2014-05-31, 20:38
Medlem
m0ffins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mobergarn
Är det någon som skulle kunna tänka sig att bjuda in mig till sitt camp? Jag har biljett men dessvärre ser det ut som att mitt sällskap inte ska åka. Känns jävligt surt att missa då jag sett fram emot emmaboda sen jag åkte därifrån förra året haha.. Jag lovar att ni inte kommer bli besvikna över mig som tillskott i campet hehe

Hade jag varit säker på hur vårat camp ska se ut hade du gärna får joina! risk att mina polare dissar since lack of jobb och världssämst planering och då lär jag slå mig ner i något av två bekantas camp!
Citera
2014-06-01, 15:10
Medlem
MeTaLRubEuSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tvantenn
Emmaboda på twitter: Det går bra nu passa på o investera i en biljett innan vi går upp i slupris, vi räknar med publikrekord på ungefär 12000 pers.

Publikrekord i år igen då, alltså!

12000 pers? Vad blev det för publiksiffra förra året? Hade för mig att det var runt 12000 men minns förmodligen fel.
Citera
2014-06-01, 16:04
Medlem
BilboBus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeTaLRubEuS
12000 pers? Vad blev det för publiksiffra förra året? Hade för mig att det var runt 12000 men minns förmodligen fel.

Vad jag minst så hade de 11111 biljetter till försäljning. Först var det 10 000, men 11111 lät bättre.

Sen tror jag dock inte de sålde just 11111, men över 10k iallafall. Osäker på hur många som var på Emmaboda året där innnan.
Citera
2014-06-01, 20:13
Medlem
skitifittabaknulls avatar
Fixade fakking biljett nyss
Citera
2014-06-01, 21:10
Medlem
Mobergarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m0ffin
Hade jag varit säker på hur vårat camp ska se ut hade du gärna får joina! risk att mina polare dissar since lack of jobb och världssämst planering och då lär jag slå mig ner i något av två bekantas camp!

Haha ok, tack ändå lär ju lösa sig på något sätt, får ta mitt pick å pack ner till emmaboda och ragga upp några trevliga människor!
Citera
2014-06-01, 23:40
Medlem
m0ffins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mobergarn
Haha ok, tack ändå lär ju lösa sig på något sätt, får ta mitt pick å pack ner till emmaboda och ragga upp några trevliga människor!

First of all: inlägg 1337! Brofist!
Sen så ja! Det är så mycket vänligt folk att det riktigt svämmar över. Tält är ju så praktiskt flyttbara också om man hittar något schysst på ett annat ställe/mest ett ställe man sover. Jag har tendensen att alltid glida ifrån mitt camp since addicted to people och det står ju alltid kvar när jag kommer dit. Är man ett gäng så känns det ju också okej tryggt när man vet att det ofta är folk som är där. Värre var dock för en kille som slog upp tältet ensam, lämnade alla grejer och stack iväg på någon tydligt hejdundrande fest eftersom karln inte kom tillbaka förrens dagar senare och blev lite moloken och nästan chockad när all öl var borta.
Citera
2014-06-02, 11:09
Medlem
Ah längtar som fan nu, inte så lång tid kvar nu, låt det gå snabbt!

Blir det bara Emmaboda festivalen eller någon som ska till någon mer festival i år?
Citera
2014-06-02, 11:18
Medlem
HejAntons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrahole

Blir det bara Emmaboda festivalen eller någon som ska till någon mer festival i år?
Förhoppningsvis blir det Way Out West också, om plånboken håller det vill säga. Emmaboda för festande, och Way Out West för att se band hela dagarna.
Citera
2014-06-02, 12:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HejAnton
Förhoppningsvis blir det Way Out West också, om plånboken håller det vill säga. Emmaboda för festande, och Way Out West för att se band hela dagarna.

Okej! ha så kul på WOW
Citera
2014-06-02, 12:36
Medlem
skitifittabaknulls avatar
Citat:

Tomorrowland weekend 1 för att direkt efter åka till emmaboda

Det blir hårt men inget lite speed inte löser.
Citera
2014-06-02, 15:43
Medlem
Mobergarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m0ffin
First of all: inlägg 1337! Brofist!
Sen så ja! Det är så mycket vänligt folk att det riktigt svämmar över. Tält är ju så praktiskt flyttbara också om man hittar något schysst på ett annat ställe/mest ett ställe man sover. Jag har tendensen att alltid glida ifrån mitt camp since addicted to people och det står ju alltid kvar när jag kommer dit. Är man ett gäng så känns det ju också okej tryggt när man vet att det ofta är folk som är där. Värre var dock för en kille som slog upp tältet ensam, lämnade alla grejer och stack iväg på någon tydligt hejdundrande fest eftersom karln inte kom tillbaka förrens dagar senare och blev lite moloken och nästan chockad när all öl var borta.

Hehe. Märkte inte det
Ja, den är ju halvkul, blev själv av med både flak och vodka förra året då skyddet över vårt tält hade blåst bort under dagen så det var bara fritt fram för alla att inspektera vad vi hade därinne, haha.. Känns dock lite osäkert att som ensam tjej dra ner och förlita sig på att alla är schyssta, men som du säger så brukar det ju vara gott om trevligt folk
Citera
2014-06-02, 16:08
Medlem
MachineHeadXXXs avatar
Citat:

Nä, bara emmaboda i år. Skulle vart nice att dra på Genesis dock...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in