2007-08-18, 16:07
Medlem
Jim Divines avatar
Man hade kunnat dela upp i Villa och Bostadsrätt också. Men det kanske blir för mycket
Citera
2007-08-19, 22:04
Medlem
miklons avatar
Admins respons kring såna här förslag brukar vara att efterlysa trådar som skulle passa i ett sånt underforum. Så ett tips som kanske ökar chansen att få gehör är ju att peka på lite trådar som visar på behovet.
Citera
2014-06-01, 19:41
Medlem
Okej, så här 7 år senare skulle jag vilja ta upp det här förslaget igen. Att skapa ett separat forum för Odling, Trädgård och Krukväxter skulle göra det betydligt enklare att finna dessa trådar än det är för nuvarande, då de ligger spridda bland trådar om bostadsfrågor (två ämnen som inte har så mycket gemensamt). För nuvarande finns det ett visst intresse, om än litet kan det säkert växa om det tas tillvara på. Inom den senaste veckan har forumet ändå haft 9 aktiva trådar som kan anses platsa i ett sådant forum.

(FB) Enkla krukväxter till självvattnande kruka?
(FB) När beskära lönn?
(FB) Japansk dvärglönn
(FB) kompost
(FB) Vilken blomma i min balkonglåda?
(FB) Bågväxthus på 300kvm vart köpa?
(FB) Lite bruna kanter på kryddor
(FB) Chiliodlarsäsongen 2014
(FB) Odla majs

Vidare skulle det även råda bot på problemen kring att dessa trådar oftast startas i f300, och att det inte tycks finnas något system för om frågor om krukväxter inomhus ska ligga i Bostad, Hem och Trädgård eller underforumet Inredning.
Citera
2014-06-02, 03:52
Medlem
crillecrilles avatar
Jag ställer mig bakom detta trots det något magra utbudet av trådar. Läsintresset tror jag är ganska högt, men som det är nu finns det inget hem. Kör ba kör..
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in