2014-05-31, 14:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tattarbajs
Håll dig borta ifrån badoo de som inte är överviktiga är oftast rena psykfall detdär med barn vet jag inte det hänger väldigt mycket ensamstående Wt mammor på den sidan så det borde inte vara ett hinder
Vilka åldersgrupper pratar du om nu?
För det stämmer inte alls med det intryck jag fått hittills.
Citera
2014-06-01, 00:11
Medlem
binics avatar
Min erfarenhet efter ca 1 månad. Jag läste lite här innan jag blev medlem så visste ungefär vad jag skulle förvänta mig. Min spontana känsla efter några dagar- vilken skitsida. Särskilt när jag såg att min bild fått 5.8/10, blev lite smått chockad faktiskt. Inte för att det är badoos fel men ändå Nu vill jag inte påstå att jag är en 9:a eller så men komigen, en 7.5 åtminstone. Men släppte det rätt fort, vem bryr sig egentligen. Sen tycker jag inte om att man ska behöva lägga upp fler bilder när man ska kolla på en profil som har fler bilder än en själv. Massa såna där smågrejer som jag störde mig på.

Jag har kanske skrivit till ca 10-12 tjejer totalt och två eller tre av dessa har svarat. Ingen av dessa har dock resulterat i något mer än lite sporadiskt chattande. Intresset rinner ut rätt snabbt tycker jag och det är nog ömsesidigt skulle jag tro. Två tjejer har själva skrivit först och båda kommenterade bilden. Den ena skulle jag träffa först men hon ställde in det pga någon dålig ursäkt så pratade inte mer med henne efter det. Den andra träffade jag faktiskt och det slutade med att jag drog med henne hem dock inget seriöst mellan oss.

Jag kommer sluta använda skiten, just för att det inte är min grej och aldrig varit det riktigt. Skaffade det för att polare tipsade om det och för att jag flyttat till ny stad. Men visst för er som bara vill ligga så funkar det säkert. Men det kräver att man lägger ner tid och energi. För er som vill hitta något seriöst, slösa inte tid på det. Chansen är så pass liten att det inte är lönt.
Citera
2014-06-01, 01:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Halshuggning
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article18850846.ab

En 27-årig väktare döms till två års fängelse för våldtäkt och att betala ett högt skadestånd.
– Hans ögon blev svarta, som en demon. Från trevlig till galen, sa kvinnan i rätten.

Väktaren och kvinnan träffades via kontaktsajten Badoo i vintras.
Efter några kyssar ville han att de skulle gå in i sovrummet. Kvinnan tyckte mannen blev "för på" och sa ifrån. När 27-åringen tog ett hårt grepp om hennes handleder kände hon mycket väl igen det. Ett klassiskt polisgrepp då hon låg på rygg och sedan på mage. Kvinnan försökte förgäves ta sig loss. Ju mer motstånd hon gjorde desto mer hårdhänt blev mannen.

– Han var som ett djur, det gick inte att få kontakt med honom.

Väktaren har uppgett att han träffat ett 60-tal kvinnor via Badoo under 1,5 år som han haft sex med. Han har hävdat att den aktuella kvinnan var med på att de skulle ha sex och att hon tog flera initiativ till det:'

Svenska tjejer i ett nötskal, naiva och dumma i huvudet. Det är dessa som skall föda era barn i framtiden. Sorgligt. Haft sex med 60 pers under 1,5 års tid? VIlken jävla hora till kille.

60 pers? Vilken player! HUr fan gör han?
Citera
2014-06-01, 01:56
Medlem
MrSvarts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kubakrisen

Att skriva enkla fraser sen fråga om snapchat verkar funka i 16-25års åldern hos dramafjortisar.
På snapchat utbyter man sen bilder, sen frågar man om man vill ses och "se en skräckfilm" (mer eller mindre numera en kod för sex).
Citera
2014-06-01, 07:02
Medlem
SparkMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kubakrisen
Nu är det ju omöjligt att säga vad det är för tjejer han har träffat. Det kanske inte handlar om 8-10or utan 4-6or? Jag har blivit kontaktad av några tjejer som jag aldrig skulle vilja träffa och några som är rent av vidriga att se på (typ äckliga piercings och tatueringar här och där). De personerna är ju också just de mest lösaktiga.

Som en parentes chattade jag faktiskt med en riktigt fin tjej igår kväll. Hon var både till utseendet bra och väldigt trevlig, det gjorde mig glad Andra gången man faktiskt pratade med någon som i teorin är något att ha, men i praktiken är "skit samma"
Citera
2014-06-01, 22:05
Bannlyst
Gjorde precis i studiesyfte en profil där jag laddade upp bilder på dave batista påstod att jag var jugoslav och gymägare. Detta fick mig att tappa hoppet totalt om tjejerna på den sidan spammade bara ut några hej med en smiley efter 20 minuter ville 3 snygga 19 åringar träffas redan nu ikväll. En kvinna som var ganska läcker i 40års åldern skrev rena sexmeddelanden och samtliga tjejer jag skrev till svarade även de extremt fula kan tillägga att jag fyllde i ålder37 nu är jag uppriktigt arg och ledsen, kommer fan aldrig mer registrera mig på någon liknande skit bara fyllt med horor
Citera
2014-06-01, 22:15
Medlem
Citat:
Gjorde precis i studiesyfte en profil där jag laddade upp bilder på dave batista påstod att jag var jugoslav och gymägare. Detta fick mig att tappa hoppet totalt om tjejerna på den sidan spammade bara ut några hej med en smiley efter 20 minuter ville 3 snygga 19 åringar träffas redan nu ikväll. En kvinna som var ganska läcker i 40års åldern skrev rena sexmeddelanden och samtliga tjejer jag skrev till svarade även de extremt fula kan tillägga att jag fyllde i ålder37 nu är jag uppriktigt arg och ledsen, kommer fan aldrig mer registrera mig på någon liknande skit bara fyllt med horor

Haha, vad i helvete?
Citera
2014-06-01, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SparkMan
Nu är det ju omöjligt att säga vad det är för tjejer han har träffat. Det kanske inte handlar om 8-10or utan 4-6or? Jag har blivit kontaktad av några tjejer som jag aldrig skulle vilja träffa och några som är rent av vidriga att se på (typ äckliga piercings och tatueringar här och där). De personerna är ju också just de mest lösaktiga.

Alltså de med piercingar och tatoos: fan va äckliga!!!! Det är typ 99,99% av alla som visar bilder på sina piercingar o tatoos som är fan hemskt äckliga. De borde avstängas tycker jag.
Citera
2014-06-01, 22:35
Medlem
Citat:

Jag förstår inte vad som är konstigt med det. Är tjejerna ytliga? Ja. Men vad är killarna då?
Testa att regga en profil med en bild på en jätte snygg tjej och en annan profil med en alldaglig/ful tjej.
Även för den alldagliga/fula kommer du få sexinviter, då män är som dem är. Men skulle alla män på badoo få välja mellan den snygga och den fula, skulle det förstås vara 100% av männen som valde den snygga. Så det är fan ingen skillnad i ytligheten.
Citera
2014-06-01, 22:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av pincopallino
Jag förstår inte vad som är konstigt med det. Är tjejerna ytliga? Ja. Men vad är killarna då?
Testa att regga en profil med en bild på en jätte snygg tjej och en annan profil med en alldaglig/ful tjej.
Även för den alldagliga/fula kommer du få sexinviter, då män är som dem är. Men skulle alla män på badoo få välja mellan den snygga och den fula, skulle det förstås vara 100% av männen som valde den snygga. Så det är fan ingen skillnad i ytligheten.
När jag var medlem skrev jag inte ens till de snygga, jag skrev seriöst och humoristiskt till de alldagliga och hade normala bilder kanske lite tråkiga. Fick ligga med några men det tog veckor utav arbete och timmar utav skrivande. Varför hänger det bara yrliga tjejer på dessa sidor har tillochmed hört ifrån tjejer jag träffat att jag ser bättre ut i verkligheten, vad skall man göra när man inte är bildskön?
Citera
2014-06-02, 01:03
Medlem
För någon dag sen fick jag en tjejs kik, samt så började hon följa mig på instagram. Hur stort intresse-tecken är detta på Badoo?
Ska jag försöka ta upp kontakten med henne igen?

Vill, men är så osäker av mig..
Citera
2014-06-03, 10:31
Medlem
KriminalvardenKVs avatar
Har registrerat mig nyss där o har kontakt med 3 tjejer som alla sagt att de kan träffas över en fika.
Tror ni det finns liggchanser??

Haha
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in