2014-06-05, 20:38
Medlem
KonradMorgans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SirHizz
inte ok att säga svartskalle och sandneger`men det är ok att säga svennehora och svenskjävel utan att bli åtalad för hets mot folkgrupp?

såna som du äcklar mig, anti svenne är du.

flytta härifrån om inte sverige passar dig eller du inte gillar svenskar. testa dallol, Etiopien. hört det skall vara varmt där så här års, ta me dig solkräm och hatt

send me a postcard bitch

Vem har sagt att det är ok att säga svennehora?...............
Citera
2014-06-05, 20:41
Medlem
SirHizzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KonradMorgan
Vem har sagt att det är ok att säga svennehora?...............

I assumed du gjorde det.

du säger det inte är ok säga sandneger, vilket jag tycker det är.

Niger på latin betyder svart, svart på spanska är negro.

det finns absolut ingenting rasitiskt med att säga neger, dom är ju svarta för fan.

kommer du till spanien och säger " mira que hay un hombre negro," titta, där går en svart man, tror du man blir kallad rasist där då.

det är en del av det spanska språket. helt naturligt.

jag använder ordet neger ofta när jag pratar med mörkhyade personer, ingen verkar ta åt sig.

det är nog mest svenskar som tar illa upp och anses det låter rasistiskt. speciellt vänster vridna folk.
Senast redigerad av SirHizz 2014-06-05 kl. 20:45.
Citera
2014-06-05, 20:49
Medlem
Zloths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KonradMorgan
Om man ignorerar de rasistiska uttrycken så för man ju medge att det inte är optimalt att vissa personer har sådana självhävdelsesbehov.

Han talar fortfarande sanning.
Citera
2014-06-05, 20:50
Medlem
Golonkas avatar
Vissa kommer nog att haja till lite nu, men jag gillar folk från Balkan. Faktiskt! Visst, kriminella juggar är en kategori för sig och kosovoalbaner är kanske inte precis jordens salt, men det är något ganska skönt med balkanfolken. Ofta en jävla humor och lite fulla-i-fan och generösa och vänfasta. Jag gör ingen större åtskillnad på serber, kroater, montenegriner, slovener eller bosniaker heller. Roliga jävlar, glada för spånken och med ett härligt mustigt kryddat språk. Jag gillar dem, kort sagt!

Och den här killen är en av anledningarna till varför jag hyser hopp om att balkaneserna ska räcka ut en hand och dra upp oss ur den skit vi försatt oss själva i när vi sänktes ner i kulturmarxisternas mörker. Säga vad man vill om balkanfolken, men kulturmarxister är de tammefan inte! Kanske hjälper de oss så som vi på olika sätt hjälpte dem när deras eget land föll samman när mångkulturen sprack.

Tack, bosniske broder! Den dag du och dina bröder från Serbien, Kroatien och Slovenien ställer er sida med sida med riktiga svenskar och tar ett vapen i hand, är jag övertygad om att vi kommer att segra!

Men rensa för satan bort era gangsterjuggar först! Sedan kan vi mötas i skyttevärnen och gemensamt besegra ANT-folken som föröder vårt land!
Citera
2014-06-05, 21:01
Medlem
Yxherrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Golonka
Vissa kommer nog att haja till lite nu, men jag gillar folk från Balkan. Faktiskt! Visst, kriminella juggar är en kategori för sig och kosovoalbaner är kanske inte precis jordens salt, men det är något ganska skönt med balkanfolken. Ofta en jävla humor och lite fulla-i-fan och generösa och vänfasta. Jag gör ingen större åtskillnad på serber, kroater, montenegriner, slovener eller bosniaker heller. Roliga jävlar, glada för spånken och med ett härligt mustigt kryddat språk. Jag gillar dem, kort sagt!

Och den här killen är en av anledningarna till varför jag hyser hopp om att balkaneserna ska räcka ut en hand och dra upp oss ur den skit vi försatt oss själva i när vi sänktes ner i kulturmarxisternas mörker. Säga vad man vill om balkanfolken, men kulturmarxister är de tammefan inte! Kanske hjälper de oss så som vi på olika sätt hjälpte dem när deras eget land föll samman när mångkulturen sprack.

Tack, bosniske broder! Den dag du och dina bröder från Serbien, Kroatien och Slovenien ställer er sida med sida med riktiga svenskar och tar ett vapen i hand, är jag övertygad om att vi kommer att segra!

Men rensa för satan bort era gangsterjuggar först! Sedan kan vi mötas i skyttevärnen och gemensamt besegra ANT-folken som föröder vårt land!

Kom igen nu, nog för att killen i videon har bra åsikter - men du överdriver. För det första så verkar du inte ha riktigt koll på balkan, jag menar, du kallar Serber, Bosnier och Kroater för bröder. De må vara av samma genetiska stam, men de är långt ifrån likadana och kommer aldrig att gilla varandra.

Det finns oerhört många kriminella Bosnier och Serber i både Sverige och Storbritannien, de är inte speciellt populära av den anledningen. Sedan så är de, generellt sett, jävligt patriotiska, till den grad att de ser ner på alla andra - framförallt Bosnier. Av någon outgrundlig anledning så tror de sig vara bättre än andra folkslag och länder.

Glöm inte heller bort att många Bosnier är muslimer, så att tro att dessa skulle gå i krig för svenska nationalister är helt fel. Däremot har jag märkt många Bosnier har förståelse för arga svenskar, troligtvis då de själva vet hur det känns när hemlandet blir invaderat av utomstående.

Det finns bara vi och dem och majoriteten av dem du hyllar skulle ställa sig på din motsatta sida.
Citera
2014-06-05, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SirHizz
I assumed du gjorde det.

du säger det inte är ok säga sandneger, vilket jag tycker det är.

Niger på latin betyder svart, svart på spanska är negro.

det finns absolut ingenting rasitiskt med att säga neger, dom är ju svarta för fan.

kommer du till spanien och säger " mira que hay un hombre negro," titta, där går en svart man, tror du man blir kallad rasist där då.

det är en del av det spanska språket. helt naturligt.

jag använder ordet neger ofta när jag pratar med mörkhyade personer, ingen verkar ta åt sig.

det är nog mest svenskar som tar illa upp och anses det låter rasistiskt. speciellt vänster vridna folk.

Angående det spanska språket. Det är visst rasistiskt att kalla någon för "negro" i spanien. Saken är bara att rasismen är så stor i spansktalande länder. Däremot så betonar man ordet på olika sätt, ifall du vill säga tex. jag har en svart skjorta ( tengo una camisa negra) och te när man ropar på en svart man (oye negro!). Det kan vara svårt för folk som lär sig spanska i skolan men vi som har språket som hemspråk hör skilnaden direkt.

I spansk talande länder använder man oftast ordet indian på ett rasistikt sätt också. Det är normalt att kalla en svart man för negro och en som ser ut som indian för indio, men frågar du dessa två folkslag så är det ingen som tyker om att bli kallad så. Tyvärr är det spanska samhället så pass rasistiskt att detta människor måste stå ut med det i vardagen medans det inte finns nedlåtande ord för vita personer.
Citera
2014-06-05, 21:32
Medlem
meganegerdases avatar
Twitterstorm på G kanske, woopwoop! Fler invandrare måste komma ut såhär
Citera
2014-06-05, 21:37
Medlem
Golden.Rations avatar
Inget nytt...
Citera
2014-06-05, 21:52
Medlem
vonCaesars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Golonka
Jag gör ingen större åtskillnad på serber, kroater, montenegriner, slovener eller bosniaker heller.

[...]

Tack, bosniske broder! Den dag du och dina bröder från Serbien, Kroatien och Slovenien...

Men fan, varför glömmer folk alltid bort Makedonien och dess folk, även i diskussioner om f.d. Jugoslavien? Europas bortglömda nation. Du nämnde t.o.m. mikrolandet Montenegro (därmed inget ont sagt om montenegriner!). Skärpning för i helvete!

Annars håller jag med dig. Balkaneserna har en stark levnadskraft och kämpaglöd som gjort dem hårdhudat skyddade mot kulturmarxistisk smörja och världsfrämmande senmoderna flumideologier. Den inställning jag uppfattat från de flesta av dem är att de älskar Sverige och sörjer landets långsamma förfall, faktiskt mer än gemene hjärntvättad PK-svenne (detta stämmer speciellt för de arbetskraftinvandrare som var här redan innan 90-talet).

Citat:
Ursprungligen postat av Yxherren
Kom igen nu, nog för att killen i videon har bra åsikter - men du överdriver. För det första så verkar du inte ha riktigt koll på balkan, jag menar, du kallar Serber, Bosnier och Kroater för bröder. De må vara av samma genetiska stam, men de är långt ifrån likadana och kommer aldrig att gilla varandra.

Det finns oerhört många kriminella Bosnier och Serber i både Sverige och Storbritannien, de är inte speciellt populära av den anledningen. Sedan så är de, generellt sett, jävligt patriotiska, till den grad att de ser ner på alla andra - framförallt Bosnier. Av någon outgrundlig anledning så tror de sig vara bättre än andra folkslag och länder.

Glöm inte heller bort att många Bosnier är muslimer, så att tro att dessa skulle gå i krig för svenska nationalister är helt fel. Däremot har jag märkt många Bosnier har förståelse för arga svenskar, troligtvis då de själva vet hur det känns när hemlandet blir invaderat av utomstående.

Det finns bara vi och dem och majoriteten av dem du hyllar skulle ställa sig på din motsatta sida.

Nonsens. Jag kan lova dig att du hittar en större mängd redigt folk som ser vad som håller på att hända och är redo att ta ställning emot det bland ex-juggarna än vad du finner bland pursvenskarna. Sorgligt men sant.
Citera
2014-06-05, 22:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Yuga
Jag kommer från Bosnien och de människor jag träffar och pratar med från mitt land säger ungefär samma sak. Det räcker med blattar nu.

Många menar att om folk från mena länder hade fått komma till Bosnien och betett sig som de gör här så hade de blivit lynchade.

Många bosnier sköter sig och många har flyttat ut från förorten redan efter några år här i Sverige. Det kan man inte säga om mena människor...

Mycket intressant att läsa din text . Jag gillar skarpt de människor med en verklighets uppfattning.

och blir betänkligt trött samt gäspar åt dem som "drömmer" lite för mycket.
Citera
2014-06-05, 22:15
Medlem
Plågade mig genom halva klippet, men hans röst och dialekt låter precis som nån radiobög på SR P3, vilket blev för mycket för mig. Han har någon poäng men snackar och blajar för länge.
Citera
2014-06-05, 22:27
Medlem
Arthur Dents avatar
Till de som tar till sig av juggens budskap men motsätter sig hans språkbruk... vad är det för fel på er? Ni är ju antingen masochister eller trögtänkta, eller både och. En person, tyvärr inte svensk, tar upp brännande och möjligtvis livsviktiga frågor och ni gnäller på språkbruket? När juggen titulerar svenskar som fittor är det er han menar, så rädda att inte passa in i ert eget land där Aftonbladet och Feministiskt initiativ lägger ribban så lågt att tankebrott börjar bli en realitet. Skit i deras värderingar av ord och ta till er budskapet istället, man gör nog klokt i att bortse från epitet som rasist, nazist, wt, bonde, lågutbildad, inavlad och Sverigedemokrat och istället fokusera på det som är viktigt.
De lurar i er att man inte får tänka si och man får inte säga så, men sanningen är att tanken är fri och ord är bara ett verktyg för att sätta tankar på prov, ingenting betyder någonting förrän man omsätter tankens ord i handling. Men det är som att alla bortser från handlingar och enbart ser till ord, vänsterns och miljöpartiets ord är förvisso fina och accepterade men deras handlingar är för fan onda i klass med Sarumans. Detta är ju upp och nedvända världen och 1984 på en och samma gång.

En invandrare ger röst åt den kritik mot vissa andra invandrare som alla svenskar från första början borde gjort, och blir anklagad för att använda "fel språkbruk", av svenskar. 1-0 till kulturmarxistkomunisterna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in