Han har ju rätt i oerhört mycket han säger. Hade han taggat ner lite i allmänhet och inte själv försökt vara så gangsta hade han kunnat få än mer människor att lyssna på honom tror jag (folk som avfärdar honom som blatte eller tvärtom stämplar alla som rasister då man ifrågasätter invandringen). Nu känns det mer som att han pratar för de som redan är på hans sida i de här frågorna. Tycker han ska tona ner på att jämföra invandrare (vissa) med apor och inte använda orden "negrer" och "blattar" stup i kvarten. Även om man förstår vad han menar om man lyssnar ordentligt och detta känns som en del i hans "tuffa" attityd tror jag det får flertalet att slå dövörat till. Menar då folk som verkligen skulle behöva ta till sig hans snack om ifrågasätta vad fan de håller på med. Lite mer städat helt enkelt.
Sedan är det vissa saker jag inte håller med om. Det är en petitess att haka upp sig på ord som "negerboll" och liknande och slåss in i döden för att få använda dem. Det är inte viktigt i sammanhanget. Nu var det svårt att uppfatta om han verkligen ser det som en big deal men känns ju som så då han börjar läsa upp receptet för negerbollar
Tror han skulle behöva kopiera SD lite här även om han inte stödjer dem till fullo. Alltså snygga upp fasaden och inse att han annars tenderar motarbeta sina egna tankar och värderingar. Tror tyvärr inte den här videon fick särskilt många "invandrarfrälsta" att komma över på de sansades sida. Många stängde nog av när han började kalla blattar för apor.
Röstar själv på SD men är inte alls rasist. En stor del av SD:s väljare och även politiker än rena rasister. Åkesson & co. har numer en städad fasad men jag skulle inte alls bli förvånad om de kände ett avgrundsdjupt hat för alla icke-vita människor. Men saken är den att allt det här skiter jag och många andra i. Det är värt att stå på rasisternas sida då alla andra krafter i samhället stödjer denna destruktiva linje som förs angående invandringen. Man får helt enkelt ta det minst onda för att uppnå sina mål. Det är inte rasistiskt att ifrågasätta invandringens kostnader samt det faktum att Sverige tar emot så oerhört många fler än andra likartade länder. Samt det faktum att man massinporterar människor som inte alls har det hjälpbehovet som bör finnas där i förstaläget. Ifrågasättande av sådant är inte rasism men stämplas som det av 90% av folket i det här landet. Då är jag rasist i sådana fall! Eller jag kämpar åtminstone på deras sida.
Sedan är det vissa saker jag inte håller med om. Det är en petitess att haka upp sig på ord som "negerboll" och liknande och slåss in i döden för att få använda dem. Det är inte viktigt i sammanhanget. Nu var det svårt att uppfatta om han verkligen ser det som en big deal men känns ju som så då han börjar läsa upp receptet för negerbollar
Tror han skulle behöva kopiera SD lite här även om han inte stödjer dem till fullo. Alltså snygga upp fasaden och inse att han annars tenderar motarbeta sina egna tankar och värderingar. Tror tyvärr inte den här videon fick särskilt många "invandrarfrälsta" att komma över på de sansades sida. Många stängde nog av när han började kalla blattar för apor.Röstar själv på SD men är inte alls rasist. En stor del av SD:s väljare och även politiker än rena rasister. Åkesson & co. har numer en städad fasad men jag skulle inte alls bli förvånad om de kände ett avgrundsdjupt hat för alla icke-vita människor. Men saken är den att allt det här skiter jag och många andra i. Det är värt att stå på rasisternas sida då alla andra krafter i samhället stödjer denna destruktiva linje som förs angående invandringen. Man får helt enkelt ta det minst onda för att uppnå sina mål. Det är inte rasistiskt att ifrågasätta invandringens kostnader samt det faktum att Sverige tar emot så oerhört många fler än andra likartade länder. Samt det faktum att man massinporterar människor som inte alls har det hjälpbehovet som bör finnas där i förstaläget. Ifrågasättande av sådant är inte rasism men stämplas som det av 90% av folket i det här landet. Då är jag rasist i sådana fall! Eller jag kämpar åtminstone på deras sida.