag dog i HC efter X antal hundra timmar = datordelar hade flygit
Citera
2014-06-03, 17:29
Medlem
neurogens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yamal
Min ADD hade kickat in rätt hårt om jag dog i HC efter X antal hundra timmar = datordelar hade flygit

LOL ok
Citera
2014-06-03, 17:34
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yamal

Samma här, skulle inte klara det mentalt. Speciellt då min spelstil när jag spelar D3 är vårdslös för att säga det milt.

skulle aldrig klara att tänka defensivt, utan vill rusa rakt in i smeten och spamma skills, dör jag så dör jag
Citera
2014-06-03, 17:36
Medlem
neurogens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ^Eaz
Samma här, skulle inte klara det mentalt. Speciellt då min spelstil när jag spelar D3 är vårdslös för att säga det milt.

skulle aldrig klara att tänka defensivt, utan vill rusa rakt in i smeten och spamma skills, dör jag så dör jag

trot eller ej det funkar fint på hc också. det som dock e fucked är alla DC...
kolla bara på Krucifixxion - han har 628 (eller var det var) paragons på HC
mkt imponerande.
Visst kanske man får byta ut en skill från dmg till toughness men det är nog allt.. har man bara tillräckligt med gear är det rätt svårt att dö.

nu skall jag ju inte snacka riktigt eftersom jag inte fått en hc char till 70 än, lol, men jag skyller på DC (helt ärligt) förutom ikväll där jag dog pga Hästen på Crusader inte ville rädda mig utan fastnade i fienderna och min pot var på CD.
helt ok dock att dö ifall man själv fuckar upp det... att dö pga DC är dock riktigt riktigt tråkigt.
Citera
2014-06-03, 20:51
Medlem
Vart rekommenderar ni att köpa spelet, krävs det att man köper grundspelet utöver Reaper of Souls eller kan man köpa det sistnämnda ensamt?
Citera
2014-06-03, 21:01
Medlem
neurogens avatar
ja köpte på hemmakväll för 262kr nån vecka efter release.
du måste ha vanilj först.
Citera
2014-06-03, 21:02
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shyyne
Vart rekommenderar ni att köpa spelet, krävs det att man köper grundspelet utöver Reaper of Souls eller kan man köpa det sistnämnda ensamt?
Jag köpte mitt på G2Play.net. Just nu kan du få både Diablo III och Diablo III: Reaper of Souls för totalt 427:- SEK hos dem.
http://www.g2play.net/category/5462/diablo-3-reaper-of-souls-battlechest-battle-net-key-pc-mac/

Diablo III är grundspelet, och Reaper of Souls är expansionen. Expansionen är ett tillägg till grundspelet, så för att kunna spela det krävs det att du har Diablo III.
Citera
2014-06-04, 00:54
Medlem
chullans avatar
Fick min 6 set bonus för marauders på min DH alt idag, och måste fan säga att sentries är OP as fuck. Gick från att köra torment 4 komfortabelt till att sola torment 6 utan problem.
Citera
2014-06-04, 04:01
Medlem
Jag måste bara fråga om det är jag som är tokig eller om spelet bara är för mycket, spelade aldrig d3 vid release när det nu var utan tänkte kanske köra det i framtiden men blev aldrig av. Fick spelet av en kompis för någon månad sen och har kört upp en barb till 70. Saken är bara att jag inte kan vänja mig med allt som händer på skärmen, alltså seriöst har inte epilepsi men känns fan som man kan få det ibland, det skvätter, blixtrar rött blått grönt gult överallt hela jävla tiden och får ont i huvudet av hela skiten, känns så jävla maniskt på något sätt inte som 2an för 5 jävla öre, jävla hipsterspel i min mening, nu blir jag säkert flamead men men ville bara veta om det är fler som känner igen sig lr om jag borde få mer sömn lr något...
Citera
2014-06-04, 09:22
Medlem
majxstros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ^Eaz
Har 5 delar Akkhan (+ ringen), reaper's har jag också.

Är det för att kunna kedjekasta Akarat?

Edit: Sitter på jobbet, hur mycket får jag om jag stoppar 50 para poäng i CD? Är det 1% per point spent?

Du får 10% för att sätta 50 i paragon points.
Om du har uppe akkarat hela tiden så kostar heavens fury extremt lite och grejen med den är att stå så nära det mobbet / bossen du vill slå för att träffa den med alla 3 beams samtidigt.
Citera
2014-06-04, 09:22
Medlem
Lanoos avatar
Jag skulle vilja ta upp dialogen om att olika games/servrar har olika loot-table.

Vi satt och snackade om det lite i partyt igår och alla hade upplevt det.
Personligen är mitt rekord 4st flesh carvers på en rift och 3st Blackthornes byxor från Kadala på under 200 shards (fyllde hela inventoryn och fick bara blackthornes som legs) Vidare hade jag spelat nästan 300h och fått en bottomless potion. så fick jag helt plötsligt 3st på en rift och en till på riften efter det igen (alltså 4st på runt 15min) Jag har också lyckats få två likadana legs från en jävla kruka jag slog sönder i förbifarten.

Spekulationer cirkulerar på nätet, det vet jag. men finns det något mer än just spekulationer?
Jag köper inte snacket om RNG. Vad är oddsen för att samma skit ska droppas när det finns så många legs i spelet som det gör.
Citera
2014-06-04, 09:27
Medlem
neurogens avatar
De e också fullt möjligt att kasta en tärning och få en sexa 10 ggr på rad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in