2014-05-29, 16:45
Medlem
MachineHeadXXXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av plastartiklar
Jaha: dagens (smyg?) släpp: Young magic , Joel mull och Colleagues.
Känner verkligen att jag har nollkoll på det mesta dom släpper haha.
Har inte den blekaste vad detta är för musik...återkommer.

Edit: Nä, det var inget för mig förutom Joel, det var ganska okej.

Edit2: Joel Mull var ju fett nice! Kan tänka mig honom i Kojan kan bli riktigt mysigt runt typ 03:00
Senast redigerad av MachineHeadXXX 2014-05-29 kl. 17:14.
Citera
2014-05-29, 16:51
Medlem
tvantenns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BilboBu
Nån som kommer ihåg vad max priset för biljetterna var förra året? Lär ju bli en hunka mer i år, tror ni inte? Eller håller de sig till 11111 biljetter i år också?
Har ingen aning om vad priset landade på förra året. Men när jag köpte biljett nu förra veckan eller vad det var så blev det min dyraste Emmabodabiljett hittills. 1345:- tror jag att den landade på. Möjligt att de höjer med en hundring till, det tror jag!
Citat:
Ursprungligen postat av Farbror Fazer
Någon annan som är taggad på Gramatik?

http://open.spotify.com/track/2CVSEc2R3wNis586siSmY7

Kommer nog bli sjukt bra!
Gramatik kan bli riktigt bra, det tror jag! Hade aldrig hört talas om honom innan han (det är väl en han, eller? ) släpptes. Men Emmaboda har ju också en oerhört stor förmåga att få en att upptäcka ny musik!
Citat:
Ursprungligen postat av plastartiklar
Jaha: dagens (smyg?) släpp: Young magic , Joel mull och Colleagues.
Känner verkligen att jag har nollkoll på det mesta dom släpper haha.
Var läckte det där ut?
Har inte hört talas om någon av akterna, haha! Men får lyssna in mig, precis som vanligt
Senast redigerad av tvantenn 2014-05-29 kl. 16:54.
Citera
2014-05-29, 17:14
Medlem
MachineHeadXXXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tvantenn
Var läckte det där ut?
Har inte hört talas om någon av akterna, haha! Men får lyssna in mig, precis som vanligt

Twitter
Citera
2014-05-29, 17:26
Medlem
tvantenns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MachineHeadXXX
Twitter
Haha, så klart! Dom kan vara jävligt snabba där ibland. Vilket är trevligt!
Citera
2014-05-29, 18:07
Medlem
Dindlys avatar
BANDSLÄPP!

Joel Mull
Young Magic
Colleagues

ÄNTLIGEN släpper Emmaboda lite hederlig techno! Joel Mull!

Edit: Missade att det redan diskuterats ovan!

Edit2: För er som vill lyssna in er kan jag verkligen rekommendera följande liveset han lade upp för ett par månader sedan:
https://soundcloud.com/joelmull/joel-mull-iamtechno-queensday
Senast redigerad av Dindly 2014-05-29 kl. 18:17.
Citera
2014-05-29, 18:26
Medlem
saggesalivs avatar
Young Magic är ju ganska nice, det gillas.

Om Joel Mull får spela i kojan vid gryningen blir det grymt (alternativt avsluta festivalen?).

Colleagues har jag inte lyssnat så jättemycket på, men de har passerat mina öron - jag gillar det.
Citera
2014-05-29, 19:27
Medlem
skitifittabaknulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjackad-Tullare
samma här! älskar emmaboda! känner lite för att tatuera in deras logga på axlen om denna festival blir lika bra som de tre föregående åren!

var brukar du ha ditt camp?
Alltid skogen!

Citat:
Ursprungligen postat av BilboBu
Brukar alltid köpa en 1-3 biljetter extra. Då jag kan sälja dem så har jag Alkohol + mat bekostat på festivalen typ.

Jag har ju sålt mina biljetter inofficiellt dvs. utan ticket-resale men sen så är jag en reko kille
Den tjänsten ska fungera fint iallafall.

Nån som kommer ihåg vad max priset för biljetterna var förra året? Lär ju bli en hunka mer i år, tror ni inte? Eller håller de sig till 11111 biljetter i år också?
Har du köpt extra biljetter iår också? Blir väl så att man köper på deras hemsida i alla fall.
Senast redigerad av skitifittabaknull 2014-05-29 kl. 19:29.
Citera
2014-05-30, 11:05
Medlem
BilboBus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skitifittabaknull
Alltid skogen!

Har du köpt extra biljetter iår också? Blir väl så att man köper på deras hemsida i alla fall.

Japp

Och i Nya Skogen finns det röj så det räcker och blir över på nätterna!
Senast redigerad av BilboBu 2014-05-30 kl. 11:24.
Citera
2014-05-30, 15:56
Medlem
tvantenns avatar
Emmaboda på twitter: Det går bra nu passa på o investera i en biljett innan vi går upp i slupris, vi räknar med publikrekord på ungefär 12000 pers.

Publikrekord i år igen då, alltså!
Citera
2014-05-30, 19:07
Medlem
MachineHeadXXXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tvantenn
Emmaboda på twitter: Det går bra nu passa på o investera i en biljett innan vi går upp i slupris, vi räknar med publikrekord på ungefär 12000 pers.

Publikrekord i år igen då, alltså!
Fan vad synd att det blir större men kul för dem! . Måste fan dra på Kojan By Night innan den blir för stor.
Citera
2014-05-30, 20:49
Medlem
tvantenns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MachineHeadXXX
Fan vad synd att det blir större men kul för dem! . Måste fan dra på Kojan By Night innan den blir för stor.
Det är både på gott och ont, så klart. Börjar bli ganska trångt med alla campare, minst sagt. Men samtidigt är det kul att de år efter år slår sitt publikrekord. Men någonstans går ju också gränsen. Vill de släppa mer biljetter kommande år måste de också utöka området ytterligare lite till. Annars blir det alldeles för trångt.
Det är trots allt ett fantastiskt område och en riktigt härlig atmosfär nere i Emmaboda och det vore ju synd om många som vill dit inte kan åka pga att biljetterna inte räcker till.
Citera
2014-05-31, 13:03
Medlem
Mobergarns avatar
Är det någon som skulle kunna tänka sig att bjuda in mig till sitt camp? Jag har biljett men dessvärre ser det ut som att mitt sällskap inte ska åka. Känns jävligt surt att missa då jag sett fram emot emmaboda sen jag åkte därifrån förra året haha.. Jag lovar att ni inte kommer bli besvikna över mig som tillskott i campet hehe
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in