2007-08-02, 19:33
Bannlyst
Idag finns det ju bara ett underforum om Husdjur, men jag skulle vilja ha ett likadant med inriktning på just Odling & Trädgård. Som det är nu är det svårt att hitta trådar om just odlandet av annat än diverse droger, och jag vet att det finns ett visst intresse för odling av kryddor, frukter och grönsaker också

Skulle det inte kunna ordnas ett enkelt underforum i den sektionen där trådarna kan samlas och som gör att man lättare kan hitta och söka efter relaterade ämnen?
Citera
2007-08-02, 22:32
Medlem
Numes avatar
Ja det skulle vara trevligt.
Citera
2007-08-16, 22:23
Medlem
PhatPhils avatar
Gayigt som det låter håller jag med
Citera
2007-08-16, 22:53
Medlem
Hovslättsmannens avatar
Hur i helvete blev det "gayigt" med att odla grönsaker? För mig är odalmannen själva symbolen för heteronormativ manlighet. Ska det här forumet någonsin bli något annat än en högerextrem fritidsgård så har behövs det mer vuxna forum. Så trots att jag aldrig odlat en grönsak i hela mitt liv så röstar jag för.

Citat:
Ursprungligen postat av PhatPhil
Gayigt som det låter håller jag med
Citera
2007-08-16, 23:41
Bannlyst
Gayigt??
Odla saker är tammefan det mest fantastiska man kan göra. Ta bara chillitråden mfl där det pågår seriösa diskussioner och tada...mestadels killar som många är otroligt manliga i sitt sätt att vara.
Citera
2007-08-17, 14:35
Medlem
PhatPhils avatar
haha, inge illa menat, jag odlar som bara den på balkongen, men om man frågar grabbpolarna så är det inter direkt den manligaste av sysslor, men men i love it!
Citera
2007-08-17, 14:48
Medlem
micaeles avatar
Medhåll från mig, det är intressanta ämnen och torde förtjäna en egen del. Kan Vardagsbekymmer, kan Odling & Trädgård...
Citera
2007-08-17, 14:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av PhatPhil
haha, inge illa menat, jag odlar som bara den på balkongen, men om man frågar grabbpolarna så är det inter direkt den manligaste av sysslor, men men i love it!
Jag vet, samma med de flesta jag känner. Säger man att man gillar att odla saker så säger de att man är homofil och du brukar jag svara att det kanske jag är då men att jag kan slå in tänderna på dem om de säger det igen
Citera
2007-08-18, 01:27
Medlem
tjaboooos avatar
Finns det verkligen trådar nog för att fylla ett sådant forum ?
Är ju lite meningslöst om de bara kommer 3 nya trådar i veckan typ.
Citera
2007-08-18, 01:43
Medlem
Dharmas avatar
Det var några som höll på att odla chili om jag inte missminner mig. exempelvis såna trådar hade passat jättebra i ett sådant forum
Citera
2007-08-18, 15:35
Medlem
PhatPhils avatar
Tror det kommer bli fler trådar atomatisk om det finns ett "rätt" ställe för dem!
Citera
2007-08-18, 15:58
Medlem
><((((°>s avatar
kanske ett underforum om Arkitektur med, jag menar bostad..
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in