2014-06-03, 20:56
Medlem
"I intervjun med SVT riktar Kakan Hermansson även kritik mot programmets inramning, med midsommarkransar i håret på värdarna, visor och humor från galenskaparna.
– Jag är chockad över hur sjukt ”svenskt” det var. Jag tycker att det kändes lite nationalistiskt med kransarna i håret, säger hon till kanalen."

Gud vad alla är rasister helt plötsligt, usch och fy. De satt säkert och heilade nubben innan de drack den också.

Citera
2014-06-03, 21:08
Medlem
tuffkatts avatar
Absurdum. Behöver inte säga någonting mer.

Någon som vill ta initiativ till att starta namninsamling för att eventuellt porta "Kakan" Hermansson från all slags media?
Citera
2014-06-03, 21:10
Medlem
Newkies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av det.sociala.arvet
Kakan kan ju alltid avstå sin plats till förmån för någon s k rasifierad.

Då blir kvoten av vita män för hög...
Citera
2014-06-03, 21:14
Medlem
Amors avatar
De nöjer sig aldrig

Inte ens när fjanten Timbuktu får inleda hela kalaset med att spy ut sin propaganda.

Snälla, när ska vi få Sverige tillbaka. Läste artikeln om denna Kaka samtidigt som jag såg våra fina svenska fotbollskillar 1994 i en dokumentär. Hennes vidrighet syntes i ett ännu klarare ljus.
Citera
2014-06-03, 21:15
Medlem
johnny_viciouss avatar
För det första tror jag hon trollar, för det är rätt uppenbart att det rör sig om en salig blandning av nationaliteter, åsikter och kön i gruppen. För det andra så är det - som många redan nämnt - otroligt lätt att slå hål på hennes argumentation i och med att hon själv ska sommarprata och är svensk. Det är ju bara för henne att ställa sin plats till förfogande?
Citera
2014-06-03, 21:17
Medlem
MilleniumFalcons avatar
de som verkar vara underrepresenterade är ju icke stockholmare. http://2.bp.blogspot.com/-x4H-gQMglK...atare_2014.png
Citera
2014-06-03, 21:17
Medlem
Minst 12 av 58 är inte födda i Sverige, bara 21% utrikes födda! Nä skärpning SR, det är den strukturella rasismen.
Citera
2014-06-03, 21:19
Medlem
Hon trollar inte, hon är sjuk i huvudet.
Citera
2014-06-03, 21:20
Medlem
Soulflowers avatar
Det där jäkla uttrycket; "rasifierade". Vad fan, får inte jag som är svensk vara med där? Är inte min "ras" lika rasig som andra? Är andra raser rasigare?
Samtidigt påstår de som påstår sådant att det bara finns en ras.
Citera
2014-06-03, 21:22
Medlem
Beatriceaurores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kwato
Det som är skandal är att våldsromantikern Jason Diakité, också känd som Timbuktu, ska prata. När ska SR lära sig att ta avstånd från våldsvänstern?
Man ska bara tacka gudarna ordentligt för att gullet Sebbe Staxx inte valts till sommarpratare. Då hade SR blivit av med min licens.
Citera
2014-06-03, 21:27
Medlem
Aviarts avatar
Den äckliga feta horan borde fan inte tas fram i offentliga sammanhang, hon är inget annat än dum i huvudet och skapar själv Vi och Dom-tänk. Dö i en brand din feta vaginaterian.
Citera
2014-06-03, 21:27
Medlem
AbdullahSvenssons avatar
Nog har hon rätt om att årets utbud är totalt värdelöst, men kanske inte av det skälet.
Martina Montelius bland annat, en inkvoterad jävla barnunge. Jag vill inte höra ett enda ord från henne. Man märker direkt att vissa bara är inbjudna för att prata om mångfald.

Jeppe Wikström och Henrik Stenson ser jag dock fram emot. Börje är väl lite tråkig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in