Lägg märket till en sak med alla nya konton som har skapats på Flashback de senaste månaderna. Hmmm, vad är det "alla dessa användare" vill säga oss som läser och skriver här.
Till topic, så har han ju för fan rätt i det han säger, en stor del av det svenska folket är urblåsta idioter. Vilka var det som underlättade för somalier att komma hit till Sverige och ensamkommande män, jo Moderaterna i första hand. Ändå så finns det folk som är beredda på att rösta på skiten igen
Jag är medveten om att det finns de som tjänar pengar på invandringen och därför propagerar för mera sådan skit, vilket En arg blatte har påpekat också.
Han hugger dock också mot alla dessa idioter med en papegoja i huvudet istället för en hjärna.
Jag har läst mycket historia och om olika civilisationer i världen. Aldrig så har jag hört om en befolkning som har varit så villiga att låta sitt eget land och folk fara illa och gå under som det svenska folket.
Det är detta som han tar upp, må så vara på ett väldigt rakt på och hårt sätt, men det är den enda vägen tror jag för att få idioterna att vakna.
Sen ska man som individ inte ta allt han säger som "den stora sanningen", då gör man samma fel som idioterna har gjort. Du slutar tänka själv och låter andra tänka åt dig, eller så blir det ett kollektivt tänkande, vilket aldrig är bra.