2014-05-13, 18:48
Medlem
BilboBus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gristarmar
Haha, gillar din tankebana! Riktigt glad över att ha en måndagsbiljett. Kommer vara så jävla skönt att ha allt färdigt innan flodvågen av människor kommer på tisdag!

Ja verkligen, förra året var kaos jämfört med åren innan. Tidigare har jag i princip fått köplats längst fram när jag kommit tidigt på tisdagen, men icke förra året då var kön lång som få.

Då jag enbart kommer ta med mig sprit i år lär det dock inte gå särskilt lugnt till på måndagen
Har dessutom snubblat över en överdrivet god "vodka" (30%) som man kan halsa så groggdricka slipper man!
Citera
2014-05-14, 11:04
Medlem
Gristarmars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BilboBu
Ja verkligen, förra året var kaos jämfört med åren innan. Tidigare har jag i princip fått köplats längst fram när jag kommit tidigt på tisdagen, men icke förra året då var kön lång som få.

Då jag enbart kommer ta med mig sprit i år lär det dock inte gå särskilt lugnt till på måndagen
Har dessutom snubblat över en överdrivet god "vodka" (30%) som man kan halsa så groggdricka slipper man!

Vad väldigt härligt att dom gav ut band åt folket som var på plats under måndagen förra året! Glida förbi hela kön och bara vandra in

Sprit är det bästa, ska springa över i morgonrock och y-kallingar och väcka dig med en stabil grogg någon morgon Den där vodkan kan vi ta och grogga med absinth!
Citera
2014-05-14, 17:33
Medlem
BilboBus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gristarmar
Vad väldigt härligt att dom gav ut band åt folket som var på plats under måndagen förra året! Glida förbi hela kön och bara vandra in

Sprit är det bästa, ska springa över i morgonrock och y-kallingar och väcka dig med en stabil grogg någon morgon Den där vodkan kan vi ta och grogga med absinth!

Lysande idé min vän, jag är nog inte sen med att stoppa en välfylld spliff i munnen på dig medan jag hostar mig vaken av all den nedhällda spriten.

Ser jävligt tomt ut på Hiphop fronten, förra året kom det väl ett par band iallafall.

Men vi lär ju se Maskinen (och även Far & Son iom. Simon G), Labyrint. Maskinen ska släppa album, labyrint släppte idag! Och det kan jag leva med.
Citera
2014-05-14, 17:47
Medlem
skitifittabaknulls avatar
Citat:
Lysande idé min vän, jag är nog inte sen med att stoppa en välfylld spliff i munnen på dig medan jag hostar mig vaken av all den nedhällda spriten.

Ser jävligt tomt ut på Hiphop fronten, förra året kom det väl ett par band iallafall.

Men vi lär ju se Maskinen (och även Far & Son iom. Simon G), Labyrint. Maskinen ska släppa album, labyrint släppte idag! Och det kan jag leva med.
Far & Son är väl inte bokade? Är väl Las Palmas.

Massa trap också som man säkert kan räkna som lite hip hop.
Citera
2014-05-14, 17:50
Medlem
Milky.Bongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skitifittabaknull
Far & Son är väl inte bokade? Är väl Las Palmas.

Massa trap också som man säkert kan räkna som lite hip hop.

Just det han säger, i.o.m. att Las Palmas (Simon G och Calle Thörn) kommer så kommer säkerligen Frej också vilket innebär en spelning med Far & Son.

Emmaboda har ju en förkärlek för Frej så att han ska få göra 2-3 spelningar känns inte alls otroligt, vilket inte stör mig öht
Citera
2014-05-14, 17:50
Medlem
tvantenns avatar
Citat:

Far & Son är något jag börjar tro på, i år igen. De har nyligen släppt en ny singel, som kan bli en riktigt sommarplåga och i en video sa de "vi ses på alla festivaler i sommar" samtidigt som de uppmanar festivaler att boka dem. Jag är inget större fan av repriser, egentligen. Men inte fan skulle jag tacka nej till Far & Son inte
Sen att Simon G redan är på plats, ja det minskar ju inte heller chanserna!
Citera
2014-05-14, 18:02
Medlem
BilboBus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tvantenn
Far & Son är något jag börjar tro på, i år igen. De har nyligen släppt en ny singel, som kan bli en riktigt sommarplåga och i en video sa de "vi ses på alla festivaler i sommar" samtidigt som de uppmanar festivaler att boka dem. Jag är inget större fan av repriser, egentligen. Men inte fan skulle jag tacka nej till Far & Son inte
Sen att Simon G redan är på plats, ja det minskar ju inte heller chanserna!

Såg också videon här om dagen (https://www.youtube.com/watch?v=DF3mQnmR_ZQ#t=22)
De kommer garanterat om videon får tillräckligt med views.

Jag ser gärna att Maskinen kommer, Emmaboda är ju deras hemmaplan

Sen bryr jag mig inte om repriser, men det är ju egentligen för att jag inte bryr mig om vilka band som kommer. Men man får väl önska band ändå
Citera
2014-05-14, 18:07
Medlem
skitifittabaknulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Milky.Bong
Just det han säger, i.o.m. att Las Palmas (Simon G och Calle Thörn) kommer så kommer säkerligen Frej också vilket innebär en spelning med Far & Son.

Emmaboda har ju en förkärlek för Frej så att han ska få göra 2-3 spelningar känns inte alls otroligt, vilket inte stör mig öht
Jovisst fan gjorde han det
Citera
2014-05-14, 18:43
Medlem
SYKTs avatar
Citat:
Såg också videon här om dagen (https://www.youtube.com/watch?v=DF3mQnmR_ZQ#t=22)

Sen bryr jag mig inte om repriser, men det är ju egentligen för att jag inte bryr mig om vilka band som kommer. Men man får väl önska band ändå

Hoppas ju på de där viewsen, då far&son hade fetaste spelningen förra året på emmaboda Maskien har jag inte sett live men har ju bara hört bra på den fronten
Hoppas också att de släpper en fet jävla artistbomb snart så man kan tagga ännu mer
Citera
2014-05-14, 18:43
Medlem
tvantenns avatar
Citat:

Ja, chansen att den når upp i 100.000 views är ju ganska trolig. Men, måste det ske innan ett specifikt datum, eller hur är det?

Jag har aldrig riktigt fastnat för Maskinen, men det gör mig absolut ingenting om de skulle bli bokade. Det är ju många som skulle bli glada om de blev bokade!
Citera
2014-05-14, 22:55
Medlem
herminator94s avatar
Emmabodas facebook: "En plats kvar o boka vad vill ni ha?"

Så ja, vad vill ni ha?
Citera
2014-05-14, 23:05
Medlem
tvantenns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herminator94