Citat:
Ursprungligen postat av
Golonka
Vissa kommer nog att haja till lite nu, men jag gillar folk från Balkan. Faktiskt! Visst, kriminella juggar är en kategori för sig och kosovoalbaner är kanske inte precis jordens salt, men det är något ganska skönt med balkanfolken. Ofta en jävla humor och lite fulla-i-fan och generösa och vänfasta. Jag gör ingen större åtskillnad på serber, kroater, montenegriner, slovener eller bosniaker heller. Roliga jävlar, glada för spånken och med ett härligt mustigt kryddat språk. Jag gillar dem, kort sagt!
Och den här killen är en av anledningarna till varför jag hyser hopp om att balkaneserna ska räcka ut en hand och dra upp oss ur den skit vi försatt oss själva i när vi sänktes ner i kulturmarxisternas mörker. Säga vad man vill om balkanfolken, men kulturmarxister är de tammefan inte! Kanske hjälper de oss så som vi på olika sätt hjälpte dem när deras eget land föll samman när mångkulturen sprack.
Tack, bosniske broder! Den dag du och dina bröder från Serbien, Kroatien och Slovenien ställer er sida med sida med riktiga svenskar och tar ett vapen i hand, är jag övertygad om att vi kommer att segra!
Men rensa för satan bort era gangsterjuggar först! Sedan kan vi mötas i skyttevärnen och gemensamt besegra ANT-folken som föröder vårt land!
Kom igen nu, nog för att killen i videon har bra åsikter - men du överdriver. För det första så verkar du inte ha riktigt koll på balkan, jag menar, du kallar Serber, Bosnier och Kroater för bröder. De må vara av samma genetiska stam, men de är långt ifrån likadana och kommer aldrig att gilla varandra.
Det finns oerhört många kriminella Bosnier och Serber i både Sverige och Storbritannien, de är inte speciellt populära av den anledningen. Sedan så är de, generellt sett, jävligt patriotiska, till den grad att de ser ner på alla andra - framförallt Bosnier. Av någon outgrundlig anledning så tror de sig vara bättre än andra folkslag och länder.
Glöm inte heller bort att många Bosnier är muslimer, så att tro att dessa skulle gå i krig för svenska nationalister är helt fel. Däremot har jag märkt många Bosnier har förståelse för arga svenskar, troligtvis då de själva vet hur det känns när hemlandet blir invaderat av utomstående.
Det finns bara vi och dem och majoriteten av dem du hyllar skulle ställa sig på din motsatta sida.