Min erfarenhet efter ca 1 månad. Jag läste lite här innan jag blev medlem så visste ungefär vad jag skulle förvänta mig. Min spontana känsla efter några dagar- vilken skitsida. Särskilt när jag såg att min bild fått 5.8/10, blev lite smått chockad faktiskt. Inte för att det är badoos fel men ändå

Nu vill jag inte påstå att jag är en 9:a eller så men komigen, en 7.5 åtminstone. Men släppte det rätt fort, vem bryr sig egentligen. Sen tycker jag inte om att man ska behöva lägga upp fler bilder när man ska kolla på en profil som har fler bilder än en själv. Massa såna där smågrejer som jag störde mig på.
Jag har kanske skrivit till ca 10-12 tjejer totalt och två eller tre av dessa har svarat. Ingen av dessa har dock resulterat i något mer än lite sporadiskt chattande. Intresset rinner ut rätt snabbt tycker jag och det är nog ömsesidigt skulle jag tro. Två tjejer har själva skrivit först och båda kommenterade bilden. Den ena skulle jag träffa först men hon ställde in det pga någon dålig ursäkt så pratade inte mer med henne efter det. Den andra träffade jag faktiskt och det slutade med att jag drog med henne hem

dock inget seriöst mellan oss.
Jag kommer sluta använda skiten, just för att det inte är min grej och aldrig varit det riktigt. Skaffade det för att polare tipsade om det och för att jag flyttat till ny stad. Men visst för er som bara vill ligga så funkar det säkert. Men det kräver att man lägger ner tid och energi. För er som vill hitta något seriöst, slösa inte tid på det. Chansen är så pass liten att det inte är lönt.